Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

בשבוע שעבר הרכב שלי(2002,אוטומט)התחיל "להשתגע".הטורים עולים ויורדים,נכבה כשעוצרים ובכלל משתעל.

לאחר שעתיים בדיקה במוסך(לא מורשה),הגיעו למסקנה שהבעיה במחשב ניהול מנוע וצריך להחליף אותו בחדש או משופץ.

ביקשתי כמה ימים לחשוב על זה ובחיפוש באינטרנט ובפורום הבנתי שמערכת החשמל בפיג'ו רגישה מאוד להתקנת דיבורית

או מערכת סטריאו,ואכן יום לפני שהתחילו הבעיות התקינו לי דיבורית של סלקום(במרכז התקנות).הבנתי שכנאה התקנת

הדיבורית שיבשה לי את המחשב של הרכב ומיד ניתקתי אותה מהמערכת חשמל של הרכב.שיפור בנסיעה הורגש מייד אבל

האוטו עדיין "משתגע" לפעמים.השאלה שלי האם יכול ליהיות שהדיבורית עשתה לי נזק קבוע למחשב(סה"כ הייתה מחוברת משהו כמו שבוע)?והאם יש משהו נוסף שאני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה הזאת?

תודה רבה וערב טוב לכולם

פורסם

צריך לבדוק לאן החוטים שלה היו מחוברים, לפי זה להתקדם.

 

לא מן הנמנע שמדובר בצירוף מקרים , מאידך יתכן ויש קשר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מניח שבמוסך הלא מורשה שהיית, אין מחשב לאיתור תקלות?

 

אם אני צודק\המחשב שיש שם הוא לא המחשב המקורי של החברה, הייתי מציע לך ללכת למורשה פיג'ו, להתחבר למחשב לאיתור תקלות.

יכול להיות סתם איזה חיישן שבסוף חייו\קצר.

 

שווה בדיקה!

 

בהצלחה ותעדכן!

×
×
  • תוכן חדש...