Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לירנוש, רק תזכור שבשבעת החודשים שקדמו למכוניות עם הדלקן,

ה-106 שלי עשתה 20K ק"מ בשבעה חודשים.

תקרא את זה שוב בבקשה. :wink:

 

תודה, אריאל. :D

 

רועי, תודה לאל ולדוד א' על אותו "להט הרגע".

מי היה נותן לי סיבוב על 106 ראלי ומצפה שאני לא אתאהב במקום... :?

אני לא מצטער לרגע וההיפך הוא הנכון, למרות שהייתי חוסך המון

כסף אם לא הייתי קונה את ה-106.

יש דברים שלא משתווים לכסף. כסף הולך וכסף בא.

 

דניאל...

נכון שכסף בא, וכסף הולך.

אבל אני בטוח, במליון אחוזים, שאם הייתי צריך לטפל באוטו יום יומית מבחינה טכנית, הייתי מתבאס.

אצלי זהו האוטו הראשוני והראשי. לכן חשוב שהוא יהיה בסדר ושיהיה אפשר לנסוע בו ביום יום בלי יותר מדיי בעיות... כי אני, ורוב שאר חובבי הרכב הישראלים, לא כמו דוויד עם ידע כמו שלו, ויכולות כמו שלו.

כשהאוטו עושה בעיות זה מרגיז. פשוט מרגיז! להיתקע באמצע הדרך ולראות שהלך הרדיאטור, ואז האוטו עוד שבוע במוסך, וכשהוא יוצא, ליהנות ממנו שבועיים, ושוב פעם, הפעם הלך משהו אחר, ועוד שבוע במוסך, זה מרגיז, וזה דבר שהורס מההנאה של האוטו (זה סתם דוגמא, לא קרה לי).

 

ברור שפיג'ו פחות אמינים מסובארו. לא סתם יצא להם השם הזה... עד כמה הם פחות אמינים? לא יודע..אני ציפיתי ליותר בעיות ממה שהיה.

אם הייתי צריך להוציא על האוטו 60 אחוז מהערך שלך רק על תיקונים רגילים, וסבירים, עקב ייצור לקוי, הייתי מאוד מתבאס, וכניראה שמוכר את האוטו.אפילו אם כשהוא כן עובד, הוא מעולה או לא יודע מה.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצתרף לחגיגה

סקסו VTR

1998

82200 ק"מ

יש בידי היסטוריה מלאה של הרכב.

לא נרשמו תקלות מנוע.

בסביבות 10Kהוחלפו (במסגרת האחריות) משאבת הגה כח ומסרק בגלל הרעשים - לפי רישום במחשבי לובינסקי התקבלה התראה מPSA לגבי סידרת משאבות הגה מסויימת.

בסביבות 45K השתחרר בורג של השטאנגה עקב טעות הרכבה.

בסביבות 55K הוחלף מאוורר מזגן.

 

מיד אחרי הקניה (אפריל, 70K) בוצע יישור קו בליטל (לצערי, תוצאות של הכניסה שלי לשם אני מגלה עד היום :():

הוחלף אתם בית תרמוסטט בגלל סימני רטיבות, באותה הזדמנות הוחלף גם תרמוסטט ראדיאטור עבר ניקוי יסודי,

ברקסים (דיסקים+רפידות) 4 גלגלים

טיפול 75000 רגיל

סה"כ כ2000 ש"ח

 

ביקרתי במרום צמרת לבדיקת חיבורי השטאנגה. תוך כדי בדיקה ע"י מכונאי השתחרר צינור וואקום של הבוסטר - מה שגרם לירידת סל"ד סרק לכיוון 500 :( המחשב של מ"צ זיהה בעייה בפוטנציומטר מצערת (!) אך בסוף גיליתי את הבעייה לבד. 100 ש"ח בדיקת מחשב.

באותה הזדמנות הוספתי נגד בתור ליוניט מאווררים כדי לגרום להם להכנס לפעולה בזמן (0 ש"ח - תודה למ"צ).

 

ביום ראשון הזה הוחלף מיכל דלק בגלל סדק בצינור שלא ניתן לתיקון :( אני מאמין שהסדק נוצר בגלל תכנון לקוי ע"י PSA (הנדסת יתר - overengineering!) וחוסר מיקצועיות של מכונאי בליטל (משך את שסתום דלק/אוויר בכח). בדרך הוחלפו 4 בולמים. סה"כ 1600ש"ח כולל פו"ה מיכל (כולל 45ל' דלק בתוכו) + החלפת בולמים (לא כולל בולמים :)) + שמן גיר.

