Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

JBL GTO75.4 + התקנה וחיווט מלא ב1590 (משתלם?)

.

 

 

מגבר שהיה 200 $ עולה פתאום 1590 ש"ח עם התקנה ?!

כמעט פי 2 !!

 

אין סיבה שמגבר שנמכר בדיוטי ב-200$ יעלה בארץ יותר מ 1100 ש"ח.

 

וכן, אין שום סיבה בעולם לשלם עוד 490 ש"ח על התקנה וחוטים.

במחיר כזה אני הייתי מזמין מEBAY , או קונה בארץ עם אחריות ב1200 ש"ח ומתקין לבד.

ZZR

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
mac z4200 ?פחות איכות יותר עוצמה?

להזכיר לך שזה מגבר שמומלץ פה בפורום גם מבחינת איכות אני מודע להמלצות הפורום ולדעתי הייתי קונה את הפולסאהודיו ב500 ש"ח ולא את זה

ומבחינת נתונים ומבחינה כספית המגבר משתלם.

ומבחינת מחיר לא הJBL לא שווה את הכסף ולא המאק אודיו , שניהם מתומחרים כאן כאילו הם עשויים זהב . נוצר להם שם כי הם עלו 800 ש"ח , וכשהביקוש עלה , אנשים כבר לא שמו לב שהיום הם עולים כפול ועדיין הולכים עליהם

בברכה יהודה

פורסם

ד"א

יכולתי להשיג את הJBL חדש באריזה ב800 ש"ח (דרך חבר)

אבל אז לקחתי בחשבון את החיווט (4 גייג') ושאר הקיט שהמחיר הכי טוב שמצאתי היה 250 ש"ח

אז הגענו כבר ל1000 ש"ח

התקנה במקום מסודר וטוב עולה לפחות 500 ש"ח

להביא את המגבר "מהבית" ולחסוך 250 לא כדאי ואם רק מהעובדה שיש מתקין שמכר לי את המגבר ויש לי כתובת (ולא להגיע עד היבואן) שיתן אחריות ויחליף במקרה הצורך

כול זה חוץ מהבלאגן של העבודה עצמה

אומנם זו לא בגרות אבל גם הרבה זמן להשקעה וסבלנות

מעדיך לשלם את ה500 ש"ח האלה (שסך הכול המגבר עולה לצרכן 1500 - ללא התקנה) ולחסוך כאב ראש עכשיו וגם בעתיד

 

וסה"כ אני מרוצה

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ונגיד שאני יכול להשיג את הקראנצ' ב1100 שקל,שווה? crunch pzi 175.4

מצטער שאני משגע אותכם,אבל עוד מעט נגמר החודש ואני צריך להחליט על משהו.

לפי דעתי לליטנינג אוודיו יש מחיר מעולה,והנתונים מספקים ,אבל - השאלה מה ההבדל בין מה שהוא מוצהר לבין מה שהוא באמת מספק.

שמעתי על מגברים עם 50RMS הבדל בין מה שהם באמת מוציאים למה שמוצהר עליהם.

בכל מקרה,אני אלך ביום ראשון לרמי מתום קאר בהוד השרון ואשאל אותו מה הוא ממליץ.

כי אני עובד בשביל כל שקל שאני מוציא על המערכת,ואם אני קונה אז הוא חייב להיות הכי טוב(במגבלת התקציב כמובן).

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

במחיר כזה עדיף את ה75.4 ,

לא ברור אם הקרנצ' עומד בתקן כלשהוא,

הJBL , רוקפורד, אוריון - נמדדים תחת תקן ,

הקרנצ' - לא מוזכר בגוגל תקן למדידת מגבר, עובדה מצערת.

ZZR

פורסם

E_M777 כתב:

הMAC עדיף על הניר?

טוב בוא נדבר בניירות

הJBL מוציא 104 RMS ב4 אום ו140 RMS בערך ב2 אום

יש מישהו שכבר בדק בשבילך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103822

 

אז הספק בפועל חזק יותר מהמוצהר (לא כמו כאלו שמתהדרים בהספקים מטורפים שבפועל בקושי עוברים את החצי )

וד"א אני לא שולל בכלל את הMAC וגם לי הייתה את אותה התלבטות

 

בלי לפגוע,אבל להגיד על JBL חבל על הכסף...

חבל שאין לך נסיון - היה עוזר :mm_wink:

 

לא הבנתי את הקריצות - אתה מנסה להתחיל איתי? מצטער - לא פנוי :wink:

ולענין - JBL - 104x4

MAC - 110x4

נתונים ב- 2 אוהם - מה אתה עושה עם זה? מתי חיברת חיבור שמוריד המגבר ל-2 אוהם???

 

נתוני עיוות אולי - JBL - 1%

MAC - 0.05%.

מחיר:

JBL - 1500

MAC - 1200

 

ועכשיו תגיד לי - מה היית בוחר? אתה עושה צחוק?

 

חבל שאין לי ניסיון? איך הגעת למסקנה הזו?

במקרה כבר 6 שנים שאני בשדרוגים אין סופיים ובמקרה יש ברשותי (ברכב הפרטי) מערכת קצת יותר טובה מ- JBL.....

ברכב החברה יש לי כרגע 3 מגברים של JBL P80.4, P4020, CS450.4. (ועוד אחד שנתתי לחבר GTO4000) בחיבור Bi-Amp. אני חושב שזה מספיק ניסיון עם JBL.

עדיין ה- MAC עדיף בכל צורה בתמחור הנוכחי ובהפרש גדול.

 

בפעם הבאה שקול התגובה ביתר רצינות ואל תסיק מסקנות מהר מידי......

