Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוקסר ניבה


taos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא מכיר "בוקסר ניבה"

 

יכול להיות שהתכוונת ל"לאדה ניבה"?

 

ל"שברולט נובה" בטוח אין מנוע 1250.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

לא לא האיש אמר לי שלאוטו קוראים בוקסר ניבה

או שלא שמעתי טוב את הניבה?

 

בקיצר זה בוקסר קופה עם מנוע 1250 גיר רגיל ללא מזגן עוד שנתיים יהיה אספנות יודע במה מדובר?

tAoS FoReVeR

פורסם

מצטער...

 

זה כנראה לא ניבה.

 

ו"בוקסר" זה יכול להיות המנוע, ואז אנחנו מדברים על כמה אפשרויות למנוע בוקסר 1250 סמ"ק מאותה תקופה

אלפא סוד

אלפא ג'וניור (או "נובה ג'וליה". אבל אז זה לא בוקסר...)

סובארו

בורגווארד (נראה לי ישן מדי ולא קשור)

פולקסווגן (חיפושית או אחר)

סיטרואן כלשהי

לנצ'יה (אפשרי, אבל לא נראה לי)

 

בקיצור - חסרים לי פרטים.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אני לא אומר שזו אלפא.

 

אבל אפשר להתבלבל בין "נובו" (ג'וליה) עם מנוע בוקסר (למי שלא כ"כ מבין באלפות)

 

אני לא יכול לצרף תמונות - חפש ב- GOOGLE

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

האוטו מרובע כמו קופסת נעליים זה עוזר לך?

הפנסים מאחורה הם דקים כמו באלפא 156 בערך על אוטו הסגנון

המכסה מנוע כזה כאילו מתרומם לכיוון מרכז האוטו ואז נוצר פס כזה לאורך המכסה

tAoS FoReVeR

פורסם

המנוע קדימה הבחור התקין מקדימה 2 כיסאות של הונדה סיוויק שנת 98 כנראה שהמקוריים עשו את עבודתם והגיע זמנם.

הבולמים מבדיקה קצרה גמורים כבר.

האוטו נראה כמו קופסת נעליים מרובע ככה 2 דלתות ותא מטען רגיל משמע קופה. הלוחית רישוי מאחורה יושבת מתחת לטמבון, שהוא בצבע כסף מברזל. קדימה לא ממש הסתכלתי חוץ מהמכסה מנוע שנראה כאילו הוא בזוית שכאילו הוא מתרומם מהאמצע שלו ואז יש פס גבוהה יותר באמצע המכסה לכל אורכו.

הפנסים מאחורה דקים ומרובעים

ואין רעש כמו של חיפושית כזה מעצבן אלא רעש של חור באגזוז אבל לא משהו שמציק באוזן כמו חיפושית

tAoS FoReVeR

פורסם

זה נדמה לי הקופה האדומה בתמונה

יש לה את הפנסים כמו של המכונית האפורה הלא קופה

אבל בתמונה של הקופה לא רואים ממש את המכסה מנוע

למרות שנראה לי שזה אכן הרכב

מנוע 1250 גיר רגיל עוד שנתיים אספנות צבע צהוב

tAoS FoReVeR

×
×
  • תוכן חדש...