Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המשמעות (מבחינת חיי המצבר) של חיבור ממיר מתח 12 ל 220, (300W הממיר) באופן קבוע למצבר?

 

יש לציין שהממיר יעבוד קבוע כאשר המנוע פועל, כאשר אליו יחובר צרכן אחד עם צריכה מקסימלית של 200W.

 

 

כמה זמן ייקח לו לרוקן מצבר של רכב חדש (פולו08 מנוע 1.6) בזמן שהמנוע כבוי?

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

למרות הלימודים שלי (הנדסת חשמל) והתיכון (מגמת חשמל) אני ממש לא בטוח בתשובה שלי אבל...



 

עם יש לך רק צרכן אחד של 200W במתח 220V זה אומר שהממיר צורך זרם של בערך 17A מהמצבר.

למצבר ממוצע כמו שכתב the player לפני (50-60A) יקח בערך 4 שעות להתרוקן.

 

the player התייחס לעומס מלא על הממיר ואני חישבתי מה קורה אם רק הצרכן מחובר.

פורסם

אם המצבר יירד מיתחת ל 25-30 אמפר הרכב כבר לא יניע.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה רבותיי

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

אף אחד לא התייחס לזה -

יש לציין שהממיר יעבוד קבוע כאשר המנוע פועל, כאשר אליו יחובר צרכן אחד עם צריכה מקסימלית של 200W.

 

לכן השאלה היא האם האלטרנטור יוכל לספק את התוספת הזאת?

פורסם

האם בזמן שהמנוע פועל, לא יהיה ניתן להפעיל את הממיר, מכיוון שהאלטרנטור שלי חלש עבור הממיר הזה?

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

האלטרנטור שלך יודע להתמודד עם צריכה של 20 אמפר. השאלה היא אם בזמן השימוש במכשיר כשהוא בשיא העוצמה, אתה מתכוון גם לעמוד בסל"ד סרק בפקקים, אורות, מזגן ומערכת דולקים בשיא העוצמה. במצב כזה העסק עלול להיות גבולי מדי, ובהחלט יתכן שהמצבר יתרוקן. אם מדובר בהפעלה של מכשיר, שאתה יכול לוודא באותו זמן שאין צרכני חשמל מיותרים עובדים, ואתה מוצא את הדרך שלך להרים קצת את הסל"ד, אז לא תהיה שום בעייה. אני מגיע מעולם השטח, שבו אני מפעיל כננת שבשיא הצריכה שלה מגיעה ל400 אמפר, אבל אני עושה את זה בצורה מבוקרת, עם רכב עומד ללא צרכנים אחרים, סל"ד מורם ל1500, והפסקות לטובת שיקום טעינה של המצברים.

פורסם

תודה חנן, לאור התשובות אשקול שוב את חיבור הממיר.

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

×
×
  • תוכן חדש...