Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בן 59, 250 סמ''ק, יליד גרמניה, שחור, חלום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם הTL תמיד יש מה לשפר , אל תשכח שהוא פורץ דרך בתחומים מסוימים וכשכזה , יש לו מחלות ילדות מרגיזות.

 

בנתיים שמתי ליטר נוזל בלמים בתוך מיכל הדלק כדי שיתחיל להמיס את הג'יפה והשפרצתי WD40 על כל האופנוע בכל כיוון אפשרי.

 

איפה אני יכול להשיג ספר רכב ל ZUNDAPP DB200\DB250 ?

 

תודה,

אדריאן.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עם הTL תמיד יש מה לשפר , אל תשכח שהוא פורץ דרך בתחומים מסוימים וכשכזה , יש לו מחלות ילדות מרגיזות.

 

בנתיים שמתי ליטר נוזל בלמים בתוך מיכל הדלק כדי שיתחיל להמיס את הג'יפה והשפרצתי WD40 על כל האופנוע בכל כיוון אפשרי.

 

איפה אני יכול להשיג ספר רכב ל ZUNDAPP DB200\DB250 ?

 

תודה,

אדריאן.

 

זה קצת בעיה, כי רוב האתרים יהיו בגרמנית... נסה כאן: www.zuendapp-online.de

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קצת עידכון ,

המנוע פורק ואחרי שימונים נמצא כמסתובב וחלקיו נראים לא רע בכלל.

שפע קורי עכביש וחלודה שטחית ביותר .

מאמין שהוא יניע יותר מהר משחשבתי.

הללו את אלוהי ה-WD40.

norm_E3A01F3AD0894B16939CC67F903D93C1.JPG

norm_1A4C54BDAB7E44558291CD4B61C5381A.JPG

norm_A8308FB4378A457AAEBE4402BBADEF5A.JPG

norm_D01DD3B3FAC049F4BEBC56279FFA369D.JPG

norm_D7BCE768481B43AD90FBC997FAF3F9AA.JPG

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

מותקן לך מנוע ויליארס?

 

אני מבין זאת "התקנה מקומית"?.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אדריאן מה עשית?? עזבתי אותך לשבוע וזה מה שקורה?

זה הזמן לזאב, ירון ושאר החברה לאוורר את ידעותיהם מסמכיהם וקשריהם להשגת כל דבר הקשור במנועים האמורים, כולל חלקי חילוף ותרשימים ואם יש למישהו במקרה את המנוע המקורי שיתעורר וידבר!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מותקן לך מנוע ויליארס?

 

אני מבין זאת "התקנה מקומית"?.

כן , VILIERS.

אני אחרי חיפוש מנוע מקורי.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160727&highlight=%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

לעיונך

 

כמו שרן אומר ,הכל למכירה רק צריך לנהל משא ומתן.

 

אם זה הדגם ,ואתה מוכן לדפוק קפיצה לטורקיה, אני אסביר לך בדיוק איפה זה.

(זה מול מלון דילים של כל הישראלים ככה ששבוע לשם יעלה בסביבות האלף שקל ,כנראה החלק הזול בשיפוץ...).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160727&highlight=%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

לעיונך

 

כמו שרן אומר ,הכל למכירה רק צריך לנהל משא ומתן.

 

אם זה הדגם ,ואתה מוכן לדפוק קפיצה לטורקיה, אני אסביר לך בדיוק איפה זה.

(זה מול מלון דילים של כל הישראלים ככה ששבוע לשם יעלה בסביבות האלף שקל ,כנראה החלק הזול בשיפוץ...).

אין לי תקציב ליבוא , תודה בכל אופן.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

מצאתי מקום שנותן מידע על מנועים של ויליארס לפי קוד ומספר מנוע וזה מה שיצא.

 

JW Villiers Engines



 

Query on 228B returned 1 Engine Model 9E 197cc Made( 55-67) BorexStroke( 59 X 72) Rotor(R134) Armature(A136) Carb( S25/1) Customer [models if known] Cotton:: Vulcan No specific information about carb and magneto, Villiers standard has been assumed 3 or 4 speed may have been supplied (unsure) Four speed First 2.94 Second 1.80 Third 1.35 Top 1.00 Three speed First 2.55 Second 1.34 Top 1.00Villiers Singles Database based on data from Villiers factory data sheets,the VMCC machine book, Glass's Guide, and emails from Villiers owners

Where multiple records exist - Some models are known to have been supplied to several customers. Conflicting data - Yes, It does happen

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
אין לי תקציב ליבוא , תודה בכל אופן.

 

תשמע לייבא אופנוע מטורקיה נשמע דווקא לא כל כך יקר .

 

אבל אני באמת לא מתכוון להיכנס לך לכיס.

אני הייתי בודק את העלות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

היבוא לא יקר , החמדנות היהודית/ישראלית כן.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

אצלי במחסן יש שלדה ישנה של צונדאפ, כולל מנוע שלם (הראש מפורק מהבלוק).

אבל, השלדה זהה לזו של אורי סהר, בה הקורות חובקות את מיכל הדלק (סטייל R750...) ושונה מהאופנוע שלך.

האם המנוע מהדגם שלי יתאים לאופנוע שלך?

מה ההבדל בין הדגמים?

 

אשתדל להעלות תמונות מחר.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.


×
×
  • תוכן חדש...