Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , עכשיו אתם הולכים להרוג אותי, אבל בכל זאת.

לפי מערכת הערכים שלי, כאשר מדובר על אשה שאני רוצה עמה קשר רציני, רצוי שהיא (וגם אני) נבוא נקיים ככל האפשר לקשר. נקיים מקשרים קודמים, אהבות קודמות, ובני זוג מיניים קודמים.

כך הקשר בינינו יהיה יותר בריא ושלם.

אין לי תשובה בשבילך למה זה מפריע לך, חוץ מלומר לך שאם היית חי לפני 100 שנה, אתה היית הנורמאלי וכל המגיבים האחרים היו המוזרים. תחשוב על זה.

אה, ושיש עוד הרבה אנשים כמוך. גם בוגרים, בניגוד למה שנטען פה קודם.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פה כמה תגובות ענייניות אבל לא חסר גם אנשים ציניים.

לא מבין את הדחף הזה להיות כל כך ציניים.

זה לא קשור להתבגרות,אני בן 24 ותמיד החברות שלי יותר מבוגרות ממני בשנתיים עד ארבע ותמיד אני פשוט קנאי מידי לעבר שלה

אחרי שקראתי את התגובות שלכם אני מבין שאני לא לבד בסירה :)

אז לפחות זה מנחם.

פורסם
זה רק רגשי נחיתות פסיכולוגים :)

מה אם זה שהיה קודם היה לו יותר גדול והוא היה יותר טוב? : )

 

הגודל לא קובע :-P

וגם אני הייתי בעבר כמוך (לא שאני כזה גדול היום), בחור שמרגיש לא בנוח עם מישהי שכבר שכבה, אבל עם הזמן מתחילים להתרגל :|, למרות שאני עדיין כזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לפי מערכת הערכים שלי, כאשר מדובר על אשה שאני רוצה עמה קשר רציני, רצוי שהיא (וגם אני) נבוא נקיים ככל האפשר לקשר. נקיים מקשרים קודמים, אהבות קודמות, ובני זוג מיניים קודמים.

כך הקשר בינינו יהיה יותר בריא ושלם.

 

אז לפי מערכת הערכים שלך, אישה שחוותה בעבר יותר דברים ממך היא פסולה?

 

למה זה רצוי? מאיזו סיבה בדיוק אתה יכול לומר שרצוי שאישה תהיה בעלת פחות ניסיון חיים? כדי ששניכם תעשו יותר טעויות? או שכדי שהיא אולי לא תוכל לומר לך "תקשיב מותק, אתה חייב ללמוד כמה דברים..."

 

ואתה יודע מה? עזוב פרטנרים קודמים, למה שתבוא "נקייה" מאהבות קודמות? כדי שלא תדע מה היא עושה או איך היא מרגישה?

 

ככה הקשר ביניכם יהיה מעוות יותר וארוך יותר כי לא תדעו מתי להפסיק.

 

אגב - אין למלה "נקייה" שום מקום פה, ואני לא אמשיך את המשפט מחמת העריכה שאח"כ יעשו להודעה הזו - אבל אתה מוזמן להשלים לבד את מה שאני חושבת עליך.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אני מאוד מזדהה איתך, פותח השירשור.

אצלי הבעיה בראש, איך לעזאזל היא נתנה את עצמה למישהו אחר.

זה מעשה מופקר בעיניי.

 

אבל בכל מקרה, זה לא משהו בריא.

ולא תקין.

 

תנסה לשנות את הגישה שלך כל עוד אפשר..

 

אביחי

פורסם

 

דבר שני, אתה לא רוצה בתולה !!, בתולה זה אסון.:wink:

 

מניסיון של שתיים, אני מסכים, אבל עדיין לא כיף לדעת שהיה לה בפה **** של מישהו אחר. צריך פשוט להתמודד עם זה.

 

מה אני עז?

אין תגובה :wink:

פורסם

זה בסך הכל עניין של רכושנות בשילוב אגו גברי

אתה חייב להבין שכמו שלך יש עבר כך גם לנשים בחייך

תשתדל להמעיט בדיבור ובעיסוק כל כך-במקרה הזה כמה שפחות טוב יותר

 

תבין שככל שאשה הייתה עם יותר גברים גברים -ככה היא יודעת יותר טוב מתי טוב לה ואם היא מרוצה מהיחסים

וגם אתה נהנה-יותר ניסיון ופחות עכבות...

