Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כל ידע אז אשמח לתשובה עיניינית אם קיים כזאת.

 

מהמגבר יש לי 4 יציאות שאחת רק מנוצלת לסאב.

אם אני מגשר או מחליף יציאה הסאב נישמע כאילו הוא מפליץ (כאילו הוא קרוע)

 

עם היציאה שעכשיו הסאב מחובר אליה שומעים ומרגישים די טוב ועם שאר היציאות של המגבר שומעים גרוע.

 

המגבר של קרנץ 300 RMS (ככה כתוב עליו) ואני מעוניין להישתמש בעוד יציאה לצורך סאב כפול.

 

השאלה השניה זה איך אפשר לחשב את גודל התיבה. יש בירשותי שני רמקולים 600 וואט של פיונר יהלום וחבר טוען שם התיבה היתה יותר גדולה אז יהייה יותר אפקט והוא הוכיח לי את זה בכך שסתם את היציאות של האוויר ובאמת שמעו יותר חזק.

תודה לעונים וסליחה על הבורות רז...

פורסם

יכולים להיות כל כך הרבה אופציות

כשאתה מחליף יציאה יכול להיות שהגיין שונה

החיתוך תדרים שונה

 

אולי אפילו החיבור לא טוב

או שאתה מעוות את ההספק לסאב.

 

יש הרבה אופציות, שאי אפשר לפתור באינטרנט

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חיברתה סאב ליציא אחת למה אתה מצפה?

בתח המגבר נותן איזה 50 וואט ליציא ואתה עוד מתפלא למה הסאב מפליץ?:|

ואתה עוד רוצה לחבר לעוד יציאה סאב כפול!:shock:

תחבר את הסאב בגישור.

פורסם
חיברתה סאב ליציא אחת למה אתה מצפה?

בתח המגבר נותן איזה 50 וואט ליציא ואתה עוד מתפלא למה הסאב מפליץ?:|

ואתה עוד רוצה לחבר לעוד יציאה סאב כפול!:shock:

תחבר את הסאב בגישור.

 

 

מה הקשר?:shock:

 

אפשר לחבר גם בגישור וגם אחד לכל ערוץ.

אין עם זה שום בעיה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
אין לי כל ידע אז אשמח לתשובה עיניינית אם קיים כזאת.

 

מהמגבר יש לי 4 יציאות שאחת רק מנוצלת לסאב.

אם אני מגשר או מחליף יציאה הסאב נישמע כאילו הוא מפליץ (כאילו הוא קרוע)

 

עם היציאה שעכשיו הסאב מחובר אליה שומעים ומרגישים די טוב ועם שאר היציאות של המגבר שומעים גרוע.

לא הבנתי, כשאתה מחבר רמקול רגיל ליציאות, יש את אותם הרעשים?

 

המגבר של קרנץ 300 RMS (ככה כתוב עליו) ואני מעוניין להישתמש בעוד יציאה לצורך סאב כפול.

יציאה לכל סאב או בגישור - לא כזה עקרוני. בגישור לרוב מקבלים יותר כוח.

 

השאלה השניה זה איך אפשר לחשב את גודל התיבה. יש בירשותי שני רמקולים 600 וואט של פיונר יהלום וחבר טוען שם התיבה היתה יותר גדולה אז יהייה יותר אפקט והוא הוכיח לי את זה בכך שסתם את היציאות של האוויר ובאמת שמעו יותר חזק. תוכל לעשות חיפוש ולמצוא עוד מידע על ההבדלים בין תיבה פתוחה (פורטד Ported) לתיבה סגורה (סילד Sealed)

תודה לעונים וסליחה על הבורות רז...

 

 

בתגובה להודעה הראשונה כמובן.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

עם מחברים רמקול רגיל כלומר נגיד פיונר 300 ווט 6 על 9 אז לא מרגישים שום הבדל ביציאות.

ברגע שאני מחבר אפילו סאב אחד, אחת מהיציאות נישמע טוב מאוד ובשאר היציאות הסאב מפליץ (נישמע זוועה)

 

למי שחושב שהמגבר מוציא 50 וואט אז טועה כתוב עליו 300 RMS.

האם הדבר דורש מעבדה ותיקון .

מה עדיף קרנץ או לנזר עם אותו הספק.

תודה לעוזרים רז...

פורסם
עם מחברים רמקול רגיל כלומר נגיד פיונר 300 ווט 6 על 9 אז לא מרגישים שום הבדל ביציאות.

ברגע שאני מחבר אפילו סאב אחד, אחת מהיציאות נישמע טוב מאוד ובשאר היציאות הסאב מפליץ (נישמע זוועה)

 

למי שחושב שהמגבר מוציא 50 וואט אז טועה כתוב עליו 300 RMS.

האם הדבר דורש מעבדה ותיקון .

מה עדיף קרנץ או לנזר עם אותו הספק.

תודה לעוזרים רז...

 

 

נשמע יותר כמו בעיה בחיתוכים.

 

תחליף את הRCA פר יציאה

ז"א תחבר את הRCA של הסאב בשיוך לכל יציאה.

 

תחזור עם תוצאות8)

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

:shock:

מה הקשר?:shock:

 

אפשר לחבר גם בגישור וגם אחד לכל ערוץ.

אין עם זה שום בעיה.

בירה נשר.

 

300 וואט רמס לערוץ ? :shock:

בסדר, מה נשמע.

 

תריץ קצת חיפוש על עיווט.

זה שאפשר לחבר זה לא אומר שזה יעבוד טוב.

דרך הגב על המלצה שלך עם החיתוכים, עם הבעיה היתה שם הסאב היה עובד טוב על שתי יציאות.

זה או שהמגבר דפוק.

או שאתה מבצע גישור לא נכון.

מה ההתנגדות של הסאב?

פורסם
:shock:

בירה נשר.

 

300 וואט רמס לערוץ ? :shock:

בסדר, מה נשמע. יש מגברי SPL שמוציאים גם יותר לערוץ. הכל טוב מה איתך?

 

תריץ קצת חיפוש על עיווט.

זה שאפשר לחבר זה לא אומר שזה יעבוד טוב. תעבור על מה שאמרתי ותצוטט לי היכן אמרתי שזה יעבוד טוב.

דרך הגב על המלצה שלך עם החיתוכים, עם הבעיה היתה שם הסאב היה עובד טוב על שתי יציאות.

זה או שהמגבר דפוק.

או שאתה מבצע גישור לא נכון. או שהחיתוכים לא נכונים. גם אופציה אתה יודע..

מה ההתנגדות של הסאב?

 

.....

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
אני לא הולך להתוכח איתך.

תהיה אופטימי, תחשוב שזה מגבר סופר חזק.

אני די בטוח שלא.

 

 

היה ויכוח?

חלילה.

 

גם אני בטוח שזה לא מגבר מהמרשימים.

אבל עדיין, אני לא מזלזל באף אחד.

 

כל אחד ומגברו הוא.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

×
×
  • תוכן חדש...