Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 בעיות אשמח לקבל עצות :

 

- נדלקה לי נורית כתומה בלוח שעונים בצורת סליל הצתה ( זיג זג ) מה זה אומר איך אני מאפס אותה ?

 

- דבר 2 , עקרונית אני לא מצליח להניע את הרכב (יש סטרטר אין ניצוץ ואין דלק) אלה לאחר שאני מבצע את הפעולות הבאות :

 

פותח סוויץ , ניגש לתא מנוע , בצד ימין יש קופסת מימסרים ,מרים את הפלסטיק של הממסר החום\כתום האמצעי נוגע בפחית שלו מהדופן

אז נשמעת נקישה שכביכול מע ההצתה והדלק מקבלות חשמל , ניגש לסויץ ומניע .

החלפתי מימסר אחד בשני אך הבעיה אותו דבר .

 

האם יש למישהו מושג מה עושים ?

 

תודה

פורסם

קודם כל המגאן שלך היא הזרקה.

תצלם בבקשה את האזור בו אתה מבצע את הפעולות הללו ואנסה לעזור.

לגבי המנורה, תסתכל בספר רכב.

Veni Vidi Vici

פורסם
אז נשמעת נקישה שכביכול מע ההצתה והדלק מקבלות חשמל , ניגש לסויץ ומניע .

החלפתי מימסר אחד בשני אך הבעיה אותו דבר .

 

האם יש למישהו מושג מה עושים ?

 

תודה

 

מדובר כנראה בבעית מגעים של הממסר ולא הממסר עצמו. פרק את הממסר מתושבתו ונסה לכוון את סופי חוט עם מברג דק.

×
×
  • תוכן חדש...