Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי לאחרונה את השיפור העצום בסאונד שאנשים חוו באיטום הדלת (דיינמיט וכ"ו)

השאלה שלי היא כך

יש לי רכב שאני לא מתכוון לפרק לו את כל הדלת ולאטום את כולה

ראיתי שיש קיטים קטנים בצורת ריבוע של אותה יריעת איטום והיא מולבשת אחרי הרמקול בלבד ולא לכול הדלת

האים זה אפקטיבי? 6.5 צריך "תיבת תהודה" גדולה כמו כל חלל הדלת? או שיריעת האיטום המינימלית תספיק?

וההתקנה - בגב הרמקול (מצידו השני של החלון)? או שפשוט מכסים את הרמקול מאחור ומקבעים עם הברגים שאוחזים את הרמקול?

 

 

 

בתודה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לעזור זה יכול, השאלה האם זה משתלם לעומת המחיר.

כמה עולה קיט כזה, ביאיזה רמקול ואיזה רכב מדובר?

 

את היריעה מדביקים על הדלת מאחורי הרמקול, תפקידה הוא בטח שלא לאטום שום דבר אלה להחזיר את הסאונד טוב יותר ולמנוע רעידות.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

לא אפקטיבי ולא יתן שום שיפור, חוץ מאולי הפחתת הויברציות של גוף הרמקול עצמו עם פח הדלת.

 

את היריעה מדביקים על ה"חור" של הרמקול וגוזרים בצורת עיגול באמצע. את העיגול שגזרנו אפשר להדביק על דופן הפח הפנימית שמאחורי הרמקול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם זה ימנע ויברציות אז איך בדיוק זה "כלום" ? ויברציות בפח ובפלסטיק של הדלת כשהרמקול בדלת יורד נמוך זה ממש מציק , אם זה ימנע את זה , זה לא שווה את זה ? ביחס למחיר ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

זה לא ימנע את זה.

זה אולי יפחית את הויברציות שיש לפעמים שהגוף של הרמקול ("באסקט" בשמו הלועזי) מתחכך בפח הדלת. בדלת ללא בידוד הויברציות האלה כה זניחות עד שחבל בכלל על כל ההשקעה של פירוק הדיפונים, שכן בפירוק וההחזרה שלהם הם לא יחזרו להיות אותו דבר ורק צפויים להיות עוד רעשים.

 

קיט דלתות ניתן למצוא היום בסביבות ה 400 ש"ח. היחס תמורה \ מחיר גבוה ביותר. בהתקנה נכונה מובטח שיפור עצום בסאונד.

 

מי שרוצה להנות ממערכת סטריאו קצת יותר איכותית צריך להשקיע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הבנתי :mm_wink:

הרכב הוא אפלאוז

אגב הקיט הזה עולה 200 ש"ח ככה שכנראה הרבה יותר משתלם ללכת על המלא

 

ד"א - את הקיט מתקינים בתוך הדופן הפנימית,לא? (גב הרמקול)

ומה עם הדופן השניה מבפנים? (הדופן שעליה יושב הרמקול)

שכבה אחת מספיקה? שכבה אחת לדלת מסופקת בקיט?

 

ושאלה אחרונה

כמה תעלה התקנת הקיט המלא אצל מתקין מקצועי? (קיט הוא יספק - אם הבדלי המחירים זניחים בקניה עצמית)

 

 

הרבה שאלות להיום :mm_wink:

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ב "הכרזת אודיו" יש כמה וכמה פרוייקטים של בידוד אקוסטי, מבט מהיר על התמונות שם יבהיר לך בדיוק מה עושים בבידוד.

עלות מוערכת של מתקין ממוצע לבידוד זוג דלתות קדמיות - 700 ש"ח כולל הכל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...