Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המחשב דלוק קבוע, כשקמתי בבוקר ליפני מספר ימים הוא היה מכובה ומאז התחילה הבעיה, זה לא היה עקב הפסקת חשמל זה בטוח, המחשב הנוסף בבית המשיך לעבוד כרגיל [גם הוא דלוק קבוע].

 

יכול להיות שזה הספק למרות שעם הספק מהמחשב הזה קרה את אותו הדבר?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

אם המחשב השני עדיין דולק- זה לא בהכרח אינדיקציה לכך שלא היתה הפסקת חשמל משתי סיבות:

1. יתכן והמחשב השני מכוון למצב "return to previous condition after shutdown" בעוד הבעייתי מכוון ל stay off. הגדרות אלה לא קיימות בכל המחשבים, אבל זו אופציה.

2. יתכן והיתה קפיצת מתח שפגעה רק באחד המחשבים (מבנה שונה בכ"ז ומאפיינים נוספים שהם רבים מכדי לספור)

 

תקינותו של ספק כוח אינה (לצערנו) מצב דיכוטומי ברור- עובד או לא עובד. למרבה ההפתעה יש מצבי ביניים רבים העלולים לגרום למגווון תופעות חשמליות שונות ומשונות, ביניהן מה שאתה מתאר. ספק כוח (או אחד מרכיביו) יכול להשרף ולמרות שנראה שהוא עדיין עובד, הוא בעצם לא תקין. אם לאחר ניתוק כל הרכיבים הפריפריאליים הבעיה נמשכת, הבעיה מצטמצמת ל: מעבד, זכרון, לוח אם (שיט!) או ספק כוח. למרבה המזל הסטטיסטיקה לטובתך כי הספקים נשרפים בד"כ מהר יותר (מנסיוני הדל אמנם, אך בכ"ז) מאשר מעבד/זכרון/לוח אם. מה גם שבודקים מהקל לכבד, אז...

אם יש לך ספק כוח חלופי נסה להכניסו למחשב הבעייתי (לא כ"כ הבנתי מתגובותיך הקודמות אם זה נעשה כבר). אם לא- שווה להשקיע 100 לבדיקה במעבדה. ספק כוח חדש צריך לעלות בסביבות ה200 ש"ח מקסימום. מעבד/זכרון/לוח אם זה כבר סיפור מסובך יותר, אבל במעבדה יוכלו לתת תוצאה תוך יום

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

היי,

 

התופעה נגרמת בדרך כלל עקב בעיית חומרה כולשהי.

בדוק בעזרת תאורה חזקה את לוח האם האם במקרה הקבלים האלקטרוליטים נוזלים או שהתפצצו.

קבל נוזל תוכל לראות שלולית של אלקטרוליט לידו.

bcradial.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה מדבר על כיבוי מלא או RESET?

כיבוי מלא מצביע בד"כ על קצר

 

היה לי מחשב מסוים ש"חטף" מכת חשמל רצינית והפסיק לעבוד.

כשהחלפתי ספק לאחד חדש, התחילו כל מיני בעיות כמו שאתה מתאר - כיבוי מידי פעם, מסכים כחולים ועוד כל מיני רעות חולות עד כדי שהייתי בטוח שמכת החשמל הזאת פגעה בעוד כמה רכיבים.

 

רק לצור הניסיון לקחתי ספק אחר, חזק יותר, והופה - הבעיות נפתרו.

 

אם יש לך ספק ג'נרי - יכול להיות שהוא לא מוציא מתח נכון ב 100 אחוז. יש לוחות שיעמדו בזה תוך מחאות חריפות (ציפצופים תחת עומס ועוד ) ויש לוחות שההגנות שלהם מכוונים גבוה יותר ופשוט יכבו.

 

בנוסף - קראתי שוב את ההודעה שלך וראיתי שלא ניתקת דיסק קשיח. נתק גם אותו. לצורך האיתחול זה לא משנה.

 

אם יש לך מחשב אחר שאתה יכול להשאיל ממנו חלפים והגעת עד כאן ללא תוצאה, נסה גם כרטיס מסך.

אחרי זה זכרונות.

פורסם

אם יש לך ספק כוח חלופי נסה להכניסו למחשב הבעייתי (לא כ"כ הבנתי מתגובותיך הקודמות אם זה נעשה כבר).

 

ניסיתי זאת, הבעיה המשיכה.

