Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על (10) גלגלים


malky
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היום יצא לי לנסוע במשאית.. זה כמו אופנוע קטן: 8 הילוכים ו120 קמ"ש בסוף הסקאלה :).. בכל מקרה, הנהג הרים אחרי ההילוך הרביעי איזה פתח בידית הגיר - האם זה גורם להילוכים השניים להכנס לפעולה? (נניח כשהפתח סגור: 1-2-3-4 וכשהוא פתוח: 5-6-7-שמונה)

עוד משהו: זה נראה בסה"כ כמו אוטו רגיל, גז-ברקס-קלאצ' (אחד) ופשוט פי 2 הילוכים. האם באופן היפוטתי אם אני אנסה לנהוג בזה אני אצליח?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו: זה נראה בסה"כ כמו אוטו רגיל, גז-ברקס-קלאצ' (אחד) ופשוט פי 2 הילוכים. האם באופן היפוטתי אם אני אנסה לנהוג בזה אני אצליח?

מבחינת גז-ברקס-קלאץ' תצליח (היפותטית).

אבל כשתגיע ללקחת סיבוב, לבלום, לנהוג בירידה ארוכה, ולחנות ברוורס - זה לא ייראה קל כל כך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב כבד ישנם שתיי סוגיי גירים.

א. 1,2,3,4,מכה ימינה על ידית הגיר ואז עוברים לתייבה הגבוהה5,6,7,8 .

על כל מהלך מכל שמונת ההילוכים השלמים יש כפתור של חצאיי מהלכים

(והם מוחלפים ע"י כפתור ורק ע"י לחיצת המצמד)לזמינות מומנט/כח זמין תחת עומס.

ב. יש את אותה וורסיה בדיוק רק שבימקום "המכה"ישנו כפתור נוסף בנוסף לכפתור חצאיי

ההילוכים.כשסדר פעולת ההחלפה היא:1,2,3,4 מעבירים את הכפתור ל-HIGE ואז

חוזרים על אותו דרך של ה-1,2,3,4 רק בגבוהים.

מקוה שעזרתי.....................

וגם קיבלת תשובה אם אתה תוכל גם?????????????????????? :)

THEMA TURBO

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום יצא לי לנסוע במשאית.. זה כמו אופנוע קטן: 8 הילוכים ו120 קמ"ש בסוף הסקאלה :).. quote]

 

מצטער קצת לאכזב עוד טיפה :?

 

אך בעקבות חוק "מגביל מהירות" לרכב משא ואוטובוסים, הוא מוגבל למהירת מקס' של 90 קמ"ש.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו: זה נראה בסה"כ כמו אוטו רגיל, גז-ברקס-קלאצ' (אחד) ופשוט פי 2 הילוכים. האם באופן היפוטתי אם אני אנסה לנהוג בזה אני אצליח?

מבחינת גז-ברקס-קלאץ' תצליח (היפותטית).

אבל כשתגיע ללקחת סיבוב, לבלום, לנהוג בירידה ארוכה, ולחנות ברוורס - זה לא ייראה קל כל כך...

 

מה עם סיבוב ביום שישי בערב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה בעניין משאיות, בשביל מה קיימים שם 2 הילוכי רוורס? או יותר?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מתחלק להילוך קצר והילוך ארוך

 

זה כמו באופניים במחשבה?

 

שיש נגיד 5 הילוכים בצד ימין של הכידון ואז עוד 3 הילוכים בצד שמאל וזה כאילו 15 הילוכים בסה"כ... זה אותו עיקרון?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה בעניין משאיות, בשביל מה קיימים שם 2 הילוכי רוורס? או יותר?

אין לי מושג במשאיות, אבל זה נראה לי די ברור שבמשאית, שבה הפרשי המשקל יכולים להיות (אפילו אמורים להיות) מאד משמעותיים (עם מטען או בלי) שיש צורך ביותר מהילוך אחד גם לכוון נסיעה אחורנית. פשוט צריך הרבה יותר כח להניע משאית עם מטען במהירות מאד מאד איטית, ואח"כ הילוך רוורס שני כדי לתפוס קצת יותר מהירות, או להניע אותה אחורה ללא מטען.

 

ירון

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, ומצטער להעלות שוב את הנושא, אבל היה גם, על הציור של הידית גיר, הילוך אחד שנקרא "C", כלומר נניח היה 1/4, 2/5, 3/6, 4/7, 5/8 וכן רוורס, ובנוסף מתחת לרוורס היה גם "C".. מה זה?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, ומצטער להעלות שוב את הנושא, אבל היה גם, על הציור של הידית גיר, הילוך אחד שנקרא "C", כלומר נניח היה 1/4, 2/5, 3/6, 4/7, 5/8 וכן רוורס, ובנוסף מתחת לרוורס היה גם "C".. מה זה?

 

יכול להיות שמדובר בהילוך "זחילה" נמוך במיוחד, לתמרון מאד מאד איטי, בלי לקרוע את הקלאץ'.

 

לשאלתך האם אתה תצליח, התשובה היא לא.

מעבר לנושא התמרון של דבר כזה גדול, יש את נושא הבלימה. במכונית בולמים עם הדוושה האמצעית וזה מובן מאליו. במשאית משתמשים במערכות עזר כמו בלם מפלט או בלם מנוע כדי להאט את המשאית, ובבלמים רק לצורך עצירה סופית, או עצירת חירום. אולי לא שמת לב, אבל ישנן גם ידיות או לחצנים עבור המערכות האלה.

 

מי שינסה לנהוג במשאית כאילו זה פרייבט, ישרוף את הבלמים בנסיעה הראשונה. בנוסף לזה, בלמי האוויר של המשאית גם הרבה פחות פרוגרסיביים ונשלטים מבלמים הדראוליים של מכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...