Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בחורה נותנת לכולם ולא לך - היא שרמוטה.

אם היא נותנת קודם לך ואז לכולם - היא זונה.

אם היא נותנת לכולם ואז לך - היא אחלה בחורה זורמת וכו' וכו'..

 

צביעות? ;)

תשמע ככה זה,למרות שלדעתי אני לרוב רואה בזה שוויון מסויים.

 

שלבחורה מותר לעשות מה שבא להם עם הגוף שלה,כל עוד היא לא מנוצלת וכל עוד זה לא יגרום לה לנזק.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הגודל לא קובע :-P

וגם אני הייתי בעבר כמוך (לא שאני כזה גדול היום), בחור שמרגיש לא בנוח עם מישהי שכבר שכבה, אבל עם הזמן מתחילים להתרגל :|, למרות שאני עדיין כזה.

 

אני שמח שאתה משתף אותנו בבעיות שלך,

הדברים נאמרו בציניות וללא התייחסות אלי.

לי אין ולא היו בעיות כאלו כי אני בדעה דומה מאוד לקונדס בנושא ו"השלמתי" ממזמן עם מה שהיא ארוסתי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
השאלה ששאלתי הייתה זו -

 

 

לגבי דעתך מה עדיף, אין לי שום טענה כי זוהי דעתך האישית וזכותך לנהל את חייך איך שאתה רוצה. לגבי המחקר, עד שלא אראה את המחקר, אני שומרת את הזכות לפקפק בתוצאותיו מאחר ואיני יודעת על איזה קהל יעד מדובר, ומה הייתה מטרת המחקר.

המחקר אינו מחקר אחד כי אם הדעה השלטת כיום בעולם הטיפול. תוכלי לגשת לכל מטפל, יועץ משפחתי וזוגי, פסיכולוגים ועו"סים ולשאול אותם אם עדיפה מערכת יחסים מסובכת או פשוטה. אתפלא מאוד אם תמצאי מי שיאמר לך שלאורך זמן עדיפה מערכת זוגית סבוכה.

אם נקי הוא לא ההיפך ממלוכלך - אז למה להשתמש דווקא במילה הזו? למה לא להשתמש בביטוי אחר? לדוגמה "חסר דיעות קודמות", או שאולי "ללא חוויות" - בצורה הזו יכלת לפחות להיות פוליטיקלי קורקט, שבתור מטפל (לפי מה שאמרת) שעובד עם אנשים צריך להיות מודע לאיך אנשים מפרשים את הדברים שהוא אומר\כותב.

אם את היית כותבת את המשפט, היית יכולה לבחור את המילים בהן תשתמשי. הביטויים שהבאת לא משקפים את מה שניסיתי לומר. אם כבר אני מאמץ את הביטוי של פרנקוס- טאבולה ראסה. אכן לא חשבתי שמישהו יפרש את הביטוי בצורה כל כך קשה, וניסיתי להסביר לך מדוע לא צריך כל כך להזדעזע ממנו. אם זה עדיין פוגע בך- אני מתנצל.

לגבי ההטפה - נראה לי שבאמת השתמשתי במילה חזקה מדי, אבל בכל זאת, כתבת לאדם בעל מערכת ערכים שונה משלך (לפי הידוע לי הבחור אינו דתי כך שזה אינו מחייב את סגנון חייו), שיחשוב על כך שלפני 100 שנים הוא היה הנורמלי, והשאר היו המשוגעים. ברמת העיקרון - לא אמרת שום דבר מועיל מהסיבה הפשוטה שערכים חברתיים משתנים עם השנים והצגת את זה בצורה שגורמת לאחרים לחשוב שאתה מעדיף לחזור 100 שנים אחורה בכדי שהערכים האלה יהיו שוב קיימים בכל החברה.

כמו שכתבתי קודם, אני באמת חושב שמבחינה משפחתית וקהילתית היה טוב יותר לפני 100 שנה. אמנם זה ענין לדיון אחר, אבל לצורך הדיון הזה זה היה רלוונטי. פחות רלוונטי אם הערכים שלי תואמים את שלו או לא, כי הוא הביא שאלה לפורום פתוח, שבו חברים בעלי ערכים שונים ודעות שונות. זה עדיין מועיל, כי תופתעי לגלות שגם כיום, וגם בקרב אנשים לא דתיים עדיין יש רבים ורבות עם תרבות פחות מתירנית מזו הנהוגה בחלקים במרכז הארץ. כדוגמא, אני יכול להביא את בית שאן, שאותה אני מכיר. לא כתבתי שאחרים היו משוגעים, כפי שכיום אני לא רואה את עצמי כמשוגע. יש נורמה ויש חריגות מהנורמה.

