Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב, b4 סטיישן 2001 או פורסטר 1999, 60k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם ממליצים יותר מבין השניים מבחינת אמינות, צריכת דלק , מחיר וכל שאר הדברים

 

סובארו B4 2,000 סמ"ק שנת 2001 רוצים עלי: 62,000 ₪ סטיישן

 

 

 

קילומטראז': 158000

 

סוג מנוע: בנזין

 

ת. הילוכים: טיפטרוניק

 

יד: שנייה

 

 

מזגן: כן

 

צבע הרכב: ירוק בקבוק

 

מספר דלתות: 5

 

 

 

או

 

סובארו פורסטר 2,000 סמ"ק שנת 1999 רוצים עלי: 60,000 ₪

 

 

 

פורסטר GT טורבו, מושבי עור, חימים למושבים, גג נפתח ועוד

 

 

 

קילומטראז': 155000

 

סוג מנוע: בנזין

 

ת. הילוכים: אוטומט

 

יד: שלישית

 

 

צבע הרכב: ירוק מטאלי

 

מספר דלתות: 5

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני אישית הייתי בוחר בפורסטר.

בגלל המנוע העצבני והעובדה שזה יכול להיות מין רכב שטח.

אני לא אוהב את הB4 דור קודם.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אפשר אולי לקבל עוד כמה פרטים לגבי הפורסטר, כי לגבי הB4 אכן מצאתי המון מיידע פה, לגבי הפורסט אין מספיק, מה שמעניין אותי זה אמינות הרכב, צריכת דלק, נוחות ישיבה וכל נתון נוסף שרק תוכלו לספק אני אשמח ומדובר על שנתונים 99-00 הדגם GT עם ק"מ של 140,000 בערך

×
×
  • תוכן חדש...