 

תודה על כל העזרה, אני אקח מחר את המחשב למעבדה, עם למישהו יש עוד רעיונות שיציע.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

ספק זה משהו פופולארי שמתקלקל בקיץ.

 

בחודשים האחרונים המחשב שלי עשה אין ספור בעיות, כולל כיבויים, אי זיהוי כוננים קשיחים, אי זיהוי צורב,

לפעמים עבד מהר לפעמים עבד לאט. כל זה התחיל לקרות אחרי שהוספתי דיסק קשיח חדש למחשב.

 

בסופו של דבר ממש במקרה שמתי לב שהמאוורר של הספק מסתובב קצת לאט.

הבאתי ספק חלופי , והמחשב עבד יציב במשך שבוע.

מכך הסקתי 2 מסקנות :

א) הספק הנוכחי (מדגם פשוט שבא עם המחשב) לא מסוגל לסחוב 3 דיסקים קשיחים.

ב) תקלה כלל מערכתית בדרך כלל קשורה למשהו כלל מערכתי משמע זהו הספק.

 

שמח וטוב לבב שמתי פעמי לסניף IVORY הקרוב, קניתי ספק EZCOOL עם 3 שנים אחריות , וסיימתי את הסיפור. (היתה גם אופציה לקנות ספק בלי שם בחצי מחיר, אבל למי יש כח לבעיות)

 

הייתי ממש על סף הזמנת מחשב חדש, כי זה נראה כמו קריסת מערכות כללית , וכבר שכנעתי את עצמי שהמחשב עשה את שלו אחרי 5 שנים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מתעלק

 

איך אפשר לדעת אם אכן ספק הוא הגורם לבעיות של איטיות וכיבויים לא רצוניים במחשב ? יש לי ספק סיני עלום שם ואני אחליף אותו בשמחה ,אבל אני רוצה לדעת שאני לא זורק 200-300 שקל סתם.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

קח מולטימטר ובדוק אם הוא אכן מוציא את מה שהוא אמור להוציא.

אם הוא סיני עלום, קרוב לוודאי שהוא לא וזה רק מחמיר עם הזמן ועם החומרה שמתחדשת ודורשת יותר.

פורסם
מתעלק

 

איך אפשר לדעת אם אכן ספק הוא הגורם לבעיות של איטיות וכיבויים לא רצוניים במחשב ? יש לי ספק סיני עלום שם ואני אחליף אותו בשמחה ,אבל אני רוצה לדעת שאני לא זורק 200-300 שקל סתם.

 

יוסי.

 

הEZCOOL עלה לי 80 שקל.

 

במקסימום הימרת על 80.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הEZCOOL עלה לי 80 שקל.

 

במקסימום הימרת על 80.

 

בדיוק ראיתי באתר של אייבורי את הספק הזה - אכן בסכום כזה שווה שיהיה אפילו ספק ספייר.

אבל איך אתה יודע שהספק הזה הוא איכותי ? המחיר שלו לא ממש מצביע על זה.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תנתק את כל המאוררים חוץ מזה של המעבד וכרטיס מסם וציפסט אם יש.

 

תנתק כונן פלפי/סידירום/צורב/DVD והרדיסקים נוספים

 

תוציא את כל הכרטיסים שעל ה PCI

 

ותנתק את כל החיבורי רמקולים ומדפסת ורשת שמחוברים לאחורי המחשב כולל חיבורי USB למיניהם.

 

בקיצור תאשיר רק את הדברים המינימלם כדי שיהיה לך תצוכה מקלדת ועכבר.

 

עכשיו תנסה להדליק.

 

תעדכן.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בדיוק ראיתי באתר של אייבורי את הספק הזה - אכן בסכום כזה שווה שיהיה אפילו ספק ספייר.

אבל איך אתה יודע שהספק הזה הוא איכותי ? המחיר שלו לא ממש מצביע על זה.

 

יוסי

 

300 ואט?

למה שהוא מספק זה יקר.

פורסם
300 ואט?

למה שהוא מספק זה יקר.

 

כמה מינימום של וואט מומלץ ? 450 ?

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
300 ואט?

למה שהוא מספק זה יקר.

 

אייל,

זה 300 וואט אמיתיים לשם שינוי.

 

לא אלה שבאים עם המארזים וכתוב עליהם 500 וואט אבל מספקים בתכלס 200.

 

איך אני יודע שהם אמיתיים?

כי לפני זה היה לי במחשב ספק 450 וואט פשוט שלא הצליח לסחוב 3 הארדיסקים+צורב DVD יחד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...