רק אל תשכח שבאותם ימים בערים גדולות היו מספיק בעיות אחרות - דוגמת סמים מחלות וכו' וכו', כך שאני מציעה לך לחשוב על כך שיש דברים שבאים על חשבונם של אחרים ואני אתן לך לחשוב על מה טוב יותר ומה טוב פחות.

סמים הם לא דוגמא כ"כ מוצלחת, מכיון שכיום הם רווחים הרבה יותר מבעבר. דיכוי נשים, הדרת פגועי נפש ונכים, וניצול ילדים ועניים היו יכולות להיות דוגמאות טובות בהרבה, ועדיין אני לא רואה מדוע אם היו בעבר דברים רעים זה אומר שלא היו גם דברים טובים.

לגבי הפסקה שכתבתי - הנה הסיבה, והתוצאה (הגבתי למשפט אחר שלך)

 

כן, הבנתי למה כתבת. אבל לא הבנתי למה התכוונת. את מנסה לטעון שבגלל חוסר נסיון בקשרים אחרים אדם לא ידע אם טוב לו או רע לו בקשר בו הוא נמצא כיום? כי טענה שכזו לא נראית לי הגיונית . אם כבר אז להיפך. אני מאמין שהאדם הוא זה שיודע טוב מכולם מה נכון עבורו. לצורך העניין, מוכר במחקר שנשים שהיו בקשר קנאי מאוד, ואח"כ פיתחו קשר חדש לא חשו רצויות, ורק כאשר התפתחה קנאות דומה מצד הגבר חשו אהובות. אז הקשר הקודם תרם ? לדעתי לא.

 

 

 

לגבי כללי הפורום - או שאתה מתעלם מכלל מסויים מתוך חוסר הבנה, או שזו התעלמות במתכוון

לא מצאתי את הכלל המדובר. תוכלי לכתוב אותו?

 

אגב, יוליה(נכון?) האם את לא מוצאת איזשהוא ערך בידיעה שאת האישה הראשונה והיחידה של בן זוגך, ושהוא היחיד שלך? שלא נכנסות למערכת היחסים שלכם השוואות עם נשים \ גברים קודמים, סיפוק מיני שונה?

משיחותיי (גם) עם נשים חילוניות מצאתי שיש בזה תחושת שלווה ואמון יותר מאשר במקרים אחרים.

נראה לי , ואני כותב זאת בזהירות כי אני לא בטוח בזה, שגם ALEXA התכוונה לזה.

פורסם

ז**נתם לי את המוח.

 

ולנקודה החשובה.

עם היא איתך. והיא רק איתך. והיא לא עם אחרים בזמן הזה. והיא רצינית.

אז מה זה משנה עם מי / מה / כמה היתה. זה היה בעבר. נגמר (וגם הם איתה)

ועכשיו אתה איתה. אז במקום לחשוב למה מי כמה ואיך. תנצל את הידע. ואת הפתיחות ראש. תעשו דברים מגוונים. ומהנים ביחד. ובעיקר תחשוב איך להצליך איתה ולהיות איתה מאושר! ואותה מאושרת איתך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בקיצור, תשתמשו בקונדום!

 

אם מישהי היא איתך וקודם הייתה עם אחרים, באסה!

 

אבל כיום אם היא רק איתך אז תתמודד עם זה ולך איתה לעשות בדיקות דם כדי לראות שהכל טוב (גם אתה צריך, אל תהיה צבוע!).

 

יש ערכים מסוימים יותר שמרניים כמו של צביקי (מסיגות דתיות) ושלי (בגלל חשיפה יותר מדי גדולה למיניות לא בריאה בסביבה שלי), אבל מצד שני יש את המציאות, והיא שבגיל 24 לא תמצא בתולות. היו פעם שתיים, אבל כבר טיפלתי בזה :twisted:(במסגרת מערכות יחסים רגשיות ואחרי כמה חודשים טובים של ציפייה והתחשבות ברגשות שלהן).

