Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בן 59, 250 סמ''ק, יליד גרמניה, שחור, חלום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אצלי במחסן יש שלדה ישנה של צונדאפ, כולל מנוע שלם (הראש מפורק מהבלוק).

אבל, השלדה זהה לזו של אורי סהר, בה הקורות חובקות את מיכל הדלק (סטייל R750...) ושונה מהאופנוע שלך.

האם המנוע מהדגם שלי יתאים לאופנוע שלך?

מה ההבדל בין הדגמים?

 

אשתדל להעלות תמונות מחר.

 

שי

 

והנה התמונות.

האם אכן זה צונדאפ? איזה דגם?

המנוע (בהנחה והוא מקורי) הוא בעל בוכנה אחת, וההנעה לגלגל האחורי היא באמצעות גל הינע. האם זה אופייני/מתאים לצונדאפ?

הסמל על מפגש קורות השלדה הוא עיגול המחולק לארבעה מקטעים, שניים אדומים (כנראה, הצבע מטושטש) ושניים לבנים.

בהיקפו - כיתוב בגרמנית.

 

שי

HPIM5447.JPG

HPIM5452.JPG

HPIM5449.JPG

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

יש שם שמן מנוע ושמן גיר.

 

 

SHAIS,

לא יודע להגיד לך , תיכף יגיעו המומחים.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
והנה התמונות.

האם אכן זה צונדאפ? איזה דגם?

המנוע (בהנחה והוא מקורי) הוא בעל בוכנה אחת, וההנעה לגלגל האחורי היא באמצעות גל הינע. האם זה אופייני/מתאים לצונדאפ?

הסמל על מפגש קורות השלדה הוא עיגול המחולק לארבעה מקטעים, שניים אדומים (כנראה, הצבע מטושטש) ושניים לבנים.

בהיקפו - כיתוב בגרמנית.

 

שי

 

לאור המצב העגום והקושי בזיהוי - נראה לי כמו ZUNDAPP DK-200

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
שמישהו יעיר את זאב...

 

לא בטוח שהוא מסתובב כאן....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
לאור המצב העגום והקושי בזיהוי - נראה לי כמו ZUNDAPP DK-200

הסמל נראה מוזר ואני לא מצליח לקרוא את המילה בחלק העליון.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
לא בעיה. אני חושב שמדובר ב- EMW. יצרן עתיק גרמני אשר שמו הוא Eisenacher Motorenwerke .

 

אכן האופנוע בתמונה הוא EMW מזרח גרמני זהו חיקוי של המקור BMW 350 סמ"ק .יוצר בין 1949 ל 1956 ,בארץ היו מעטים שהובאו עי"

עולים חדשים.

פורסם
אכן האופנוע בתמונה הוא EMW מזרח גרמני זהו חיקוי של המקור BMW 350 סמ"ק .יוצר בין 1949 ל 1956 ,בארץ היו מעטים שהובאו עי"

עולים חדשים.

 

צודקים.

חיפוש קצר באינטרנט תחת EMW העלה את כל הדרוש.

הנה הסמל במלוא הדרו.

אם הבנתי נכון את הכתוב באתר הגרמני, מדובר בהעתק כזה או אחר של BMW.

אם כבר מעתיקים את האופנוע, לא יכלו להשקיע בסמל מקורי?

 

שי

logoKL.gif

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

בשנים הראשונות האופנועים נקראו BMW והיו זהים לחלוטין למקור,בשנת 1952 חברת BMW תבעה את המפעל המזרח גרמני

וזה שינה את השם לEMW.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי חיפוש לחלקים SPARE ברחבי העולם הגעתי לאיש המתגורר בחיפה ולו יש ZUNDAPP כמו שלי במצב נסיעה ועוד אחד לחלקים , אחרי מו"מ מול האיש שאת רוב ימיו האחרונים מעדיף לבלות בהונגריה , הגעתי איתו להסכמה שאני לוקח ממנו מנוע משופץ ועוד חלק או שניים מפח.

 

 

מנוע עליון

 

norm_65FB3D4B557747A2A835489343D53B55.JPG

 

 

מנוע תחתון

 

norm_96E994358707468BBEE65AD76847628A.JPG

 

 

 

שלדה כנפיים טנק דלק

norm_B56512E7320145A49951BC6AD6C6F9AC.JPG

 

 

בוכנה יפה יפה עם רינגים חדשים (לא מורכבים)

norm_2F45539BBFB8402DB62694B3B0FCCB2D.JPG

 

 

שימו לב לידית ההילוכים על טנק הדלק , יאמי!

 

norm_5F6311C14BCC479DA87AAB73BD33D9DF.JPG

 

 

 

 

אני מבסוט !:-)

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.


×
×
  • תוכן חדש...