Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני יודע שהיום רק יום שלישי ויש עוד מספיק זמן עד למרוץ עצמו וכן, אני יודע שבדרך כלל

אני פותח את השרשור הרישמי של הפורמולה-1 בכל יום רביעי בבוקר שלפני מרוץ אבל מה

לעשות שחלה עליי שאין לי ברירה ואני חייב לטוס מחר בבוקר לבודפשט ולראות את המרוץ מקרוב..:lol:.

בעוד מספר שעות אני כבר על המטוס יחד עם אחי, מתן, בדרך לעוד גראן-פרי שאנו חווים יחד.

בשנה שעברה חווינו גשם ראשון בהונגריה מזה שבעת אלפים שנה באוגוסט ויותר מזה , זכינו לראות את

ג'נסון באטון האנגלי נוהג לו לעבר ניצחון הגראן-פרי הראשון שלו בקריירה, ובינתיים גם האחרון,

אני בטוח שהוא היה מוכן לשחזר את השנה שעברה ומהר.

משום מה התחזיות מראות כרגע שמחר ומחרתיים נסבול מחום רב אבל שבת צפוי להיות גשום...זה בגללנו ?

 

טוב, אז ממש לפני שאני מתחיל לארוז מזוודות (לבד !!! ) כדאי שתשימו לב שסקוט ספיד נזרק

מטורו-רוסו ואת מקומו יתפוס סבסטיאן ווטל, הכשרון הגרמני הצעיר שהחליף את קוביצה באינדי.

ווטל שוחרר במיוחד מ-BMW לכבוד המשימה הזו וכולם מקווים שהוא יעמוד בה בכבוד .

לגבי יאמאמטו בספייקר...אין לי הרבה מה להוסיף.

פרארי יקחו את החלטת ה-FIA לבית הדין לערעורים לגבי פרשיית הריגול .

זהו, מקווה שתהנו לפחות כמוני אז ניפגש פה שוב עם חוויות רק ביום שני בערב או שלישי .

אני בדרך לארץ הגולאש והפולוצ'ינטה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מסלול הונגרורינג בסמוך מאד לבודפשט החל להיות חבר קבוע בסבב הפורמולה-1 בשנת 1986 כשאז

היה המסלול הראשון במזרחה של אירופה שלקח חלק באירוח הקרקס המהיר בתבל.

מה שאני זוכר בעיקר מהמרוץ של 86' זה את העקיפה המדהימה של נלסון פיקה על איירטון סנה, לא

שאהבתי אותה אבל היא בהחלט ראויה לכבוד.

ממש כמו מונקו, המסלול בהונגריה מאופיין כמסלול של כוח הצמדה רב עם הרבה פניות וישורות קצרות

מאד שמקשות על עקיפות.

בפעם הראשונה מאז המרוץ בקנדה יחזרו הקבוצות להשתמש בצמיגי הברידג'סטון הרכים ביותר, מה גם

שתנאי המסלול קשים בגלל האבק הרב שמצטבר על האספלט בגלל מיעוט המשתמשים בו במשך השנה,

דבר שמוסיף לחוסר האחיזה שקיים בהונגריה, במיוחד לנהגים ברי-המזל שזוכים לצאת מקו המרוץ הרגיל שלהם,

כל אלו יחד עם החום הכבד שבדרך כלל שורר בהונגריה גורמים לבלאי גבוה של צמיגים ותשאלו את מיכאל

שומאכר משהן על בלאי בצמיגים שם והוא יספר לכם על המרוץ בשנה שעברה.

 

 

דובי , שעכשיו באמת יוצא לדרך.

4284_800.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי נסע להונגריה לראות את המירוץ - שיהיה בכיף - ולכן לא מעדכן

למי שלא ראה את מבחני הדירוג, אז לקראת מחר סדר המזנקים:

אלונסו בפול פוזישן ואחריו המילטון. קימי רק רביעי ומאסה בכלל במקום ה 14 בגלל בעיות במכונית

נקוה שיהיה מעניין

פורסם

אחרי השבר ענן בגרמניה, אני בודאי בעד גשם ועדיף לסירוגין

החלקות , תאונות , החלפות צמיגים ועוד יוסיפו הרבה עניין

פורסם

יש שני דברים שלא הבנתי:

1. מה לעזאזאל קרה למאסה? במשך כל מקצי הדירוג הוא סבל מזמנים גרועים... לא נראה שהבעיה הייתה רק במכוניות (לא מעט החלקות שלו אל מעבר לשטח המסלול).

2. למה המילטון וויתר על ההקפה המהירה האחרונה שלו? לי זה היה נראה יותר כבעיה מכנית בגיר, כי הוא ישב על הילוך נמוך לאורך כל המסלול, כשהוא עדיין בזמן מדידה. מקווה שלא מחליפים מנוע או משהו שגורר אחריו ירידת ב 10 מקומות...

כך נפספס קרב פוטנציאלי צמוד ויפה בין שני החיצים הכסופים...

 

ההימור שלי - אלונסו יקח את המירוץ.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

יש עידכון לגבי הזינוק:

גם במוטוקאר וגם באתר הרשמי של F1 פורסם שפרננדו אלונסו יזנק מהמקום ה-6 כעונש על העיכוב שגרם ללואיס המילטון אתמול ב-Q3 של קביעת סדר זינוק. בנוסף לכך, קבוצת מקלארן גם נענשת ולא תזכה לקבל נקודות יצרנים במירוץ זה אבל על ההחלטה הזו מקלארן מתכוונת לערער.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

גם לדעתי מהלך המירוץ היה די סטטי.

הזינוק היה מותח (חסר להם שלא) אבל השאר :?..........

 

מדהים לראות את מאסה מזנב אחרי סופר אגורי ולא מצליח להתקרב אפילו.

 

כל הכבוד לקימי.

גם היידפלד היה מצוין.

 

אלונזו מדהים אותי עם השתויות שלו.

מרענן לראות את ראלף בנוקודות. אולי טויוטה היא אוטו איטי שמתאים למסלולים איטיים בלבד? :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

חזרתי מהונגריה והיה עמוס בחויות שאת כולן תוכלו לקרוא ב-MOTORI בהמשך השבוע , בכל מקרה משעמם לא היה בכלל.

 

היו פגישות מעניינות ומפתיעות עם דמויות שאתם רואים רק בטלויזיה בדרך כלל .

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...