Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלי זה יותר פשוט:

 

 

פשוט מציג לו חוגר והוא לא פותח תתא מטען :roll:

 

אוקיי, ירושלמי אתה לא... :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

פתרון ל פיג'ו 205

גש לחנות/חלקי חילוף(מפירוק) תקנה מנגנון נעילה מרכזית לתא מטען כמו שיש לדגמים יקרים יותר (אם קיים רכב זהה לשלך עם נעילה מרכזית אז אין סיבה שלא תמצא אני לקחתי מרכב זהה לשלי רק דגם יותר מפואר).

תקנה/פרק מפסק של חלון חשמל לרכב (שוב לקחתי מאותו הרכב הנ"ל).

את המנגנון שנקנה חבר למנעול (יש לו וו שמתאים), לשתי היציאות חבר חוט חשמל דו גידי , העבר את החוט לקידמת הרכב.

עכשיו לחלק "המסובך" - במפסק יש 5 יציאות, ליציאה המרכזית חבר את המינוס (יכול להיות שבמפסק שלך זה קצת שונה)

את הפלוס חבר לשתי יציאות (אחת מכל צד של המינוס) , את החוט הדו גידי שמגיע מהמנגנון חבר לשתי היציאות הנותרות (2 הקיצוניות)

בהצלחה (אל דאגה זה רק נשמע מסובך)

פורסם

הכי פשוט תתקין נעילה מרכזית ברכב כולל תא מטען ועדיף שיופעל עם השלט של האזעקה.

אני התקנתי ב 205 וזה ממש נוח.

רוב הסיכויים שיש לך כבר נעילה מרכזית ברכב מה שנשאר זה להתקין מנוף וחיווט וזה לא יקר בכלל ולא צריך לקנות משומש.

×
×
  • תוכן חדש...