 

הלוואי והיה אפשרי למצוא מישהי אחת ולחוות איתה את כל החוויות המיניות שלך (כמו שעשו ההורים שלי שביחד מגיל 14), אבל אי אפשר.

 

מצטער.

פורסם
הלוואי והיה אפשרי למצוא מישהי אחת ולחוות איתה את כל החוויות המיניות שלך

 

יוסי, תוכל להרחיב לגבי המשפט הזה?

למה הלוואי?

איזה טוב היה נגרם מזה?

פורסם

אני חייב לומר שלאחר מעקב מדוקדק על כלל התגובות פה (ובדגש על הדיון של צביקי וBLUE - JAY) - דעותיו של צביקי כל כך תואמות את שלי! אני לא אדם דתי, אך כן מסורתי עד כמה שאפשר.

יש משהו מאוד טהור ועוצמתי בידיעה כי אני הוא הבחור שאיתו תגלה זוגתי את מהות החיים. את החוויות המיניות, הרגשיות, את השמחה, העצב, האושר, הכאב, ובעצם את הכל.

 

אינני רואה את הפתיחות המינית שעליה דיברו כאן לא מעט (במובן של הקלות הבלתי מתקבלת על הדעת שבה בחורה מסכימה לשכב עם גבר, וכשזה לא הולך, להחליפו באחר) כדבר רצוי. ממש לא. הטענה שהעניין הזה מוסיף לנסיון החיים של אותה בחורה פשוט לא מובנת.

ניקח לדוגמא אישה בת 30, שהחליפה מערכת יחסים אחת לחצי שנה - שנה (שזה מצב סביר למציאות כיום). משמע שהיו לה לפחות 10 פרטנרים שונים במהלך תקופת חייה, איתם היא חוותה, אהבה ושכבה.

לעומתה ניקח בחורה בת 24, שבאה עם ערכים מהסוג "הישן" - שכבה עם בחור או שניים לכל היותר, לאחר שתי מערכות יחסים רציניות וארוכות.

כעת, מישהו (או מישהי) באמת חושב/ת שהבחורה בת ה - 30 - על הנסיון הרב שצברה - יודעת טוב יותר מה היא רוצה מאשר אותה בת 24? כי אני לא...

 

אין לי בעיה עם כך שייחרץ גורלי בפורום כבעל דעות ישנות, אבל אני רואה את מערכת היחסים של ההורים שלי, את ההבנה, השיתוף, את היותם צוות, את הכבוד הרב שאמי רוחשת לאבי (והוא יודע להעריך זאת ולהחזיר בהתאם) - ואומר לעצמי, אין היום בנות כאלו, פשוט אין. משום מה ההנחה שיש להתנסות בכל מיני סוגים של קשרים, עם כל מיני טיפוסים שונים, ורק כך נוכל להחליט מי הוא המתאים - השתרשה לה בתרבות שלנו ואני נדהם כשאני מגלה שאלו הערכים שעליהן גדלות בנות הדור הנוכחי.

 

התפוררות הערכים המשפחתיים/קהילתיים הם לדעתי גורם מכריע במצב שבו אנו נמצאים היום. אין יותר את הכבוד למשפחתיות, להורים.

אין ספק שלא מעט דברים השתנו לטובה במציאות המודרנית, אך לא מעט דברים השתנו לרעה. הקלות שבה בנות ישראל נכנסות למיטה בצורה שטחית, והגישה כי נסיון מיני (ואני מדגיש - המרובה בפרטנרים, נסיון מיני עם הפרטנר האחד דווקא רצוי!) הוא דבר ראוי ומובן, היא פשוט לא נכונה.

 

מה עם כמות המתגרשים העצומה כיום? ברור שיהיו שיגידו שה"אומץ" להפסיק מערכת יחסים לא טובה גדל וזו הסיבה לעליה. אולי. אבל בחייכם, עם האומץ הזה הגיע גם פק"ל הגירושין לגרושה הטרייה - הגדלת חזה, שפתיים ושאר ירקות. הפתיחות המגוונת למין כמשהו לגיטימי גם במערכת יחסים קצרה, שלא לדבר על כאלו שמתבססות על זה - רק הורסת את הבנות שמתנהגות כך, שכן מרבית הגברים - לא יראו בחורה כזו בעין רציני, והיא תהיה בעבורם פרק חולף נוסף...

