Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

התאורה בתא הכפפות חדלה מלעבוד.

המנורה עצמה תקינה (בדקתי ישירות בחיבור למצבר), כל שאר הצרכנים ברכב עובדים כרגיל (שולל פיוז שרוף).

יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אולי המתג שמכבה את המנורה כאשר התא סגור תקוע ?

אריאל, לצערי אינני זוכר איך עובד שם המנגנון כרגע אבל כרגיל, אתה מוזמן לקפוץ לנחשונים מחר ונבדוק.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אין הרבה הוקוס פוקוס כאן, או שלא מגיע מתח (נתיך?) , או שהמתג אינו מעביר את הפקודה של פתיחה וסגירת מעגל חשמלי.

 

חוץ מזה, אולי לא נורא כ"כ, ממילא בארץ לא צריך כפפות. (בהלצה כמובן)

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המתג עצמו תקין וממתג את הנורה - זו בסה"כ מכאניקה פשוטה.

 

בדקתי עם מד מתח האם מגיע מתח לאחת מהפחיות שתופסות את הנורה - ולא ראיתי מתח.

 

מה גם שמעיון בספר הרכב, לא מצאתי מקום בו צויין במילים מדוייקות "פיוז של תא הכפפות" - אלא תאורת פנים.

בדקתי את כל צרכני החשמל ברכב ולא מצאתי צרכן שחדל מלעבוד.

 

האם ייתכן כי החיווט נפגע כתוצאה מחיבור הדיבורית ?

הדיבורית חוברה על ידי בצורה המקצועית ביותר, את המתח משכתי ממקור המתח שהזין את הדיבורית הישנה.

לא נגעתי במערכת החשמל של הרכב כלל.

 

האם קיימת תיבת פיוזים גם בתא המנוע ? - כמו באלמרה 98 ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ביקרתי אצל חבר הפורום ליאור שהשאיל לי ספר היינס - תודה ליאור.

מעיון בספר הבנתי עי פיוז מס' 13 אחראי על התאורה בתא הכפפות - בדקתי והפיוז תקין.

חפרתי בספר ולא מצאתי סכמה המתארת מעבר הכבלים בתוך הרכב.

 

מישהו נתקל אולי בבעיה דומה במגאן שלו ? - לא בא לי לפרק דש בשביל זה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

יצאתי קבוק !

 

מסתבר שהתאורה בתא הכפפות עובדת אם וכאשר אורות הדרך מופעלים...

 

שיהיה שבוע טוב לכולם - אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...