 

הייתי עם בחורה בן 31 כשהייתי בן 26-היו לה למעלה מ60 גברים בחייה (וגם 2 בחורות)

תאמין לי שרק נהנתי(אחרי שראיתי בדיקת איידס שלילית כמובן)

פורסם

תגובות באדום

 

טוב , עכשיו אתם הולכים להרוג אותי, אבל בכל זאת.

לפי מערכת הערכים שלי, כאשר מדובר על אשה שאני רוצה עמה קשר רציני, רצוי שהיא (וגם אני) נבוא נקיים ככל האפשר לקשר. נקיים מקשרים קודמים, אהבות קודמות, ובני זוג מיניים קודמים.

כך הקשר בינינו יהיה יותר בריא ושלם.

 

מה שאתה אומר זה שמבחינתך הכי טוב זה לשמור את עצמך עד לאהבת האמת, לא? אם כך - או שאתה בתול, או שאתה מתחסד, או שאתה שוביניסט (אם ה"וגם אני" בסוגריים היה סתם). תבחר.

 

אין לי תשובה בשבילך למה זה מפריע לך, חוץ מלומר לך שאם היית חי לפני 100 שנה, אתה היית הנורמאלי וכל המגיבים האחרים היו המוזרים. תחשוב על זה.

 

מזל שלא אמרת שאם הוא היה חי בימי הביניים, או אפילו לפני 200-300 שנה אז הוא היה הנורמלי. ואז גם הוא היה יכול להחזיק כמה נשים, להכות אותן כרצונו, למכור אותן לחברים שלו ולאנוס אותן מתי שירצה. אחח, אילו חיים אלו היו יכולים להיות! :-P

 

אה, ושיש עוד הרבה אנשים כמוך. גם בוגרים, בניגוד למה שנטען פה קודם.

 

בוגרים - יכול להיות. נבערים - בוודאי.

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה זה משנה

תעצום עיניים ותן בראש :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אז לפי מערכת הערכים שלך, אישה שחוותה בעבר יותר דברים ממך היא פסולה?

 

למה זה רצוי? מאיזו סיבה בדיוק אתה יכול לומר שרצוי שאישה תהיה בעלת פחות ניסיון חיים? כדי ששניכם תעשו יותר טעויות? או שכדי שהיא אולי לא תוכל לומר לך "תקשיב מותק, אתה חייב ללמוד כמה דברים..."

 

ואתה יודע מה? עזוב פרטנרים קודמים, למה שתבוא "נקייה" מאהבות קודמות? כדי שלא תדע מה היא עושה או איך היא מרגישה?

 

ככה הקשר ביניכם יהיה מעוות יותר וארוך יותר כי לא תדעו מתי להפסיק.

 

אגב - אין למלה "נקייה" שום מקום פה, ואני לא אמשיך את המשפט מחמת העריכה שאח"כ יעשו להודעה הזו - אבל אתה מוזמן להשלים לבד את מה שאני חושבת עליך.

פסולה היא מילה שיפוטית. את בחרת להשתמש בה. האם אני חושב שנסיון החיים של אשה צריך לכלול גברים אחרים? לא. האם אני חושב שנסיון החיים שלי צריך לכלול קשרים עם נשים אחרות? גם לא. האם זה גורם ליותר טעויות? מנסיוני לא. ממש לא.

אפילו , על סמך מה שאני ראיתי, ההיפך. ככל שלזוגות היו יותר אקסים בעברם, כך המערכת הזוגית שלהם היתה יותר מסובכת. זה לא מדעי, ולא חקרתי את זה, אלא זה לפי המקרים שאני פגשתי.

ו, כן. אני חושב שהמשפט שכתבת יכול להיאמר, וטוב שייאמר. אני לא חושב שצריך להיות לו קשר לפרטנרים קודמים. אני חושב שבני זוג יכולים להגיע למערכת מינית מספקת גם מבלי להתעסק כל הזמן בהשוואות.

