Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היום בשעה טובה ומוצלחת הרכב עבר בעלות על שמי

הגיע הזמן להעלות הילוך :evil:

רק אם אתה בירידה...במקרה של רצון להאיץ תמיד שווה להוריד הילוך ולהעלות סל"ד להתיצב מעל הקו האדום ולהמשיך משם.....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עצתך נרשמה.

מבקש עצה להמשך טיפול - אחרי יישור הקו המכאני.

האם להמשיך בשוונג ולבצע פחחות וצבע ? (עדיין ללא טסט)

או קודם להשיג אישור מוסך מורשה ויאללה לטסט, להנות מעט מהאוטו ואז..

porsche 914,2.0,1970

פורסם

לדעתי עדיף קודם לעשות טסט כדי שתוכל גם להנות ממנה ואחרי זה פחחות , כי כמו שאני מבין עוד לא נסעתה באוטו ואם תשקיע רק בטיפולים אתה תתבאס שאתה משקיע ומשקיע אבל עדין לא נוסע בה , ואם תעשה טסט ותיסע קצת זה ידרבן אותך לסיים את הפחחות כמה שיותר מהר ובכיף כי כבר ראיתה תוצאות מהאוטו.

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

טוב חברים עבר קצת זמן והמלאכה בינתיים לא מסתכלת בשעון :evil:

בינתיים הרכב חוזר אט אט לחיים חדשים

בקרוב ט'רד עם עלילות השיפוץ :-P

porsche 914,2.0,1970

פורסם
מבקש הצעה לחומר לנקות את זה :

ppp009rv9.th.jpg

 

(צינור פליטה)

 

1. מברשת ברזל

2. צבע שחור עמיד בחום

 

לא ניתן ממש "לנקות" את זה... ניתן להביא את הצנרת למצב של מתכת חשופה בלי שכבת החלודה השטחית, אך מהר מאוד היא תחזור ולכן, מומלץ פשוט לצבוע בספריי שחור עמיד בחום גבוה, אשר משמש למעט כיסוי ויזואלי לצבע החלוד, גם כמגן באופן זה או אחר נגד הווצרות חלודה.

 

למעשה, המלצתי האמיתית לך היא להרכיב צנרת נירוסטה.... אך לזה בטח תגיע בשלב מאוחר יותר :wink:

 

בהצלחה, מכונית נפלאה מכל הבחינות.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • ספונסר פורום
פורסם

אשתדל לענות לך במקום לירן,תא המנוע אכן קצת צפוף,אבל לא משהו בלתי סביר,הגישה לצמד הקרבורטורים ולרוב מערכת החשמל די נוחה מלמעלה,כל השאר נגיש מלמטה.

סה"כ הרכב במצב די טוב,מעט הוזנח בזמן האחרון,אבל עדיין לא אמר את המילה האחרונה שלו.

בברכה,אורן בן סימון


×
×
  • תוכן חדש...