Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נישמע אזוי, אבל רציתי לדעת עם אני עכשיו לוקח למשל אוטו יחסית ישן

כמו רנו קליאו 92 1,4 ידנית עם קרבורטור(אוטו שהיה לי)

ושם במקום הצינור הארוך אזה שאולך לפילטר אוויר, מדחס אוויר(לא אחד שדוחס בכומויות לא נורמליות),

זה יכול לתת יותר כוח?

או לשפר מאזה פכינה את הצריכה של הדלק או הנסיעה?

 

ועם זה כן עוזר במשהו אז זה חוקי?.

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

נדמה לי שזה העיקרון של טורבו,

בכל מקרה גם אם תצליח לעשות את זה ולקבל קצת יותר כח הרכב עלול להתחמם כי מערכת הקירור לא בנויה לעומס שכזה,

ואל תשכח את הבלאי שיגרם למנוע

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
מה שתית, הסילבסטר לא הגיע עדיין, ערבבת משקאות?!

 

מי אמר שהוא שתה הוא כניראה עישן משהו חזק.

או שהוא משתכר לפני הסילבסטר, הוא מכין את עצמו כמה ימים לפני.

 

וברצינות יש על זה כמה אשכולות ובדיוק את אותה השאלה, חפש.

פורסם
נדמה לי שזה העיקרון של טורבו,

בכל מקרה גם אם תצליח לעשות את זה ולקבל קצת יותר כח הרכב עלול להתחמם כי מערכת הקירור לא בנויה לעומס שכזה,

ואל תשכח את הבלאי שיגרם למנוע

 

המנוע ביכלל יתכבה.

קרבורטור לא יודע כמה אוויר ניכנס כי הוא מכני והוא לא ידע כמה דלק להזריק לפי הכמות של האוויר.

פורסם

קח חתיכה עיפרון ותחשב. מהירות שאיבת האויר בלוע הקרבורטור ע"י הבוכנות גדולה יותר ממהירות האויר שיידחוף מאוורר. לא סתם עושים את הצ'רג'רים מסתובבים במעל 100000.אתה רק תעכב ותחנוק את המנוע. אבל אולי אם תשים גלגלי אוטובוס מאחורה והאוטו יהיה כל הזמן בירידה - זה יעזור.

פורסם

אף אחד לא נתן תשובה עניינית, במיוחד צביקה שהתחיל עם הלייצנות כרגיל.

 

מדחס אוויר, כמו השם שלו הוא נועד לדחוס את האוויר לאט ובעדינות, הספיקה שלו מאוד נמוכה אבל הדחיסה גבוהה,

לכן אם תחבר אותו למנוע למנוע לא יהיה מספיק אוויר כדי לפעול כמו שצריך.

 

טורבו הוא כמו פן בייתי, רק בספיקת אוויר הרבה יותר גבוהה דוגמא 500 ליטר של אוויר לדקה ובדחיסה נמוכה, של דוגמא 14PSI, (מדחס אוויר בעל ספיקה נמוכה דוגמה 5ליטר של אוויר בדקה, ודחיסה של 150PSI).

 

אז כוח זה לא יתן, יוריד מהכוח כי המנוע לא ינשום טוב.

 

תמיר

פורסם

קרבורטור לא יודע כמה אוויר ניכנס כי הוא מכני והוא לא ידע כמה דלק להזריק לפי הכמות של האוויר.

 

טעות מרה.

בהזרקת דלק אולי המנוע יכבה כי המחשב לא יפצה על האויר הרב שנדחס.

קרבורטור הוא אביזר מכני לחלוטין העובד על עקרון ונטורי ולכן ככל שתגביר את זרימת האויר בקרבורטור, ככה ישאב יותר דלק ויכנס למנוע (כמובן במגבלות משאבת הדלק וגודל הדיזה שמורכבת בקרבורטור)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מנסיון... אין כל השפעה! וגם אם יש אתה בטוח לא תשים לב לזה..

אצלי בכל אופן במנוע 1600 עם קרבורטור כפול זה לא עזר.

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם
טעות מרה.

בהזרקת דלק אולי המנוע יכבה כי המחשב לא יפצה על האויר הרב שנדחס.

קרבורטור הוא אביזר מכני לחלוטין העובד על עקרון ונטורי ולכן ככל שתגביר את זרימת האויר בקרבורטור, ככה ישאב יותר דלק ויכנס למנוע (כמובן במגבלות משאבת הדלק וגודל הדיזה שמורכבת בקרבורטור)

 

איך בהזרה המנוע יתכבה לא הבנתי, כל המכוניות הגדושות עם הזרקה ולא קרבורטור.

 

ובהזרקה חיישן MAF וידווח את כמות האוויר.

פורסם

הן גודשות עם הזרקה אבל גם עם מיפוי מחודש של תוכנת ההזרקה או עם STAND ALONE, אתה לא מרכיב טורבו, משאיר את המחשב סטנדרטי ויאללה בלאגאן.

 

הבעיה העיקרית בלגדוש קרבורטור הוא האטימות של הקרבורטור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה לגבי הרנו 5 GT? אם אני לא טועה היא קרבורטור.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...