ו

למלה נקיה יש מקום פה, כי זו המילה שבה בחרתי להשתמש. כל הקונוטציות הן שלך. אם קשה לך איתה - התעלמי ממנה.

אני לא חושב שצריך להיכנס לקשר תוך המחשבה על מתי הוא יפסיק ואיך אני אפסיק אותו בצורה טובה. מה שאת חושבת עלי הוא עניינך. את מוזמנת לשתף אותי בו, כדי שאוכל לענות לך.

פורסם

מה שאתה אומר זה שמבחינתך הכי טוב זה לשמור את עצמך עד לאהבת האמת, לא? אם כך - או שאתה בתול, או שאתה מתחסד, או שאתה שוביניסט (אם ה"וגם אני" בסוגריים היה סתם). תבחר.

אכן זה מה שאני אומר. אני לא בתול, לא מתחסד, וגם לא שוביניסט. אני נשוי ואב לשניים, ומקיים אורח חיים דתי. מקווה שזה מסביר.

 

 

מזל שלא אמרת שאם הוא היה חי בימי הביניים, או אפילו לפני 200-300 שנה אז הוא היה הנורמלי. ואז גם הוא היה יכול להחזיק כמה נשים, להכות אותן כרצונו, למכור אותן לחברים שלו ולאנוס אותן מתי שירצה. אחח, אילו חיים אלו היו יכולים להיות! :razz:

וואוו, ענית תשובה מדהימה! איזה גילוי מרעיש! בעבר היו דברים פחות טובים מאשר היום. וואלה.

תן לי גם לגלות לך משהו. היו גם דברים טובים יותר. רובם קשורים למשפחתיות ולקהילתיות.

 

 

בוגרים - יכול להיות. נבערים - בוודאי.

 

אתה מוזמן לחפש במילון איך נקרא אדם שבטוח שמי שיש לו דעות שונות משלו הוא נבער.

כל פעם מפתיע אותי מחדש לגלות איך אנשים הרואים עצמם נאורים, ליברליים ורב תרבותיים מפגינים חוסר פתיחות משווע כלפי דעות שונות משלהם.

אתה יודע, פתאום המשפט הזה שלך הזכירלי משהו.

כשלמדתי לראשונה על רב תרבותיות, מורי, פרופ' לשם מהעברית שחקר רבות את הנושא, סיפר שבשנות ה-50, כשהגיעו עולי צפון אפריקה והיו צריכים ללמוד "איך להיות ישראלים" השלט שנתלה בכניסה למוסדות הלימוד היה :"ביעור הבערות".

אתה מבין? מסורת מפוארת של מאות שנים הפכה לבערות בפי אלו שלא יכלו לעכל את זה שיש גם תרבויות, דעות ותפיסות שונות משלהם.

אני מעריך אותך מאוד, כנהג, ככותב בפורום וכו'. האמן לי שהשימוש במילים אלו לא מוסיף לך כבוד.

צביקי.

פורסם

נכון, בעבר היו גם דברים טובים יותר, אבל כאן מדובר על עניין ספציפי, ונראה לי שאתה תיאלץ להסכים איתי בכל זאת שבעניין הזה מה שקורה היום הוא טוב עשרות מונים.

 

בנושא ה"נבערים" - זכותך לחשוב שהשימוש במילה זו לא מוסיף לי כבוד, בדיוק כמו שזכותי לחשוב שמי שמבסס את דעותיו על חוסר שיוויון בין המינים הוא נבער, במידה זו או אחרת.

 

רק אדגיש בכדי להמנע מאי הבנה - אם אדם מסוים טוען כי הוא מעדיף להיות עם אישה שהיו בחייה כמה שפחות גברים, ואצלו המצב דומה - עם זה אין לי בעיה. אבל גבר שטוען שהוא רוצה את הפרטנריות שלו בתולות או כמעט בתולות, בעוד הוא היה עם כמה נשים שרצה - הוא שוביניסט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פסולה היא מילה שיפוטית. את בחרת להשתמש בה. האם אני חושב שנסיון החיים של אשה צריך לכלול גברים אחרים? לא. האם אני חושב שנסיון החיים שלי צריך לכלול קשרים עם נשים אחרות? גם לא. האם זה גורם ליותר טעויות? מנסיוני לא. ממש לא.

