Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצות לשיפור 205


gs
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי פז'ו GR 205 שנת 95

אני לא מוצף בכסף והייתי רוצה לשפר אותה מעט

מבחינת צריכת דלק,כ"ס,יציבות וכו'

אבל לא להפוך את המינוס הקיים לגדול פי 4

בקיצר...

איך אני משפר בלי למכור את הבית?

gs 8)

 

נ.ב.

אתר שכדי לבקר בו:

http://www.overboost.com/

gs 8)

gs 8)פעם הייתה לי וולקן......ואז הייתה גדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי,

גש עם האוטו למוסך, אפילו למספר מוסכים...

 

תבקש שיריצו בדיקה על האוטו, איך המצב שלו, מה יש לתקן, מה יש לסדר...

ותבקש הצעות מחיר!

 

מניסיון ( בעל 205, שנת 94 ), כמעט תמיד יש מה לתקן,

ומומלץ הרבה יותר ליישר קו מאשר לשפר !

 

בהצלחה!,

ניר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי,

גש עם האוטו למוסך, אפילו למספר מוסכים...

 

תבקש שיריצו בדיקה על האוטו, איך המצב שלו, מה יש לתקן, מה יש לסדר...

ותבקש הצעות מחיר!

 

מניסיון ( בעל 205, שנת 94 ), כמעט תמיד יש מה לתקן,

ומומלץ הרבה יותר ליישר קו מאשר לשפר !

 

בהצלחה!,

ניר.

 

אני, כבעלים של 205 גם כן מסכים עם כל מילה...

ספרינטר, שהשבוע הולך להוסיף איזה 30 כ"ס ל-205 שלו, אחרי טיפול בחניה מתחת לבית 8)

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון ( בעל 205, שנת 94 ), כמעט תמיד יש מה לתקן,

ומומלץ הרבה יותר ליישר קו מאשר לשפר !

 

:mm_yeah:

 

מסכים בהחלט.

 

אני עוסק ביישור קו מאז שקניתי את האוטו לפני כחודש, ואחרי טיפול 10,000 כהלכה, החלפת נוזלים ושמנים, האוטו בהדרגה מתחיל לתפקד יותר ויותר טוב. יש לי עוד כמה קצוות אבל אני בהחלט מרגיש שזה הכיוון הנכון. :)

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומבחינת יציבות , שווה לבדוק את כל מערכת ההיגוי, לבדוק את מצב הבולמים ואם הם מקוריים / בעלי קילומטראז גבוהה / נוזלים להחליף אותם , ולפנק את האוטו בסט צמיגים חדש אם הקודמים מתחילים להראות סימני עייפות

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה לכולם על תגובתכם ועזרתכם אבל

ידידי היקרים ככל הזכור לי בשנת 95 ישנם 2 דגמים של הרכב:

1.הזרקה- forever וכו'

2.קרבורטור- GL וכו'

הדגם שברשותי הוא הקרבורטור(כן אני יודע...) ולכן השאלה

gs 8)פעם הייתה לי וולקן......ואז הייתה גדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם שברשותי הוא הקרבורטור(כן אני יודע...) ולכן השאלה

 

 

מוזר.... :? משנת 94 כל הרכבים אמורים להיות קרבורטור... אולי החליפו לך מהזרקה לקרבורטור? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הידוע לי לא כל הדגמים הם הזרקה יש דגמים של קרבוטור

הדגם שהיה פעם בצבא היה קרבורטור הדגם gr הוא

קרבורטור

gs 8)פעם הייתה לי וולקן......ואז הייתה גדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת גיר אם תמצא לגיר של ראלי (מפירוק )

יחסי ההעברה יותר טובים מהגיר שנמצא אצלך והתאוצה תשתפר ( ללא תוספת כ"ס )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת גיר אם תמצא לגיר של ראלי (מפירוק )

יחסי ההעברה יותר טובים מהגיר שנמצא אצלך והתאוצה תשתפר ( ללא תוספת כ"ס )

 

זה בערך הכיוון האחרון שהייתי חותר אליו

גיר הוא מכלול יקר, המצמד (ב-1.6) בקוטר גדול יותר (200 מ"מ) ולכן נדרשת גם החלפתו

בקיצור ים של כסף ואני לא משוכנע שיחסי העברה בראלי קצרים מהגיר המקורי ב-1.4.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת גיר אם תמצא לגיר של ראלי (מפירוק )

יחסי ההעברה יותר טובים מהגיר שנמצא אצלך והתאוצה תשתפר ( ללא תוספת כ"ס )

 

זה בערך הכיוון האחרון שהייתי חותר אליו

גיר הוא מכלול יקר, המצמד (ב-1.6) בקוטר גדול יותר (200 מ"מ) ולכן נדרשת גם החלפתו

בקיצור ים של כסף ואני לא משוכנע שיחסי העברה בראלי קצרים מהגיר המקורי ב-1.4.

 

ביחס לקצרים יותר -- הם כן קצרים יותר...

 

אבל בקשר לכל השאר קוטר מצמד וכאלה אין לי מושג ....

 

מחיר של גיר ראלי מפירוק (למרות שקשה למצוא ) עולה כ 3 אלפים או משהו כזה ....

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...