 

ולסיום, בנות, אני מבטיח לכן שבתור בן שמכיר לא מעט בנים אחרים, הערך שלכן והרצון שלנו להיות איתכן בקשר רציני, מחייב ועמוק - רק הולך וגדל ככל שהניסיון (בעיקר המיני) ומספר הפרטנרים שלכן הולך ויורד! לא מאמינות, תבדקו...

לילה טוב.

סימון.

SPL - 143.6DB

"

פורסם
יוסי, תוכל להרחיב לגבי המשפט הזה?

למה הלוואי?

איזה טוב היה נגרם מזה?

 

SIMON LTZ כבר אמר את רוב מה שיש לי להגיד.

 

אני פשוט מאמין באיכות ולא בכמות. זה הרבה יותר עמוק והרבה יותר יפה לחלוק משהו ששני האנשים יודעים שהם מעריכים. בשבילי סקס הוא חלק חשוב מאוד בחיים והוא מהווה קשר בין אנשים. כמו שאני לא מזלזל בו ורואה בו סוג של קשר, אני לא חושב שאני יכול להינות יותר מדי מסקס עם מישהי שאני לא מכיר או שאין לי הערכה כלפיה.

 

ההורים שלי מאוד ליברלים ובגיל 15 כשהייתה לי החברה השניה הם קנו לי מיטה זוגית. העניין הוא שאני מאמץ לעצמי ערכים משלי ומאמין שמיניות היא דבר אינטימי שלא צריך לקחת בקלות ראש.

 

אם אני עם מישהי אחת אז אין לי שום מניעה מסוג כלשהו.

 

 

אפשר לסכם את זה פשוט במשפט אחד שיישמע מעפן לכמה אנשים, אבל "אני מעדיף לעשות אהבה מאשר לזיין".

פורסם

אני מסכים עם simonLTZ אבל מצד שני אני גם חושב שעם הפיתויים והמתירנות שיש היום במידה ואתה במערכת יחסים עם בחורה שאין לה נסיון מיני ומן הסתם גם אין לה אהבות אחרות ...ועכשיו תפעילו את הדמיון-- חלפו להן השנים הבחורה כבר הגיעה לגיל של להיות אשה היא מבלה עם חברות שלה שמן הסתם סביר להניח שלהן יש נסיון מיני רחב יותר ומדברות על היחסים בפתיחות ומעבירות חוויות כאלה ואחרות , אוליי הבת זוג שלך שהיא כבר אשתך ההיא שלקחת אותה "נקייה" ללא שום נסיון עבר תעצור רגע בצד ותרגיש חרטות כאלה או אחרות על זה שהיא לא ניסתה עוד כלום ואוליי היא פיספסה.. ואז יגיע הגבר ההוא זה שעובד/לומד איתה או שאוליי סתם המוכר במכולת ויחמיא לה ללא סוף ויציע הצעות כאלה ואחרות.. אוליי הפיתוי לנסות משהו שהיא לא ניסתה יגרום לה לעשות משהו שהיא לא עשתה לפני שהיא הכירה אותך ושהיא רוצה לעשות כי הסביבה מציגה לה את זה בצורה שתגרום לה להרגשה של פספוס.. ואז פתאום היא מגלה את עצמה ומתחילה לחשוב בראש מה עשיתי ..פספסתי את החיים ובאותה מידה היא תתחיל לרכוש לך תחושה של כעס שבגללך היא פיספסה...

 

בקיצור אני יכול להמשיך עוד שעות בסיבובים בדמיון שלי אבל הנקודה היא אחת וברורה

בשביל שבחורה תהיה בשלה לחתונה היא צריכה נסיון קודם .. אחרת איך באמת היא תוכל לדעת שאתה האחד הרי אתה רק מה שהיא הכירה...

אם אתה מספיק מיוחד גם אחרי 300 גברים היא תהיה איתך.. ואתה ,זה צריך להחמיא לך ..וצריך להיות לך שקט נפשי להמשך חייך...

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם
אני חייב לומר שלאחר מעקב מדוקדק על כלל התגובות פה (ובדגש על הדיון של צביקי וBLUE - JAY) - דעותיו של צביקי כל כך תואמות את שלי! אני לא אדם דתי, אך כן מסורתי עד כמה שאפשר.

יש משהו מאוד טהור ועוצמתי בידיעה כי אני הוא הבחור שאיתו תגלה זוגתי את מהות החיים. את החוויות המיניות, הרגשיות, את השמחה, העצב, האושר, הכאב, ובעצם את הכל.

