Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בשמחה מפרט יותר בכותרת - הבעיה שאני לא ממש מבין בתחום ולא יודע מה אני צריך.

 

מעוניין להחליף את את המערכת הגרועה שמגיעה עם ה-פונטו ספייס 2001 שלי. רכב קטן אין צורך להשתגע.

כרגע הצליל מלוכלכך ומעוות - אני מעוניין בשידרוג שיתן קצת כבוד למוזיקה. אבל אני לא אודיופיל או מחפש להרשים מישהו. ככה שהתקציב צריך להיות דיי חסכוני (אבל לא "חיקוי\זבל"). כמו כן אשמח אם תכוונו אותי למקום אמין באזור המרכז בו אפשר לרכוש ולהתקין.

 

בנוסף יש לי אייפוד שהייתי רוצה לשלב. כיום אני מעביר את המוזיקה עם משדר FM.

 

אודה על כל עזרה.

פורסם

אם יש לך אייפוד ותרצה להשתמש בו, אתה צריך מכשיר HU עם AUX.

קודם כל תצטרך להגיד מה אתה צריך!

תרצה סאב או לא? תרצה מגבר או לא? מה בדיוק אתה צריך.

 

שיהיה לך שבת שלום.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

דבר ראשון שאנו צריכים בשביל לעזור לך הוא- תקציב.

דבר שני- עוצמה או איכות?

שאר הדברים יגיעו לאחר מכן ותקבל תשובות מפורטות יותר לפי דרישותיך.

שבת שלום ובהצלחה :)

פורסם

אני מניח שאני צריך רדיו דיסק \ מגבר \ רמקולים.

 

לגבי סאב ... יש צורך?? נראה לי שזה הגזמה ביחס לתקציב חסכוני. אני מעוניין להוציא כ 1500-1000 שח. אפשר לעבוד עם זה ?

פורסם
1500 זה השיא. אם יש פתרון טוב ב-1000 אני לוקח. אוקיי - יש מספיק פרטים כדי לקבל המלצות

 

במחיר הזה לא בטוח שתמצא את כל מה שאתה מחפש..

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

בעיני אין צורך במגבר התקציב שלך גם ככה נמוך ואני לא ימליץ לך על מגבר סיני כל שהוא

לגבי רמקולים ההיתי שם 9*6 מאחורה של מורל דגם פולס/טמפו יתנו אחלה באס (רכב אקוסטי מאוד!)

בקדימה 6.5 גם כן של מורל פולס/טמפו קמפוננט יכולים לעבוד טוב על HU

כל זה יעלה לך בסביבות ה1000 שקל

רדיו דיסק עדיף יד שניה איכותי מאשר חדש ולא איכותי

שבת שלום

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אני חושב שזהו הרמה הכי נמוכה שיש חוץ מפיוניר וקנוד שעליהם אין לי מה להמליץ אלא רק להגיד לך שחבל על הכסף!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

התגובה של האוברקיל לא הייתה מכוונת לפוסט שלך אורן. היא נועדה לכל אלו ש1500 זה נמוך להם.

 

אם לסכם את המפרט :

 

רמקולים - מורל 6.9

 

רדיו דיסק - יד 2 איכותי

 

מגבר - לא

 

סכום 1000 שח

 

אוקיי - זה התחלה. עוד הצעות ?

פורסם

תראה 9*6 של מורל עולים בערך 550 שקל ככה נשאר לך 450 ובשביל להשלים את האווירה סט קומפוננט בקדימה באיזור ה500 שקל (לא בטוח לגבי המחירים צריך לבדוק)

הגעת ל 1050 ואתה מוכן להשקיע עד 1500 זאת אומרת נשאר לך 450 לרדיו דיסק יד שניה ברמה סבירה

תעשה את השיקולים שלך מה אתה מעדיף קודם 9*6 או קודם קומפוננט + רדיו דיסק בסכום יותר גדול ואחרי זה להוסיף אחוריים/קדמיים

או שפשוט תשקיע את הכול עכשיו ותגמור את הסיפור אני מאמין שאם תגדיל את הסכום ל2000 שקל תהיה לך מערכת טובה + רמקולים איכותיים

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...