אפילו , על סמך מה שאני ראיתי, ההיפך. ככל שלזוגות היו יותר אקסים בעברם, כך המערכת הזוגית שלהם היתה יותר מסובכת. זה לא מדעי, ולא חקרתי את זה, אלא זה לפי המקרים שאני פגשתי.

ו, כן. אני חושב שהמשפט שכתבת יכול להיאמר, וטוב שייאמר. אני לא חושב שצריך להיות לו קשר לפרטנרים קודמים. אני חושב שבני זוג יכולים להגיע למערכת מינית מספקת גם מבלי להתעסק כל הזמן בהשוואות.

ו

למלה נקיה יש מקום פה, כי זו המילה שבה בחרתי להשתמש. כל הקונוטציות הן שלך. אם קשה לך איתה - התעלמי ממנה.

אני לא חושב שצריך להיכנס לקשר תוך המחשבה על מתי הוא יפסיק ואיך אני אפסיק אותו בצורה טובה. מה שאת חושבת עלי הוא עניינך. את מוזמנת לשתף אותי בו, כדי שאוכל לענות לך.

אז אתה דתי - עכשיו אני מבינה מאיפה מגיעה הדיעה שלך.

 

פסולה היא לא מילה שיפוטית כשהיא באה משאלה שבחרת להתעלם ממנה בתשובתך - כיאה לאדם אשר מרגיש מאויים, אתה מתעסק יותר בדרך מאשר במשמעות.

מאחר ואתה מהמגזר הדתי, נשוי ואב - אני לא חושבת שיש לך כ"כ הרבה מה לומר בנוגע למערכות יחסים מתוקף העובדה שמספר מערכות היחסים שסביר להניח שחווית במהלך חייך הוא די מוגבל (ואני לא אומרת את זה כדי להעליב אלא מהיכרות טובה מאוד עם מערכות היחסים של חברותיי מהמגזר הדתי).

אגב, מערכת יחסים מסובכת היא לאו דווקא דבר רע - זה שהיא מסובכת לא הופך אותה לפחות טובה - אלא היא נותנת לבעליה הבנה טובה יותר של מה חשוב בה ומה לא.

דווקא המילה "נקייה" היא מאוד שיפוטית, מאחר ומהשימוש בה אתה טוען שכל אחת שאינה "נקייה" היא מלוכלכת. זוהי צורה מאוד מגעילה לומר את הדיעה שלך. אם לומר את האמת - ממש לא מפריע לי שאתה אישית חי לפי הדיעה הזו משום שזוהי זכותך ומבחינתי אם מערכת הערכים שלך אומרת לך להיות בן אדם שיפוטי על בסיס מיני אז תהיה כזה, ממש לא מעניין אותי. זה מתחיל לעניין אותי ברגע שאתה מתחיל להטיף על כך ולדבר בצורה שלדעתי בזוייה בהחלט מאחר ואתה אדם בוגר שאמור להבין שאת מילותיך גם קוראות נשים, ועלולות להתעצבן מאוד מכך.

אף אחד לא נכנס לקשר במחשבה איך ומתי להפסיק אותו, אבל כאלו שלא חוו קשרים בעבר יכולים לטעות ולחשוב שמערכת היחסים שלהם מושלמת כאשר מתחת לפני השטח קיימות יותר סיבות לפרידה מאשר אותם אנשים מוכנים לקבל ולו בגלל שהם לא מודעים לכך שיש דברים שלא קשורים בבני זוג קודמים שיכולים לגרום לפרידה.

 

אם קשה לי - להתעלם? כאן עברת את גבול החוצפה. אם יש משהו שמעליב אותי באופן אישי בפורום אני לא מוכנה להתעלם ממנו. יותר סביר להניח שאני אבקש מאנשים צהובים מסויימים להעלים את זה. הסיבה לכך שאני לא עושה את זה היא כדי שאנשים יוכלו לראות שלא כל דבר אפשר לומר בפורום ולא בכל דרך אפשר לענות.

 

ומה אני חושבת עליך? שאתה צר אופקים. שאתה לא מסוגל להתמודד עם כך שיש דרכים אחרות משלך שעובדות טוב יותר. וזה בצורה יפה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...