 

ומה עם לבשל למשל? למה שלא תבשל בפעם הראשונה לך ושתלמד איתך את חווית הבישול? אפשר להרחיב את הפעם הראשונה גם ליציאה כלשהי עם בן זוג אפילו לסרט.

 

בעצם אם נמשיך ככה כגיע לחברות הכי שובניסטיות שבהן מחתנים את האישה בגיל 12 ועד אז היא לא יוצאת מהבית (ואח"כ היא לא יוצאת מהבית של בעלה).

 

אינני רואה את הפתיחות המינית שעליה דיברו כאן לא מעט (במובן של הקלות הבלתי מתקבלת על הדעת שבה בחורה מסכימה לשכב עם גבר, וכשזה לא הולך, להחליפו באחר) כדבר רצוי. ממש לא. הטענה שהעניין הזה מוסיף לנסיון החיים של אותה בחורה פשוט לא מובנת.

ניקח לדוגמא אישה בת 30, שהחליפה מערכת יחסים אחת לחצי שנה - שנה (שזה מצב סביר למציאות כיום). משמע שהיו לה לפחות 10 פרטנרים שונים במהלך תקופת חייה, איתם היא חוותה, אהבה ושכבה.

לעומתה ניקח בחורה בת 24, שבאה עם ערכים מהסוג "הישן" - שכבה עם בחור או שניים לכל היותר, לאחר שתי מערכות יחסים רציניות וארוכות.

כעת, מישהו (או מישהי) באמת חושב/ת שהבחורה בת ה - 30 - על הנסיון הרב שצברה - יודעת טוב יותר מה היא רוצה מאשר אותה בת 24? כי אני לא...

 

היא לא יודעת יותר טוב אבל למה לה אסור לחיות וללות כל הזמן הזה?

 

אין לי בעיה עם כך שייחרץ גורלי בפורום כבעל דעות ישנות, אבל אני רואה את מערכת היחסים של ההורים שלי, את ההבנה, השיתוף, את היותם צוות, את הכבוד הרב שאמי רוחשת לאבי (והוא יודע להעריך זאת ולהחזיר בהתאם) - ואומר לעצמי, אין היום בנות כאלו, פשוט אין. משום מה ההנחה שיש להתנסות בכל מיני סוגים של קשרים, עם כל מיני טיפוסים שונים, ורק כך נוכל להחליט מי הוא המתאים - השתרשה לה בתרבות שלנו ואני נדהם כשאני מגלה שאלו הערכים שעליהן גדלות בנות הדור הנוכחי.

 

מה הבעיה עם ללמוד איך נראים החיים לפני שבוחרים עם מי חיים?

 

אתה גם לא יושב על כורסא לפני שאתה קוה אותה כי "אתה רוצה שהכורסא שלך תהיה הראשונה עליה אתה יושב"?

התפוררות הערכים המשפחתיים/קהילתיים הם לדעתי גורם מכריע במצב שבו אנו נמצאים היום. אין יותר את הכבוד למשפחתיות, להורים.

אין ספק שלא מעט דברים השתנו לטובה במציאות המודרנית, אך לא מעט דברים השתנו לרעה. הקלות שבה בנות ישראל נכנסות למיטה בצורה שטחית, והגישה כי נסיון מיני (ואני מדגיש - המרובה בפרטנרים, נסיון מיני עם הפרטנר האחד דווקא רצוי!) הוא דבר ראוי ומובן, היא פשוט לא נכונה.

 

מה עם כמות המתגרשים העצומה כיום? ברור שיהיו שיגידו שה"אומץ" להפסיק מערכת יחסים לא טובה גדל וזו הסיבה לעליה. אולי. אבל בחייכם, עם האומץ הזה הגיע גם פק"ל הגירושין לגרושה הטרייה - הגדלת חזה, שפתיים ושאר ירקות. הפתיחות המגוונת למין כמשהו לגיטימי גם במערכת יחסים קצרה, שלא לדבר על כאלו שמתבססות על זה - רק הורסת את הבנות שמתנהגות כך, שכן מרבית הגברים - לא יראו בחורה כזו בעין רציני, והיא תהיה בעבורם פרק חולף נוסף...

