Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפס רמקולים של מורל 6*9

 

סאב 10-12"+תיבה ב450 שקל לא סאב חזק בימיוחד שיתן באס נעים לאוזן

 

מגבר 4 ערוצים-400-450 שקל

 

רדיו דיסק 600-650 שקל

 

 

הצעות יתקבלו בברכהה

עדיף מאזור הצפון

פורסם

מצטער על ההודעה הנוספת אני לא מוצא איפה אפשר להרוך את ההודעה שלי ואני רציתי לפרט יותר בקשר לדברים

אז עם המנהלים יכולים שימחקו את ההודעה הראשונה ושישאירו את זאת

 

בקשר לסאב

אני מחפס סאב עם תיבה 10-12" לא משנה לי הסאב לא צריך להיות הכי חזק

הוא צריך להיות נעים לאוזן ושיהיה במצב טוב כלי תיקונים מעבדות...וכ"ו

מוכן להשקיע עד 400 שקל עם הסאב באמת שווה את זה אבל חייב לבוא עם תיבה

 

 

רמקולים 6*9 של מורל אין מה להוסיף רק שיהיו במצב טוב ומחיר טוב

כל מחיר ילקח בחשבון

מוכן להשקיע עד 300 שקל

 

מגבר 4 ערוצים של חברה נורמלית רצוי 4*100

מוכן להסתפק גם ב4*80

מוכן ליקנות במחיר של עד 400 שקל

 

 

רדיו דיסק

שיהיה בלי תיקונים רצוי בלי סריטות

קורא mp3 של חברה מוכרת

עם יש גם אחרית מוכן להוסיף עוד כסף

בכללייות מוכן להשקיע 600-700 שקל

 

 

תודה רבה ויום טוב

×
×
  • תוכן חדש...