Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע מגיע בשלל גרסאות.

 

הגרסה הפשוטה ביותר הינה בעלת 140 כוחות סוס. מעליה יש את גירסת 180 כוחות סוס, אשר ההבדל בינה לבין גרסת ה-140 היא הזרקת דלק בלחץ גבוה. באליז לקחו את הגרסה החזקה יותר וטיפלו בה כאוות נפשם.

פורסם
אבל המנוע באקסיג' זה המנוע מהסליקה!

אז איך נעשה שימוש באקסיג' במנוע האטמוספרי של ה-MR2 אם יש שם מנוע 1.8 טורבו של סליקה?

 

לא נעשה שימוש באקסיג' במנוע של MR2, אתה אפילו אומר את זה. נעשה שימוש במנוע של סליקה.

לסליקה היו מנועים מוגדשים וכך גם ל-MR2 הישנות, מודלים שלא הגיעו לארץ.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לבחור שקנה את הרכב, קודם כל תתחדש, קנייה מעולה!

אני מתכנן לקנות אחת גם בקיץ הבא:wink:

 

אני ממליץ לך לדבר עם MAD MAX מסקאלה פורום, היה לו פעם את הרכב והוא יכול לעזור לך בכל מה שתצטרך.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

הבחור שמעליי שכח שהיה לו קיט סופרצ'ארג'ר שהוא ייבא מחו''ל ולכן תוכל להעזר בו עוד יותר.

 

אגב הבניה לא כ''כ פשוטה. המנוע מאחור ואינטרקולר מקדימה פשוט יאבד מהתועלת שלו ואם אינני טועה בקיט הזה האינטרקולר היה מורכב היכנשהו מאחור.

 

בהצלחה!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
הבחור שמעליי שכח שהיה לו קיט סופרצ'ארג'ר שהוא ייבא מחו''ל ולכן תוכל להעזר בו עוד יותר.

 

אגב הבניה לא כ''כ פשוטה. המנוע מאחור ואינטרקולר מקדימה פשוט יאבד מהתועלת שלו ואם אינני טועה בקיט הזה האינטרקולר היה מורכב היכנשהו מאחור.

 

בהצלחה!

עמית.

כל הקיטים החדשים + המקוריים בMR2 הישנות ישבו מאחור, על המכסה מנוע.

פורסם

נכנסתי לחפש קצת ב cardomain.com כי זה משהו שקצת עניין אותי.

 

יש מקרים של התקנה מתחת ויש מעל. מה שבטוח זה קצת מסבך את העניין וזה לא שגרתי לעשות כזה דבר ולכן אולי בארץ עדיף קיט מוכן.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
נכנסתי לחפש קצת ב cardomain.com כי זה משהו שקצת עניין אותי.

 

יש מקרים של התקנה מתחת ויש מעל. מה שבטוח זה קצת מסבך את העניין וזה לא שגרתי לעשות כזה דבר ולכן אולי בארץ עדיף קיט מוכן.

 

עמית.

 

 

כן, אתה צודק, הכוונה שלי הייתה שהאינטרקולר ישב מאחורה , ללא התיחסות של מעל או מתחת , שכדרך אגב - רובן מתחת ובאות עם מכסה מנוע יעודי כמובן.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...