 

מה הקשר בין זה שנשים היום פחות מפחדות מלפרק חבילה שפוגעת בהן לבין כל אופנת השופוצים? רוב המשופצות הן דווקא שים נשואות או נשים שהחיצוניות היא חלק מהעיסוק שלהן (כגון אנשי תקשורת ודוגמניות) ואין קשר בין זה לגירושין. אני לא יודע אם נערך מחקר כזה אבל מעניין לבדוק כמה מהזוגות שנפרדו היו במערכת יחסים משמעותית קודמת לפני היכרות עם בני הזוג הנוכחיים שלהם.

ולסיום, בנות, אני מבטיח לכן שבתור בן שמכיר לא מעט בנים אחרים, הערך שלכן והרצון שלנו להיות איתכן בקשר רציני, מחייב ועמוק - רק הולך וגדל ככל שהניסיון (בעיקר המיני) ומספר הפרטנרים שלכן הולך ויורד! לא מאמינות, תבדקו...

לילה טוב.

סימון.

 

 

אני חושב שכולם עושים עניין יותר מידי גדול מיחסי מין. במה זה שונה משיחת נפש עם ידיד קרוב?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני מסכים עם simonLTZ אבל מצד שני אני גם חושב שעם הפיתויים והמתירנות שיש היום במידה ואתה במערכת יחסים עם בחורה שאין לה נסיון מיני ומן הסתם גם אין לה אהבות אחרות ...ועכשיו תפעילו את הדמיון-- חלפו להן השנים הבחורה כבר הגיעה לגיל של להיות אשה היא מבלה עם חברות שלה שמן הסתם סביר להניח שלהן יש נסיון מיני רחב יותר ומדברות על היחסים בפתיחות ומעבירות חוויות כאלה ואחרות , אוליי הבת זוג שלך שהיא כבר אשתך ההיא שלקחת אותה "נקייה" ללא שום נסיון עבר תעצור רגע בצד ותרגיש חרטות כאלה או אחרות על זה שהיא לא ניסתה עוד כלום ואוליי היא פיספסה.. ואז יגיע הגבר ההוא זה שעובד/לומד איתה או שאוליי סתם המוכר במכולת ויחמיא לה ללא סוף ויציע הצעות כאלה ואחרות.. אוליי הפיתוי לנסות משהו שהיא לא ניסתה יגרום לה לעשות משהו שהיא לא עשתה לפני שהיא הכירה אותך ושהיא רוצה לעשות כי הסביבה מציגה לה את זה בצורה שתגרום לה להרגשה של פספוס.. ואז פתאום היא מגלה את עצמה ומתחילה לחשוב בראש מה עשיתי ..פספסתי את החיים ובאותה מידה היא תתחיל לרכוש לך תחושה של כעס שבגללך היא פיספסה...

 

בקיצור אני יכול להמשיך עוד שעות בסיבובים בדמיון שלי אבל הנקודה היא אחת וברורה

בשביל שבחורה תהיה בשלה לחתונה היא צריכה נסיון קודם .. אחרת איך באמת היא תוכל לדעת שאתה האחד הרי אתה רק מה שהיא הכירה...

אם אתה מספיק מיוחד גם אחרי 300 גברים היא תהיה איתך.. ואתה ,זה צריך להחמיא לך ..וצריך להיות לך שקט נפשי להמשך חייך...

 

כיוון מעניין הדיון פה תפס..

יוסי וסימון - אין לי אלא להעריך את מה שכתבתם. מובן שכל ההערכה היא כי אתם דורשים מעצמכם את אותו הדבר.

לגבי שגב - לא משנה עם כמה גברים \ נשים תהיה, עדיין תמיד תהיה המחשבה של אולי מישהו \ משהו אחר היה יכול להיות יותר טוב. החכמה היא לא להיתפס למחשבות הללו כי אין להן סוף. לפי כיוון המחשבה הזה לעולם לא ניתן לקשור את חייך באלו של אדם אחר, כי "אולי יבוא יותר טוב".

יוליה , מחכים לתגובתך.

פורסם

אוי התגובה הזו הולכת להיות ארוכה.

