Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו 96 ,1400 . וכאשר אני מדליק מזגן האוטו נכבה לי רק כאשר האוטו בתנועה נמוכה

למשל: כאשר אני מתחיל להאט את האוטו לקראת רמזור והאוטו נמצא בהילוך שלישי כאשר אני לוחץ על

הקלא'צ בכדי להעביר להילוך שני אז הטורים יורדים כנראה טיפה יותר מדי וגורמים לכיבוי המנוע.

השאלה שלי עם יש אפשרות להעלות טורים בכדי שהמנוע לא ייכבה??

 

*יש לציין שבמהירויות גבוהות האוטו לא נכבה, וגם כשהאוטו עומד אומנם יש ירידה קלה של הטורים כל כמה שניות אבל זה לא גורם לכיבוי המנוע.

תודה לכל העונים,איתי.

פורסם

אביב בדקתי את כל השירשורים בנושא.

הבנתי שהבעיה במצערת, אבל בכל זאת יש לי כמה שאלות שלא נמצאו בשירשורים

 

האם יש לי "מנוע צעדים" באוטו, מדובר על מנוע AEX ?

והאם יש, היכן הוא נמצא ליד או בתוך המצערת?

ושוב אותה שאלה ששאלתי מקודם, אולי על ידי ההלעת הסל"ד פשוט אפשר לפתור את הבעיה?

תודה.

פורסם

במנוע שלך מותקנת מצערת שבתוכה נמצא מנוע ייצוב הסל"ד שהוא מנוע מברשות ולא מנוע צעדים.

בכל מקרה הוא חלק אינטגרלי מהמצערת ובכל מקרה אין אפשרות לשנות את סל"ד הסרק.

 

יכול להיות שבעייתך תיפתר בניקוי המצערת וביצוע לימוד למחשב ע"י סורק תקלות, אם לא תאלץ להחליף מצערת וגם כאן ישנן כמה אופציות.

 

אם אתה מהמרכז פנה אל חבר הפורום מוסך רון. רון מכיר את התקלות האלו מקרוב ובאפשרותו לבצע ניקוי וכיוון בסיסי וגם להציע לך חלופות לגבי מצערת באם אכן זו הבעיה.

 

http://www.rongarage.co.il

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אולי זה ישמע מוזר אבל,

הייתי לי את הבעיה הזו עד יום שישי

האוטו לא מפסיק להכבות עם מזגן!!!

הטורים בעמידה מקפצים בין 0.5 ל0.8 והאוטו רועד

בקיצור הגיע הטיפול של האוטו וגיליתי שהנשם סתום והמכסה של הפילטר אויר פשוט סתום סתום סתום

בקיצור האוטו עבר טיפול + ניקוי של כל הסתימה הזאת + שטיפת מנוע ברחיצת רכב

וזהו זה עבר...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נכנסתי למוסך המרכזי, עשיתי ניקוי מצערת,(נפרדתי מ-220 שקל- אבל היה שווה!) ברוך השם האוטו בסדר גמור

אין יירידת טורים והמזגן עובד ללא בעיות..

תודה לכל העוזרים!

:lol::lol:

×
×
  • תוכן חדש...