Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

עוד בעיה:

לפניי שבועיים החלפתי משאבת הגה כח היות וההגה היה קשה מאד לאחר הוספת שמן מנוע לתא שמן הגה(באחד המוסכים במרכז)

המשאבה הוחלפה וההגה חזר להיות "מרגרינה" אך לפניי מספר ימים שמעתי רעשים כאשר סיבבתי את ההגה ימינה/שמאלה גם במהלך נסיעה כמו כן הבחנתי בנזילות שמן שהופיעו על הכביש/חנייה כאשר הרכב חנה.

פניתי חזרה למוסך שבו הוחלפה המשאבה וזה אמר לי שהמשאבה תקינה אך הנזק מהשמן מנוע שהוכנס בטעות גרם לנזק במסרק ההגה וכי העלויות גבוהות בסביבות 900 ש"ח כולל עבודה?!

 

שאלתי היא:

האם המחיר סביר?

היכן כדאי לרכוש מסרק הגה כזה כאמור לפיאט פונטו 95 גיל רגיל?

והאם תוכלו להפנות אותי לגורם מקצועי היות ואתם המומחים בתחום!! ?

 

מהיום שרכשתי את הרכב אני מתעסק באיך לסדר אותו(וכל זה עוד לאחר שלקחתי אותו לבדיקה וזה לא התגלה קודם לכן???)

בתודה מראש למגיבים

" המחשבה ותשומת הלב

הן שעושות את ההבדל

הקטן................."

פורסם

איזה רעשים שמעתה?

למה אותו מוסך לא מסדר לך את כל הרכיבים שנפגעו על חשבונו?

מבחינת מחיר כך זה כי זה מסרק הגה מתוגבר אולי תמצא ב 100 ש"ח פחות אך לא יותר מזה.

האם רוקנתם את כל השמן ממערכת ההיגוי ביצעתם ניקוי המערכת משאריות ואז הכנסתם שמן DEXTRON3 חדש?

אם כן וזה לא עזר אולי תשקול לנסות להוסיף תוסף נגד נזילות לשמן גיר אוטומט.

כמו כן אין מה להתלונן הרכב כבר ישן יש בלאי טבעי של רכיבים ואין מה לעשות אם זה.

אם אתה רוצה רכב שלא יתקלקל תקנה חדש.

פורסם
איזה רעשים שמעתה?

למה אותו מוסך לא מסדר לך את כל הרכיבים שנפגעו על חשבונו?

מבחינת מחיר כך זה כי זה מסרק הגה מתוגבר אולי תמצא ב 100 ש"ח פחות אך לא יותר מזה.

האם רוקנתם את כל השמן ממערכת ההיגוי ביצעתם ניקוי המערכת משאריות ואז הכנסתם שמן DEXTRON3 חדש?

אם כן וזה לא עזר אולי תשקול לנסות להוסיף תוסף נגד נזילות לשמן גיר אוטומט.

כמו כן אין מה להתלונן הרכב כבר ישן יש בלאי טבעי של רכיבים ואין מה לעשות אם זה.

אם אתה רוצה רכב שלא יתקלקל תקנה חדש.

 

 

תודה

עשיתי שיקול למכור ב12 אש"ח ??

או להשקיע 200 ש"ח ולנסוע??

במובן הזול הוא היקר אך בחרתי כרגע בזול מפאת התקציב

" המחשבה ותשומת הלב

הן שעושות את ההבדל

הקטן................."

פורסם

יש לי רכב בדיוק כמו שלך וגם אצלי הוחלפה כל מערכת ההגה(למזלי הבעלים הקודם עשה את זה)

גם לי יש רעש מהמשאבה אך לא משהו שמפריע.

×
×
  • תוכן חדש...