Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יודע מאיפה אתם מוצאים את המגבר הזה ב-1500 ש"ח !!!

קבל קישור : http://www.sounder.co.il/emall/product.asp?pc=86492

באתר הזה של סאונדר תראה שיש עליו מבצע עכשיו ב-1150 ש"ח !!

פחות 350 ש"ח שזה מספיק משמעותי.

תכנס ותראה , ואם זה לא מחיר טוב בשבילך אז וואלה לא יודע מה להגיד ללך מה שווה כי במחיר כזה אין לו מתחרים!

 

במחיר כזה האם כדאי לרכוש את המגבר הנ"ל?

פורסם

תראה,המחיר טוב אבל ההתקנה עולה כ500 ש"ח

תומר מתומקאר נותן לך את המגבר + התקנה (ואצלי גם שם 4 גייג') ב1500

וגם טוב יותר ללכת ולעשות את הכול במקום אחד ככה יש אחריות מקיפה לגבי כול ההתקנה והמגבר עצמו (יכול להחליף לך במקום מגבר ולשלוח את שלך לחברה במקום שתשלח אתה ותשאר בלי עד שיחזור)

 

תבדוק כמה עולה התקנה בקישור הנ"ל בקניית המגבר במקום

 

בכול אופן על תומר אני ממליץ מניסיון

 

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

כבלים = 200 שקל,עבודה עוד סביבות ה200 שקל,המגבר עצמו עולה 1150(בלי משלוח),לא עדיף כבר להתקין אצל תומר הכול כולל הכול ב1500?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כבלים = 200 שקל,עבודה עוד סביבות ה200 שקל,המגבר עצמו עולה 1150(בלי משלוח),לא עדיף כבר להתקין אצל תומר הכול כולל הכול ב1500?

כבלים לא עולים 200 ש" זה בטוח!! עולה בסביבות ה-150 גג!!!

מה שבטוח אם תלך לסאונדר תקנהותתקין אצלו את המגבר זה יצא לך יותר משתלם ועם התקנה ברמה גבוהה מאוד..

בהצלחה.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם
הנה סיבה למה לא לקחת את הgbl 75.4

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172345

 

תעשה חיפוש תראה מלא יש להם בעיות במגבר הזה

 

מוזר

ואני מכיר עוד כמה (חוץ ממני) שמרוצים מאוד

 

חוצמזה הוא אמר שיש לו מזל מסריח אז... :mm_wink:

 

 

לא מדד בכלל

המגבר הזה נמכר בכמויות,אבל נגד מזל נחאס (או חוסר כיוון) צריך לשים חמסה (או ללכת למתקין אמיתי)

 

 

אם הייתי שומע על בעיה לא הייתי ממליץ

 

שבוע טוב

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
כבלים = 200 שקל,עבודה עוד סביבות ה200 שקל,המגבר עצמו עולה 1150(בלי משלוח),לא עדיף כבר להתקין הכול כולל הכול ב1500?

 

 

לטעמי , עדיף להתקין לבד או עם חבר שמבין.

אף אחד לא משקיע בהתקנה כמו שאתה תשקיע לעצמך.

 

נ.ב.

אם אתה מתקין עוד דברים- החיסכון בכסף הופך משמעותי.

ZZR

פורסם

אין לי חברים שמבינים בנושא,ואני בעצמי לא מסוגל להתקין דבר כזה,רוב הסיכויים שאני אשרוף את הרכב עם איזה קצר.

הברירה היחידה שלי זה להתקין בחנות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
שמתי לב שב Z4200 הקונקטוריים הם כסופים כשבכל המגברים הטובים הם זהובים, יש השפעה לזה?

 

לדעתי אין השפעה , ואם ישנה -הרי שהיא בטלה בשישים.

(ה"זהב" אמור להיות עמיד לחלודה ולתת מוליכות מצויינת ).

ZZR

פורסם
אצלי ברכב הכל מוכן

מבחינת רכיבים וחיווט,רק לקנות לקבע עם ברגים וכיוונים

עוד שאלה האם יש מגבר עד 2000 שקל שיתן תמורה טובה למחיר שלו

 

 

אם אתה מוגבל ל1200 ש"ח- לדעתי ה75.4 יתן לך את התמורה הטובה למחיר,

אם אתה מסוגל להשקיע 2K ש"ח - כדאי לחפש זאפקו או משהו ברמה הזו.

 

לRIENO

"בטל בשישים "- זניח לחלוטין, ללא כל השפעה .

 

מקור הביטוי הוא מההלכה הקובעת לעניין כשרות של תערובות (הכשרות נשמרת עם שיעור המרכיב שאינו כשר קטן מ 1/60).

ZZR

פורסם
מה זאת אומרת "הרי שהיא בטלה בשישים"?
הכוונה שזה 1/60 ,זה מספיק קטן שלא יהיה לזה חשיבות

 

עריכה

מצטער מסתבר שמידן הקדים אותי ולא ראיתי

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...