Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

לדעתי פונטו מודל 01-02 אוט' 80 כ"ס תהלום את צרכיה.

מדובר ברכב חסכוני, סחיר ביותר ומאובזר.

מעבר לכך, חיפוש בפורום ייתן לך אופציות נוספות וחוות דעת על הדגמים השונים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יונדאי אקסנט 2001 תעשה את העבודה.

שירתה אותנו (שני הורים וילד) 4 שנים נאמנה, בלי שום בעיות, עכשיו לאור התרחבות המשפחה

עוברים למשהו מרווח יותר.

פורסם
הי,

לדעתי פונטו מודל 01-02 אוט' 80 כ"ס תהלום את צרכיה.

מדובר ברכב חסכוני, סחיר ביותר ומאובזר.

מעבר לכך, חיפוש בפורום ייתן לך אופציות נוספות וחוות דעת על הדגמים השונים.

עידן

 

 

אהלן

תודה על התגובות, ומתנצל שלא ביצעתי מראש חיפוש, אכן מצאתי המון תשובות ובניהם

הצלחתי להתמקד על המלצתך, וגם על המלצת סיריון 1300

 

שאלה קטנה לגבי פונטו, מה זה אומר גיר רציף והאם יש פונטו משנים אלו 01-02 אוטומט שאין להם גיר רציף

 

הבנתי שמומלץ לקנות עם גיר רציף.

פורסם
אהלן

תודה על התגובות, ומתנצל שלא ביצעתי מראש חיפוש, אכן מצאתי המון תשובות ובניהם

הצלחתי להתמקד על המלצתך, וגם על המלצת סיריון 1300

 

שאלה קטנה לגבי פונטו, מה זה אומר גיר רציף והאם יש פונטו משנים אלו 01-02 אוטומט שאין להם גיר רציף

 

הבנתי שמומלץ לקנות עם גיר רציף.

 

 

ראשית אני מצטרף להמלצה על הפונטו ספייס עם הגיר הרציף. בתקציב הנתון, תוכל לרכוש אחת משנתון גבוה יחסית שתשרת אותך נאמנה.

 

שנית, מבלי להיכנס יותר מידי למכניקה, גיר רציף הינו גיר אוטומטי עם מספר יחסי העברה אינסופי, לצורך השוואה, גיר אוטומטי "רגיל" הינו בד"כ בעל 4 יחסי העברה (כיום הגירים המתקדמים מיוצרים גם עם חמישה ושישה יחסי העברה).

מצב של מספר יחסי העברה אינסופי מאפשר למנוע להיות תמיד בסל"ד האופטימלי והתוצאה הינה חסכון בדלק.

 

פרט לכך, הסיריון תהווה אופציה מצויינת גם היא, אך ידרש ממך לרדת בשנתון (משמע= סבירות ליותר תקלות), הרכב מבוקש מאד כמשומש (משמע= תדרש להתפשר על אקזמפלר בסבירות גבוהה).

 

לטעמי, חפש את שני הרכבים במקביל, לך על השנתון הגבוה ביותר שתקציבך מאפשר לך, וכמובן על האקזמפלר הטוב ביותר.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אקזמפלר- לא דגם בכללי אלא רכב ספציפי....

עידן

 

 

אני מנסה לחבר את זה למשפט שנכתב למעלה - וזה לא יוצא כמו שצריך ....

 

 

פרט לכך, הסיריון תהווה אופציה מצויינת גם היא, אך ידרש ממך לרדת בשנתון (משמע= סבירות ליותר תקלות), הרכב מבוקש מאד כמשומש (משמע= תדרש להתפשר "על לא דגם בכללי אלא רכב ספציפי" בסבירות גבוהה).

 

לטעמי, חפש את שני הרכבים במקביל, לך על השנתון הגבוה ביותר שתקציבך מאפשר לך, וכמובן על "לא דגם בכללי אלא רכב ספציפי הטוב ביותר".

 

 

אני לא מצליח להבין ... עברית שפה קשה ... :)

×
×
  • תוכן חדש...