פורסם

גם המאקאוודיו לא מוציא בדיוק את מה שמוצהר עליו,הJBL כן.

ואני לא מוצא אותו בשום מקום בפחות מ1300 שקל.(JBL)

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גם אם ה- MAC אינו מוציא 110, נניח רק 80 או 90, עדיין אחוז העיוות נמוך בהרבה. עם כל הכבוד להספקים מכובדים חשוב איך הם מגיעים.

פורסם

rlevari

 

הקומפוננט שלי (אינפיניטי קאפה) הוא 2 אום (לא שהוא מגיע לשיא ההספק של המגבר אבל עדיין)

 

בקשר לעיוות - שאלה טובה,אומרים שמאחוז אחד העיווט נהיה שמיע

בינתיים לא שמעתי כלום גם בווליום גבוה,צליל נקי מדוייק וחזק

 

אם תוכל לספר לי על העיווט הנ"ל ומתי הוא מורגש אודה לך מאוד (באמת)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לגבי הקומפוננט שלך - הוא באמת נדיר. 99.9% עובדים ב- 4 אוהם. אני באמת מצר על זה שלא מציעים זאת בחברות אחרות (כי אז היה ניתן להסתפקבמגבר חלש יותר וזול יותר).

לגבי העיוות - נשמע או לא נשמע, לדעתי (וזו דעתי בלבד) הדבר מראה על איכותו של המגבר, כך או אחרת.

1% נחשב לעיוות גבוה לכל הדעות.

 

תמיד אפשר לשאול את השאלה ולתהות: מדוע מייצרים מגברים שעולים פי שלוש מה - JBL (ולא נחשבים עדיין היי אנד, למשל JL) אם הם נותנים את אותם 'ביצועים' ואולי אף פחות (לפחות מבחינת הספק)?

 

אין מה לפתוח בוויכוח סרק אם יש או אין עיוות (ויכול להיות שעניין פסיכולוגי) - אבל: אני בטוח שללא מגבלת תקציב שכזו (1000 ש"ח אלא למשל 3000 ש"ח) לא היית הולך על מגבר שכזה, נכון? אם הייתי מעמיד ליד מגבר זה מגבר של ZAPCO, AUDISON או כל חברה אחרת שנחשבת חברה ברמה גבוהה, ואפילו לא מהסדרות היקרות ביותר, אני מאמין שלא היית בוחר ב- JBL, נכון?

אם אין הצדקה לייצור של מגברים איכותיים יותר (אני מסיק זאת מדבריך, תקן אותי אם אני טועה) מדוע כולנו שואפים לקנות אותם, הרי אנו תמיד מחפשים את התמורה הטובה ביותר, לא?

 

בכל זאת, למען הכיף שלנו כולנו, אנו חייבים להמנע מהסקת מסקנות מיותרות ותשובות 'חפפניות', במיוחד לאור העובדה שאין אנו מכירים.

 

ובכל זאת - אתה ממשיך להמליץ על ה- JBL או ה- MAC בתמחור הנוכחי?

פורסם

אני לא שמעתי את המאק

הסתמכתי על אנשים שאני סומך (לא מעט)

שמשמעותית המליצו לי על ה75.4 (ולא בעלי אינטרסים)

הוויכוח שלנו לא היה אם המאק משתלם במחירו

אלא ש"חבל לזרוק את הכסף על הJBL" כאילו שמדובר בזבל

לא פגעת בי,מכיוון שאני מרוצה מאוד

כמו שאמרתי יכולתי (ואנשים עם טיפה קשרים גם יכולים) להשיג את הJBL במחיר נמוך

אבל ההתקנה\קיט והתקנה לבד,ואחריות וכ"ו והגעתי לאותו סכום - כנ"ל למאק

לכן,בלי לשמוע את המאק הלכתי לתומר והתקנתי ב1500 ש"ח את הJBL

לומר שהמאק יותר איכותי... תצטרך להוכיח

לא ראיתי אחד שאמר את זה עדיין (וגם לא יותר חזק)

נגיד ששתיהם דומים אז נגיד ששמתי עוד 100 - 200 ש"ח הפרש

אבל הלכתי על בטוח

והתוצאה מהנה :mm_wink:

 

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא יודע מאיפה אתם מוצאים את המגבר הזה ב-1500 ש"ח !!!

קבל קישור : http://www.sounder.co.il/emall/product.asp?pc=86492

באתר הזה של סאונדר תראה שיש עליו מבצע עכשיו ב-1150 ש"ח !!

פחות 350 ש"ח שזה מספיק משמעותי.

תכנס ותראה , ואם זה לא מחיר טוב בשבילך אז וואלה לא יודע מה להגיד ללך מה שווה כי במחיר כזה אין לו מתחרים!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם
גם אם ה- MAC אינו מוציא 110, נניח רק 80 או 90, עדיין אחוז העיוות נמוך בהרבה. עם כל הכבוד להספקים מכובדים חשוב איך הם מגיעים.

 

 

 

1.כדאי שתקרא על ההספקים של המגברים ואחוזי עיוות , לפני שאתה מגיב .

 

2.מומלץ להבין לפני שמסבירים למישהו אחר.

 

לכן , אם היית קורא ומבין במה מדובר - היית מבין ששני התקנים שהמגברים נמדדים בהם - מתירים 1% עיוות.

אין לי מושג מאיפה הגעת למסקנה שהמק מעוות פחות.

אגב,

העיוות במק נמדד ב1KHZ , ותנאי המדידה קלים יותר .

כנראה שמדובר במגבר פחות טוב .

 

.

ZZR


×
×
  • תוכן חדש...