Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

22ss2.th.jpg

 

Free Image Hosting at <a href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a>

 

הרכב בבעלותי שנה, במצב מכאני מצויין שמורה בצורה קנאית/קיצונית/בתאכל'ס מוגזמת

באופן חד-משמעי,הסליקה הכי שמורה בארץ.

 

עניין המכירה תקף עד למכירת רכב שבו אני מעוניין.

 

שנת 93' מנוע 2.0 16V דגם מנוע 3S עברה 192אלף יד שמינית צבע אדום טסט עד נוב'.

 

האוטו ח-ד-ש ומושקע באלפי שקלים.

 

מבחינה מכאנית הוחלפו: ברקסים,צלחות,קאמשפטים,טיימינג,מ' מיים,תפוחים,משולש קידמי,סטארטר,מייסבים בנאבות,פאקום ראש,אטם מכסה שסתומים,מפלג, וכו' הכל הוחלף לא כי לא היה תקין אלה למטרת חידוש הרכב,

 

מבחינה חיצונית: אחרי צבע שעלה לי לא מעט, מי שיראה יבין, ג'אנטים מגנזיום 17' לאנזו (מאושרים ברשיון) צמיגים 205/40/17 קידמיים בני שבוע אחוריים בני 5 חודשים. קפיצי הנמכה TRD 60מ"מ, קיט שחף מקורי של סליקה.

 

אני הוספתי מע' פליטה של SUBRING ופילטר IN BOX של OMP.

 

פנים הרכב חדש לחלוטין,הכל.

 

הכל תקין עובד כמו שעון. שוב אני לא "להוט" למכור אם זה יצא לפועל אשדרג את עצמי בסובארו חדשה.

 

המחיר הוא 45K כמו שכתוב בפוקוס. גם אם בבדיקה יראו שהיא בת כלאיים,זה המחיר!

 

כמובן שאני מתחייב על שלדה,גיר,מנוע.

 

אוהד0523747494

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

לגבי פרסום מלפני שלושה שבועות,המחיר שונה מפני שבעבר לא היה לה את הקיט של הדלתות, והמזגן תוקן שזה בקטנה.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

×
×
  • תוכן חדש...