Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברצוני לפרק את הידית כמו שרשום בכותרת

על מנת לצבוע אותה בצבע הרכב(לבן)כרגע היא בצבע שחור

והדבקתי על חצי ממנה מדבקה לבנה

אז כיצד אני מפרק אותה כדי שאוכל לצבוע אותה בנוחות

מבלי ללכלך את הרכב

תודה לעוזרים

פורסם

לחבר שלום

פרק את הריפוד ,שני ברגי פיליפס בידית המשיכה ,עוד אחד בידית הפתיחה משוך ולאחר שכל הקליפסים השתחררו הרם כאשר הריפוד מקביל לדלת

הוצא את הניילון מאחורי הידית ,קח מפתח T 10 ממ או בוקסה ומאריך ,פתח את שני ברגי ה10 המחזיקים את הידית

שחרר את שני המנופים המחוברים לידית על ידי הזזת הפלסטיק הנועל בתנועת סיבוב ,והוצא את מוט המתכת

שלוף את הידית מבחוץ כאשר החלק התחתון יוצא ראשון

אל תשכח פריימר לפלסטיק לפני צביעת הידית למניעת קילופי צבע

יגאל

פורסם

את הדלת אני יודע לפרק יצא לי כמה פעמים

השאלה היא אם אני לא יזתבק בשלבים שאחרי זה כולל החזרת הידית

ולגבי הספרי צבע יש ברשותי את הזפרי של KRYLON של יעקבי

שאין צורך להשתמש ביסוד מוצר מעולה

נ.ב אני רוצה להשיג את המוצר הזה ספציפית כי בהום סנטר היה אותו רק באריזה שונה

ואני לא בטוח שזה אותו גוון הבקבוק היה בצבע ירוק כזה

ומה שיה בתמונה הוא בצבע אפור מצורפת תמונהצבע לרכב.jpg

פורסם

יש חנות ברחוב החשמל ת"א שמוכרת את כל צבעי יעקובי בארץ!! אינני זוכר את שמה!

החנות ממוקמת ברח' החשמל פינת אלנבי ת"א.

בהצלחה

עופר

×
×
  • תוכן חדש...