Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ומועדים לשמחה,

יש משהו שמאוד מאוד מעצבן אותי באקסנט 95 שלי: לא ניתן לפתוח את תא המטען ע"י לחיצה על כפתור או מתג מתוך תא הנוסעים, אלא יש צורך לפתוח אותו עם מפתח. ואז בכל פעם שאני נוסע לקניון ובודקים לי את תא המטען אני צריך לדומם מנוע, לצאת מהרכב ולפתוח את תא המטען.

אני רוצה לבנות לבד איזה "קונץ" או "טריק" שיפתח לי את תא המטען. יש למישהו רעיון?

תודה.

פורסם
שלום לכולם ומועדים לשמחה,

יש משהו שמאוד מאוד מעצבן אותי באקסנט 95 שלי: לא ניתן לפתוח את תא המטען ע"י לחיצה על כפתור או מתג מתוך תא הנוסעים, אלא יש צורך לפתוח אותו עם מפתח. ואז בכל פעם שאני נוסע לקניון ובודקים לי את תא המטען אני צריך לדומם מנוע, לצאת מהרכב ולפתוח את תא המטען.

אני רוצה לבנות לבד איזה "קונץ" או "טריק" שיפתח לי את תא המטען. יש למישהו רעיון?

תודה.

 

יש לי את אותה הבעיה, רק שלי יש כפתור שלא עובד. :roll:

פתרון מהיר וזול, לשכפל את המפתח.

פורסם
פתרון מהיר וזול, לשכפל את המפתח.

התואיל בטובך להסביר מה תתן האפשרות של לשכפל מפתח...?

 

תודה מראש.

TurboMan

 

שהוא לא יצטרך לדומם את המנוע? :roll:

פורסם

להביא למאבטח דרך החלון את המפתח ... שהמאבטח יפתח ויבדוק ויחזיר את המפתח ... כל זאת במידה והמאבטח מוכן כמובן :)

פורסם
אצלי זה יותר פשוט:

 

 

פשוט מציג לו חוגר והוא לא פותח תתא מטען :roll:

 

כשניסיתי, קיבלתי הרצאה בת מספר דקות ממנו ש"כאן זה לא שטח צבאי" וש"זה ממש חוצפה שאני חושב שלא צריך לבדוק את האוטו בגלל שאני מציג חוגר". מצד אחד, זה די מטומטם - אני יכול להכנס עם רובה, אז מה הוא כבר מצפה למצוא בבגאז?

 

מצד שני - גם אויבנו יכולים להשיג חוגרים.... ולהעזר בהם.

 

סתם אנקדוטה משעשעת. ברוב המקרים, זה באמת עובד.

פורסם
אצלי זה יותר פשוט:

 

 

פשוט מציג לו חוגר והוא לא פותח תתא מטען :roll:

 

כשניסיתי, קיבלתי הרצאה בת מספר דקות ממנו ש"כאן זה לא שטח צבאי" וש"זה ממש חוצפה שאני חושב שלא צריך לבדוק את האוטו בגלל שאני מציג חוגר". מצד אחד, זה די מטומטם - אני יכול להכנס עם רובה, אז מה הוא כבר מצפה למצוא בבגאז?

 

מצד שני - גם אויבנו יכולים להשיג חוגרים.... ולהעזר בהם.

 

סתם אנקדוטה משעשעת. ברוב המקרים, זה באמת עובד.

 

גם כשאני נכנס עם רכב אז בדרך כלל לא בודקים אותו אם אני מציג חוגר.

פורסם

חבר'ה, תודה על התגובות, אבל העניין של המאבטח בקניון הוא רק דוגמה לבעיה שאי-אפשרות לפתוח את תא המטען גורמת. אני יכול לתת עוד דוגמאות רבות. אני מבקש פיתרון לבעיה עצמה ולא פיתרונות לסמפטומים...

שוב תודה וחג שמח.

פורסם

גם לי יש אוטו שאני צריך מפתח לפתוח את התא מטען וזה בהחלט די מעצבן, אז מה שעושים:

אצלי זה מנעול שאפשר לנעול או לפתוח ואז לוחצים על הכפתור (205).

אם אצלך זה גם ככה אז מתי שאתה יודע שאתה נוסע לקניון אתה פשוט פותח את המנעול ואז הוא מוכן לבדיקה, המאבטח פשוט לוחץ על הכפתור והתא מטען נפתח.

 

אם אצלך זה לא כפתור אלא רק המפתח פותח את הדלת זה כבר סיפור אחר.

 

ועוד דבר... למה פשוט לא לתקן את זה?

פורסם

הבעיה הזאת קיימת אצל הרבה אקסנטים, פשוט בהתחלה כשאנשים קנו את האוטו מהחברה, האופציה של פתיחת תא המטען הייתה בתוספת תשלום של (אם אני לא טועה משהו כמו 700 ש"ח), והרבה אנשים לא רצו לשלם על זה כסף. לכן מה שאני מציע לך לנסוע למוסך שמתמצא ביונדאי ולבקש הצעת מחיר על הפותחן הזה, אם זה יהיה יקר לך תנסה ליצור אותו לבד, זה לא אמור להיות קשה (סה"כ כבל שמתחבר למנעול, והכבל מתחבר לידית).

פורסם

Fiat, אם אני רוצה לעשות זאת לבד ולמתוח כבל בעצמי אני צריך מן הסתם להחליף את המנעול של תא המטען למנעול כזה שניתן לפתוח אותו ע"י משיכת כבל. היכן אני קונה מנעול כזה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי חברים,

הסתבר שלמנעול שלי יש "הכנה" לפתיחה אוטומטית, כלומר אפשר לפתוח את המנעול ללא מפתח ע"י הזזת מנוף מתוך תא המטען. הצלחתי להניח ידי על כבל עם "שרוול", שמאפשר תנועה חופשית של הכבל, כך שאני קרוב מאוד לביצוע המשימה. השאלה שנותרת היא מאיפה אני מעביר את הכבל אל תא הנוסעים? אם למישהו יש אקסנט עם פתיחה אוטומטית של תא המטען ויכול לתאר לי את "מהלך" הכבל בתוך המכונית, אודה לו מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...