 

יש בשרשור הזה כמה אנשים שהגישה שלהם תואמת את שלי - לא משנה מה אתה עשית בעבר, או מה בת זוגתך עשתה בעבר, סך כל החוויות האלו הם אלו שהביאו את שניכם להיות האנשים שאתם היום - לטוב ולרע, ולדעתי אם אתה מעוניין להכנס עם מישהי למערכת יחסים אתה צריך ללמוד להכיר את האישיות שלה לפני שאתה נובר בעבר שלה ואולי אף מחליט לפסול אותה על סמך העבר הזה. עניין הבתוליות הזה מדהים אותי כל פעם מחדש מאחר והוא מראה כמה רכושנות יכולה להיות באדם אחד. לא אמרתי ולו בשמץ של מילה שזה נורמלי וטוב לקיים יחסים עם כל דבר שזז על 2, אבל בני זוג קודמים לאו דווקא מסבכים לכל אדם את הראש.

 

ניתן דוגמה של חברה טובה מאוד שלי -

 

הבחורה כרגע בת 22, אחרי מספר מערכות יחסים (לא נדבר במספרים כי זה פשוט לא יאה). רובן המוחלט של מערכות היחסים האלה היה רציני - ז"א אלו היו מערכות יחסים מונוגמיסטיות לחלוטין ללא שמץ של מבטים הצידה משני הצדדים.

עכשיו השאלה היא כזו - מה בדיוק מסבך את המערכות יחסים הבאות שלה בזה שהיו לה קודמות? אתם באמת חושבים שכל היום היא מתעסקת במי היה יותר טוב במיטה ומי הביא לה פרחים יותר פעמים?

אז זהו - שממש לא. אבל מה שזה תרם לה זה להעריך יותר את מערכת היחסים הנוכחית שיש לה, כי היא יודעת מה זה פרידה, מה זה כאב ואיך לא להגיע אליו. וקחו את המילה שלי על זה, כל אחת שבאמת רוצה יחסים מונוגמיסטיים יודעת להפריד בין מערכות יחסים קודמות לנוכחיות.

 

כל העניין הוא לדעת להפריד - זה לא משנה אם העיו מערכות יחסים קודמות או לא, אלא הרצון והיכולת לא להיות שקועים בהן.

 

חוץ מזה, מה קורה עם בחורה שבצעירותה נכנעה לתאוותיה ובגיל מבוגר יותר הגיעה למסקנה שהיא עשתה טעות? צריך להעריך אותה פחות כי בחרה בדרך מסויימת ולאחר מכן החליטה לזנוח אותה? זה הרי לא אומר כלום לגבי מערכות יחסים עתידיות. לא כל בחורה ששכבה עם יותר מגבר אחד אוטומטית משווה כל אדם שהיא נמצאת איתו במערכת יחסים לקודמים.

 

ולזה שכתב על ניתוחים פלסטיים - אתה פשוט לא קשור. מה אכפת לך אם מישהי לא מרגישה טוב לגבי המראה שלה ורוצה לשפר אותו? אם היא לא גונבת את הכסף שמשמש אותה לטיפול, ולא פוגעת באף אחד בזה שהיא עוברת פרוצדורות כאלה - מי אתה שתסתכל לה לתוך החולצה\אף\מתיחת פנים וכו'? ואם כבר התחלנו עם זה - גם בחורה שמסירה שיער בלייזר היא גם פרובוקטורית שרוצה לצאת ממערכת יחסים? זה הרי גם הליך אסתטי לחלוטין שנועד לשיפור המראה, או שלדעתכם בחורה שמגדילה שפתיים עושה את זה כדי לצאת ולכבוש כמה שיותר גברים?

 

בקיצור - אתם מתעסקים יותר מדי בתפל ומפספסים את העיקר. תפסיקו להסתכל לאנשים בתחתונים - זהו עניינם הפרטי בלבד. תלמדו לכבד אנשים מעצם היחס שלהם כלפיכם והדיעות שלהם, ואל תפרו את מעגל הפרטיות שלהם על ידי נבירות כאלה או אחרות בעברם.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אוי התגובה הזו הולכת להיות ארוכה.

 

 

 

בקיצור - אתם מתעסקים יותר מדי בתפל ומפספסים את העיקר. תפסיקו להסתכל לאנשים בתחתונים - זהו עניינם הפרטי בלבד. תלמדו לכבד אנשים מעצם היחס שלהם כלפיכם והדיעות שלהם, ואל תפרו את מעגל הפרטיות שלהם על ידי נבירות כאלה או אחרות בעברם.

 

אני לא יודע מה אתכם,אבל כשאני רואה מישהי שמוצאת חן בעייני לא משנה עם כמה גברים היא הייתה בחיים שלה - עובדה שהיא מצאה חן בעייני בזכות המראה,האופי והאישיות.

