Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח מקיף לקליאו ספורט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו בחייאת, איך אתה חושב שהגעתי לשירביט ולדורון? לא חסרות סוכנויות, אבל אינני מכיר אותן ומה הן שוות בעת הצורך.

 

מה זאת אומרת מה הן שוות בשעת הצורך, יש לך חוזה, יש במדינה בתי משפט, יש פה סוג מסויים של חוק.

אם עמדת בתנאים של החוזה אי אפשר להגיד לך "טוב, לא בא לנו לשלם לך", כלומר, אפשר, אבל בשביל זה יש חוזה ובתי משפט.

קשה לי להאמין שחברה מסויימת מחליטה באופן גורף שהיא לא משלמת לאף אחד אחרי תאונה ועם כל אחד היא מגיעה לבית משפט.

פורסם

תחליף סוכן. לא צריכה להיות בעיה לקבל הצעות של 4000 למקיף על קליאו ספורט גם ללא עבר ביטוחי. לא צריך לרדת לאשפתות אצל שירביט בשביל זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה זאת אומרת מה הן שוות בשעת הצורך, יש לך חוזה, יש במדינה בתי משפט, יש פה סוג מסויים של חוק.

אם עמדת בתנאים של החוזה אי אפשר להגיד לך "טוב, לא בא לנו לשלם לך", כלומר, אפשר, אבל בשביל זה יש חוזה ובתי משפט.

קשה לי להאמין שחברה מסויימת מחליטה באופן גורף שהיא לא משלמת לאף אחד אחרי תאונה ועם כל אחד היא מגיעה לבית משפט.

בתאוריה זה נכון, אבל הלכה למעשה כל חברת ביטוח יכולה "לנפנף" אותך במקרה הצורך.

ואת אותו חוזה כותבים עורכי דין בצורה שיוכלו "לסובב" במקרה הצורך את התנאים של הפוליסה לטובתם.

ופה כן קיימים הבדלים בין חברות הביטוח.

ולא לכולם יש כח וזמן לרוץ בבתי משפט ולהוכיח את מה שמגיע לנו.

×
×
  • תוכן חדש...