Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין איך היה נראה הדיון הזה מנקודת מבטן של הנשים - "שאלה מהמבוגרות יותר לגבי בחור" :roll:

 

משום מה, אני מתרשם שהשוביניזם והרכושנות הגברית לא פסו מן העולם, ואף לא מהקארזפורום.

אינני מבין, כנראה מפאת גילי הצעיר, את ההתעקשות הסתומה הזאת על בתוליות ו"נקיון" בהקשרו

הפיזיולוגי, תו"כ התעלמות ממטענים רגשיים המועברים ממערכת יחסים אחת לשניה. איכשהו, נראה

שבגורם הזה לא ממהרים להתחשב. הוא קיים שם, איפשהו ברקע, אבל מחוויר לעומת "קדושתן" של

הבתוליות והראשוניות של הבחורה בכניסתה למערכת יחסים חדשה. למה לעזאזל?

 

נו טוב, כנראה שאני כבר אלמד את התשובה עם הזמן... יש מתנדבות? :rolleyes:

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה פעמים אפשר להסביר?

 

זה לא קשור לשוביניסטיות או לרכושנות!

 

מהי המציאות כיום? יש מחלות! מהי עוד מציאות? אם מישהי שוכבת עם מישהו בשירותים של המועדון, סביר יותר להניח שהיא תידבק במשהו ממנו או מהמקום.

 

אנשים בתוך מערכת יחסים (לפחות האנשים שקרובים אלי) עוברים בדיקות למחלות שונות לפני שהם שוכבים בלי הגנה, אבל אם אתה לא מכיר מישהי ואתה שוכב איתה, יותר סביר שהיא שוכבת עם כולם ולפיכך יותר סביר שהיא תפסה משהו.

 

כל מה שאני אומר תופס גם לגבי גברים!

 

לגבי האמירה של קדושתה של מערכת יחסים ראשונה אני דווקא לא מסכים כל כך. כן, במצב האידיאלי כן, אבל אפילו לי נמאס מנשים שלא היו להן מערכות יחסים לפני כי אני זה שצריך לספוג את כל השטויות שלהן ואת חוסר העצמאות שלהן.

 

יש בסוציולוגיה משהו שנקרא "תהליך סוציאליזציה", שכעקרון בו פועלים מול הסביבה ורואים מה נחשב ל"נורמלי".

בחורה שלא הייתה עם אף אחד אחר ונכנסת למערכת היחסים הראשונה שלה רק יודעת מה שהחברות הסתומות שלה (ובדרך כלל הן סתומות, כמו שכל החברים הגברים הם חזירים) אמרו לה לגבי גברים.

את הלימוד האמיתי היא יכולה לעשות רק בתוך מערכת יחסים שנכשלת, ורק שם היא תלמד שהגבר לא תמיד יבוא לה עם פרחים, שהוא לא תמיד יפתח לה את הדלת כשהוא יאסוף אותה (כי אי אפשר לפתוח את הדלת מבפנים, מישהו פרץ לאוטו) ושהוא לא יאסוף אותה על סוס לבן בעוד שיש לו שריון קשקשים כסוף.

 

אחרי כמה מערכות יחסים הבן אדם מבין באמת לאיזה כיוון הוא הולך ואיזה סוג של בת זוג הוא מחפש.

פורסם

גברים, למה אתם חושבים שיש קונדום? בשביל הנשים (הריון מישהו?)? לא! בשבילנו, שלא נדבק במחלות :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יוסי, מצטער, אבל כל מה שאתה כותב לגבי הפחד ממחלות, ובתולות וכו', ממש מסתדר לי עם עם אחמד מהתמונה שלך :D:D:D

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אחמד הוא מצחיק ומזכיר לי את כל מה שאני שונא בדתות. אני לא מתייחס לדת כאן כי אני לא באמת חושב שמישהו למעלה יושב ורואה עם מי אני שוכב, וגם אם כן, לא ממש אכפת לו.

 

מצד שני המנהלים כנראה מסתכלים...:oops::lol:

 

במילים אחרות:

 

Silence! I kill you! a

 

 

(הדברים נאמרו בהלצה ואין לפרש אותם כאיום, עצה מקצועית, חוות דעת של מומחה, וכו'. בשביל להבין את הדברים של אחמד נא ללחוץ על הלינק הבא http://www.youtube.com/watch?v=neTsQng-70o)

 

ועכשיו בואו נחזור לנושא...

פורסם
יש פה כמה תגובות ענייניות אבל לא חסר גם אנשים ציניים.

לא מבין את הדחף הזה להיות כל כך ציניים.

חלק ציניים וחלק בעלי מוסר כפול כמוך, אלא אם כן אתה בן 24 ובתול.

 

זה לא קשור להתבגרות,אני בן 24 ותמיד החברות שלי יותר מבוגרות ממני בשנתיים עד ארבע ותמיד אני פשוט קנאי מידי לעבר שלה

 

.

 

צא מזה!

אירית

פורסם

הגישה שלי לעניין

מה אכפת לך מה היה היא איתך וזהו,למה לך להטריף לעצמך את השכל?

מה שיקרה בסופו של דבר אם תשארו ביחד יופי אם לא היא תמשיך למערכת הבאה אז מה זה משנה?!?

יש אנשים שהגזימו ואמרו שאוהבים אז הם מקבלים באהבה את כל אחד מהפרטנרים שהיו לבת זוגם.. זה קצת דוחה אם אפשר למלא כמעט אוטובוס שלם :?...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
הגישה שלי לעניין

מה אכפת לך מה היה היא איתך וזהו,למה לך להטריף לעצמך את השכל?

מה שיקרה בסופו של דבר אם תשארו ביחד יופי אם לא היא תמשיך למערכת הבאה אז מה זה משנה?!?

יש אנשים שהגזימו ואמרו שאוהבים אז הם מקבלים באהבה את כל אחד מהפרטנרים שהיו לבת זוגם.. זה קצת דוחה אם אפשר למלא כמעט אוטובוס שלם :?...

 

יו.... ממש קראת מה כתוב פה ואפילו הגבת!!

 

את זה לכווווווולם!!

 

אתה מנודה מ-FUEL SLUT לאלתר :lol::lol::lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לי

למה מנודה? כאילו מה? זה רגיש ודביק מדיי לחברי אפס?

אירית

פורסם

זה כמו שאתה מצפה מטכנאי הטלויזיה\מחשב\מוסכניק שלך שיהיה לו כמה שיותר ניסיון לפני שהוא יגע בטלויזיה\מחשב\אוטו שלך,

ולא יעשה עבודה חנטריש ואח"כ הוא גם יודע לדפוק מחיר בהתאם.

אין סיבה שבכל הנוגע לסקס הדבר לא יהיה דומה, כמו בעלי המקצועות שהמצויינים למעל , אתה שוב נדפק!! הפעם גם נהנה מזה!

 

כן , זה טבעי שתקנא, קרה לטובים שבינינו ... אבל אנחנו כבר לא חיים בתקופת האבן ,אז לומדים להשתלט ולהתעלם מזה.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D


×
×
  • תוכן חדש...