 

אז כנראה שמה שהיא עברה במיטה עם אחרים לא מספיק משמעותי.

 

גברים לא אוהבים שמשקרים להם,אבל אני מבין למה בחורות משקרות.

כדי שלא ישפטו אותן כמו שמה שהולך פה....

 

"כל בחורה ששכבה עם מעל * בחורים היא שרמוטה וצריך לתלות אותה"

תשפטו את חברה שלכם לפי מי שהיא,מה שהיא,ומה שהיא מסמלת עבורכם.

לא מה שהיא עשתה עם אחרים.

פורסם
בקיצור, תשתמשו בקונדום!

 

אם מישהי היא איתך וקודם הייתה עם אחרים, באסה!

 

יוסי, תפסיק לחשוב כמו ילד בן 16. אני לא אומר שאני הייתי רץ לרבנות עם מישהי שהיו לה 60 פרטנרים למיטה, אבל כך בחשבון שבת הזוג שלך לא ישבה וחיכתה עד שתגיע להציל אותה מהדרקון הנורא. מפריע לך שהיא הייתה עם 10 גברים לפנייך? אל תשאל אותה פשוט...

באם תבחר לחקור אותה על עברה המיני, זה כנראה סוג של הלקאה עצמית.

וסתם לידע כללי בתור אחד שכנראה מבוגר ממך באיזה יום או יומיים, תתרכז בהווה ולא בעבר. (נכתב בתור עיצה חברית ולא מתנשאת)

 

 

הלוואי והיה אפשרי למצוא מישהי אחת ולחוות איתה את כל החוויות המיניות שלך (כמו שעשו ההורים שלי שביחד מגיל 14), אבל אי אפשר.

 

זה נורא יפה לשמוע דבר כזה (כמו לראות זוג קשישים שמטיילים בפארק ומחזיקים יידים) אבל היום המציאות קצת שונה מלפני 20-30 שנה. מה לעשות, ניהינו חברה עם ערכים קצת שונים מפעם.

 

מצטער.

 

קספר סיכם את כל העניין בצורה מאוד מתומצתת בתגובה מספר 4.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

לא הבנת אותי. מה שאמרתי זה שיש ערכים מסוימים שהם האידיאל, אבל כיום זה לא אפשרי, אז באסה!

 

אני מקבל את המצב כמו שהוא כיום ומבין את החברה כמו שהיא (ראבק, אני סוציולוג!).

 

לגבי תחקור הבחורה, אני חושב שזה חשוב. אני לא רוצה פרטים, אבל זה שונה אם היא הייתה עם 5 או עם 60, לפחות במובן המחלות והידע הרפואי שאתה צריך עליה והיא צריכה עליך.

 

באותה צורה שאני לא דופק כל מה שזז, הייתי מצפה שמי שאני איתה תעשה את אותו הדבר. תאמין או לא, עדיין יש בחורות שלא מוכנות להיכנס למיטה בלי קשר רציני, ואני מכבד את זה.

יש המון תתי חברות בחברה הישראלית, ופשוט צריך למצוא את האדם המתאים.

 

כן, אם מישהי הייתה עם המון בחורים בלי קשר, הייתי פוסל אותה כי מה שהיא אוהבת הוא לא מה שאני אוהב. חיבוקים כנים, נשיקות וליטופים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה, ואם מישהי רק שוכבת עם אנשים מחוץ למערכות יחסים ובלי רגש, אז היא לא מבינה מהי ההרגשה של לשכב עם מישהו בגלל חיבה ולא רק בגלל חרמנות והורמונים.

 

מצב שני, כמו שכבר אמרתי, אם מישהי הייתה במערכות יחסים רציניות אז אני לא יכול לפסול אותה על זה, כי מבחינתי זה לגיטימי, ובמקרים כאלו זה יכול לתרום למערכת היחסים.

 

אני פשוט חושב שסתם לשכב עם מישהי בלי להכיר אותה זה מלוכלך ורק לחשוב על זה גורם לי לרצות להתקשר לקופת חולים ולהזמן תור לבדיקת דם.

 

(ברור שלכולנו יש ערכים שונים, ואני לא מנסה להטיף מוסר, אבל מה שהולך במיטה הוא עניין מאוד חשוב בתוך מערכת היחסים, ככה שאני מייחס לו חשיבות עליונה)


×
×
  • תוכן חדש...