 

סה"כ חוץ מהחלפת מיכל כל הדברים היו מתוכננים בזמן הרכישה. ידעתי שאני הולך לקנות רכב לא הכי זול לתחזוקה ודורש רמה מיקצועית מסויימת כדי לטפל בו. העדפתי אותו על פני מזדה + דלקן ואני שלם עם ההחלטה. עובדה היא שVTR עושה 2K בחודש כאשר במזדה לא הייתי עובר 1K :)

 

לגבי האמינות: דעתי היא שאמינות של 106 וסקסו לא פחותה מאמינותם של רוב מכוניות קטנות מתוצרת יפן או אירופה. הסיכוי להתקע עם 106 לא אמור להיות יותר גבוע מסיכוי להתקע עם שרייד. השאלה היא מה עלות ועקף הטיפולים שחייבים להשקיע בתוצרת PSA כדי להסיג את האמינות הזאת. מי שיודע את המחיר ומוכן לשלם אותו יוכל להנות ממכונית מהנה ואמינה בבת אחד.

 

P.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה,

אבל יש הבדל משמעותי בין קילומטרז' גבוה בין-עירוני לעירוני.

 

הבלאי גבוה יותר באופן מורגש באוטו עירוני יותר.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה,

אבל יש הבדל משמעותי בין קילומטרז' גבוה בין-עירוני לעירוני.

 

הבלאי גבוה יותר באופן מורגש באוטו עירוני יותר.

 

אתה לא טועה.

 

אין צורך להרחיב .

פורסם

TU 1.4

~164K ק"מ

אצלי הרכב עבר כ-40-45 K ק"מ.

 

שמן "מתנדף" ברמה מסויימת (לא מדוד) בנסיעה שכיחה על המנתק.

 

חוץ מזה - הכל A OK. אני מאוד מרוצה מהאוטו.

פורסם

205 1.4 96 ק"מ בקניה 114K

 

12 שעות אחרי הקניה (2 בלילה בלי לדעת איפה אני) - אלטרנטור מת :cry: (טראומה).

4 חודשים אחרי - טסט, משאבות בלם אחוריות.

135K - קלצ'.

155K - צינור מי קירור התפוצץ (בלגן).

156K - ראש מנוע (יקר), החליפו גם כל מיני צינורות גמורים.

 

בדרך - שוב משאבת בלם אחורית, בולמים, נגד מהירויות מאוורר (פעם שניה), סינכרונים בגיר.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

TU 1.4 ב306 XN שנת 95

 

במשך כ 8000 ק"מ שנסעתי עליה עד ההשבתה ,הכל התקלקל באוטו חוץ מהמנוע עצמו

(אם כל הצנרת גומי העלובה שמחוברת אליו לא נחשבת בסקר)

(אפילו האנטנה של הרדיו התקלקלה ).

נקנתה עם 100K ק"מ הושבתה עם 108K.

לא היתה לי הסטוריית טיפולים ( רכב ראשון, מה אתם רוצים ממני? :shock: )

ולכן אין לי מושג אם נפתח מנוע איי פעם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לאחר קריאת התגובות ובדיקה חוזרת בהיסטוריית טיפולים, נזכרתי שב- 52K אצל הבעלים הקודמים הייתה נזילת שמן.

הוחלפו באחריות אטם גשר ושמן תיבת הילוכים.

 

(בתיאור העבודה כתוב "בבדיקה עולה שיש להחליף אטם גשר. ציריה שמ' נוזל. החלפת אטם הינע סופי קדמי, צד שמאל").

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
מדובר פה בשתי רכבים דיזל אחד TD השני לא.

קסארה 99 יד:ראשונה

ק"מ נוכחי: 402000 (כן אתם קוראים נכון)

תקלות:

320K צמיגים אחוריים.

. :evil:

 

נסעת 320K ק"מ על הצמיגים האחוריים המקוריים?

אני מבין שהקדמיים המקוריים עומדים היום על 402K ק"מ ??? :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
106 איז ספלד בקוורדס 601

601 הוא קו האוטובוס בין נתניה לת"א בו נסעתי כשהפיג'ו היתה במוסך (וגם 602, 603 ו 604)

צירוף מקרים?.

 

לפי החתימה הזאת הייתי צריך לנהוג ב146.

 

641 היה הקו הקבוע שלי לצבא

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
182K על המחוג ושום תקלות במנוע, בלי צריכת שמן ואיבוד מים.

הרכב היה ברשותי 3 שנים וההוצאה הכי כבדה שהיתה לי זה החלפת בולמים קדמיים.

 

2.0 ל' של וולקן הוא לא TU.

 

ואם כבר הוזכר , לדעתי המנוע הצרפתי הכי אמין.

פורסם

את הקידמים החלפתי הרבה לפני 420.

את האחורים החלפתי ב 320.

עבר טסט+בדיקת תחנה+קצין בטיחות בתעבורה+פנצריה.

אוי מישלין מישלין

8)


×
×
  • תוכן חדש...