Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ומזל טוב!

 

לפני כמה חודשים התעניינתי ברכב והייתי גם די סגור שאני נוסע בשביל לסגור עליו,אבל בסוף זה לא יצא לפועל ,לצערי!רק זוכר שרון,בעל האוטו,בחור נחמד.רכשת אחלה של אוטו עם פוטנציאל אדיר,וזה תלוי רק בך עד כמה תביא את האוטו לרמה גבוהה.

 

בקשר לג'אנטים-יש לך שתי אפשרויות-או להזמין סט מחו"ל,או להתאים סט ג'אנטים של פורש מדגם מודרני יותר,להפוך את הרכב לג'רמן לוק על ידי בניית/הזמנת מתאמים לג'אנטים מחו"ל.

 

 

 

אם אתה צריך עזרה,אתה מוזמן להתקשר אליי ואני אסביר לך איך תפתור את בעיית הג'אנטים כמה שיותר בקלות(שלח לי מסר פרטי אם אתה מעוניין),אבלאני מקווה שאתה לוקח בחשבון את העובדה שיש לך עוד המון עבודה,מעבר לבעיית הג'אנטים :)

פורסם

לירן אם תיבדוק טוב טוב תימצא את טביעות האצבע שלי על ההגה וידית ההילוכים וגם בטוח במכסה המנוע, נהגתי כמה פעמים ברכב שלך בי-ם לפני קצת יותר מעשור אולי אפילו שנים...בזמנו היה בן יונה אמיתי, הלוואי שיחזור שוב להיות כזה!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
יש לי ג'אנט כזה ספייר

 

ומבקש את עזרת הציבור במציאת ג'אנט יחיד

כמו שניתן לראות בתמונות שלי

של חברת ATS

 

שלי שלך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לירן אם תיבדוק טוב טוב תימצא את טביעות האצבע שלי על ההגה וידית ההילוכים וגם בטוח במכסה המנוע, נהגתי כמה פעמים ברכב שלך בי-ם לפני קצת יותר מעשור אולי אפילו שנים...בזמנו היה בן יונה אמיתי, הלוואי שיחזור שוב להיות כזה!-רן

 

ניידת מז''פ עובדת ברגעים אלו על הרכב,

משטרת ישראל לא תיתן לאירועים מסוג זה להישנות.

עם האחראים ימוצה הדין עד תום !!

 

 

 

 

 

:wink:

porsche 914,2.0,1970

פורסם

בדקת במקרה מה קורה עם הג'אנטים האלה?

 

ראיתי את החתימה שלך ולצערי גיליתי שאתה נוסע על 4X130 ואני על 4X100 :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לירן,

 

שאלה לי אליך מתוך עניין רב לרכב הנ"ל:

 

איך זה לחיות עם מנוע מרכזי? האם זה מקשה עד מאוד על הטיפולים במנוע ומה שאתה צריך לעשות באזור הזה?

פורסם

תתחדש לירן.. , קניתה אחלה אוטו!!

 

 

תראה הרכב אצלי בקושי מס' ימים...

בכל אופן מובן שהגישה בעייתית יותר - נקווה לטוב :-P

 

זה מזכיר לי סיפור שקראתי פעם בפורום סקאלה על הבוקסטר וה"אין מנוע".. ( שכמובן מראה על חוכמתה המדהימה של משטרת ישראל )

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם
זה מזכיר לי סיפור שקראתי פעם בפורום סקאלה על הבוקסטר וה"אין מנוע".. ( שכמובן מראה על חוכמתה המדהימה של משטרת ישראל )

אלכס.

 

מה היה הסיפור ?

שוטר חיפש את המנוע מקדימה ?

porsche 914,2.0,1970

פורסם
מה היה הסיפור ?

שוטר חיפש את המנוע מקדימה ?

 

יותר גרוע:

השוטר שהתלהב מהרכב היפה ניגש לקידמת הרכב ומבקש לפתוח מכסה מנוע , הבעלים פותח את המכסה מקדימה והשוטר נדהם לגלות שאין שם מנוע , אבל אז הוא מגלה ניצוץ של אינטליגנציה , ניגש לאחורי הרכב ומבקש לפתוח את תא המטען האחורי , כשהתא נפתח השוטר עומד המום לגמרי כי "משום מה" גם שם אין מנוע.. , זה בגדול.. , לא מצאתי את השרשור המקורי.

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall


×
×
  • תוכן חדש...