Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקשר לתגובתו של CARTOM, אני לא מבין מה עשיתם עניין מדעתו האישית שאגב היא מאוד הגיונית ובוגרת. מצד שני אני ממש מבין גם את אותם משפרים ומטפחים של רכביהם. ואני מבין שלדעתו לאחר שעשיתי פוליש לרכב יבוא איזה מישהו שאין לו כבוד לאף אחד חוץ מלעצמו , ויעשה לי לכלוך או שריטה על הרכב , ואני אמור לשבת בשקט ? אולי תצפה ממני לומר לבן אלף הזה : אחי אתה יכול להמשיך לשרוט לי את הרכב עם החגורה/סכין שלך , הרכב שלי ממש אוהב שריטות ולכלוכים ?!!!!:roll:

כל בן אדם כטוב בעיניו יעשה , אבל תזכרו תמיד שהרכב הוא מכונה ובראש ובראשונה נועד להסיע אותכם מA ל B , זה שהרכב כיום נעשה סמל סטטוס למשל גיפ ורכבי יוקרה למיניהם זה תמיד היה ותמיד יהיה.אין שום קשר לרכב סטאטוס . ההשקעה ברכב היא אחת ההשקעות הכי גדולות שאדם עושה (היא שניה לביית ) מבחינה פיננסית . וכשאדם רואה את רכושו היקר נהרס או בסכנת ההרסות , זה אנו משנה אם זה מרצדס או ראלי ב20K

נב:אני מאוד אוהב לראות רכבים מטופחים ומשופרים למינהם ואין לי ממש בעיה עם כל מי שחושב אחרת.

אחלה פורום . גיל.

כאן בפורום יש אנשים שהמשותף להם הוא חובבי רכב ונהיגה . המשמעות של זה שאלו אנשים שיש להם יחס אל הרכב , וגם לנהיגה .

הבחור הזה בא , ופשוט לא קולט /או לא רוצה לקלוט שדעות כמו שלו לא שייכות לפורום כזה . יש פורום לצדקנים שנותנים את הלחי השניה , יש פורום של זקנות רכלניות שמספרות על ההתנהגות הקלוקלת וחוסר הנימוסים של הדור הצעיר כפי שהיא משתקפת במהירות הנסיעה שלהם . אלו כנראה פורומים המתאימים לו . וכשמנסים להסביר לו את זה בנימוס , אז כמו כול ילד קטן , הוא אומר אני אשאר על אפכם וחמתכם . אז כשהילד שלי עושה את זה הוא מקבל מכה קטנה על הישבן ובוכה קצת ואז הוא מבין שלא נכנסים לשיחה של ההורים . הוא כנראה מבוגר יותר פיסית , ולכן אי אפשר כבר לחנך אותו כך . אז נאלץ "לסבול" עד שהוא יבין אם בכלל

בברכה יהודה

פורסם

כן הבנתי את כעסכם ואתם ממש צודקים , רק שכל עניין לגופו.

למשל, כשחזרתי מהעבודה ראיתי 2 ילדים קטנים (בערך בני 9 ) משחקים לי איקס עיגול על האוטו , אז גם אם מאוד בא לי לצעוק לכפכף אותם פשוט לא עשיתי זאת .

ואם מדובר על מקום בילוי ועל בליין שתוי או אהבל שמשחית לכם את הרכב .... זה כבר משהו אחר ועבירה על פי חוק.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

מחיפוש שערכתי בפורום גילית שהפיתרון הכי טוב זה לירות טיל לאו על אחד כזה ולהשמיד גם את הרכב שלך כי הוא כבר טמא אחרי שאדם שיכור הניח עליו כוס רדבול וודקה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
truejoker

 

אתה כנראה לא ממש יודע להתמודד כראוי מול תגובות מסוימות , ואתה חושב שדרך המחשבה שלך היא האחת והיחידה .

עובדה היא שהתגובה האחרונה שלך כלפיי גובלת באיומים , כמו גם התנסחות אלימה נוספת בשרשור .

 

אני בהחלט אשקול להגיש תלונה במשטרה נגדך , ותזכור שהישיבה שלך מאחורי ניק ומאחורי מקלדת לא מונעת מיחידת המיחשוב במשטרה לחשוף את ה IP שלך את כתובתך ואת זהותך ופרצופך האמיתי .

כפי שאתה יודע ישנם חוקים במדינה הזו , ויש גופים שמטפלים בעניין האכיפה .

אז אני מציע לך להירגע .

 

לו אני בנעליך, הייתי נמנע בכל מחיר מלפנות בתלונה הנ"ל למשטרה.

 

חבל...טיפה כבוד עצמי....

 

אתה יודע מה- תתלונן ! גם לשוטרים מגיע לצחוק קצת.

פורסם

למי שלא יודע מדובר בעבירה בפלילית שמישהו נשען לך/יושב/שוכב לך על האוטו לא רשות זו השגת גבול

פורסם
ניגוב זה מה שיהרוג אותך?

יש אנשים שמקיאים להם על האוטו.

תופעה מרגיזה אף יותר...

 

אצלי בשכונה יש אלפי עטלפים ופירות פיקוס.

 

זה קיא מגעיל...

 

בעעעעע

הייתי SUBAMAN אבל אני עכשיו SUBALESS

אם מישהו מכיר מישהו שנמאס לו מטנדר סובארו 4X4 וחושב להשבית אותו, אשמח לתת סכום סמלי עבור טנדר סוברו

נשאר טנדר+דיסקברי+הונדה 250CH+אופניים..:lol: ..

פורסם

מה קרה לכם מזה מדינת משטרה כל אחד פה תלונה במשטרה ההוא מדבר בפורום אחד אומר לו תלונה במשטרה מה ישש?

אי אפשר להתמודד לבד? מה ניהיה פה אני לא מבין מצד אחד אתם כועסים על המשטרת תנועה שמחפשים אותכם בכל מקום מצד שני כל כל "אני יפרק אותך" אתם רוצים להגיש תלונה?

 

סיפור אישי:

יום אחד יצאתי עם חברה שלי ושלוש חברים. ישבו לי שלוש רוסים על האוטו ביקשתי מהם יפה לקום מאוטו שהם לא שמעו אמרתי להם מה אתם לא מבינים יאלה לקום מאוטו שלוש שניות. הם קמו אליי אחד נתן לי מכה בכתף עצרתי את זה פה.

שיחה קצרה למשפחה (מה שלא ההיתי צריך לעשות) תוך חמש דקות באו ודקרו 3 אנשים.

אמרתי להם ללכת ביינתים שלוש שוטרים ושוטרת באו אליי (אנשים התקשרו למשטרה) הלכתי לתחנה ונישפטתי על פגיעה הגורמת חבלה של ממש שלצערי אני סובל ממנה עד היום.

יכלתי פשוט לדבר יותר יפה והכל היה יותר טוב עכשיו. עכשיו שאני קצת יותר בוגר אני לא מתלהב שיש לי משפחה כזאת, מצד שני יש הרבה כבוד לכל מקום שאני הולך אליו.

פורסם
מה קרה לכם מזה מדינת משטרה כל אחד פה תלונה במשטרה ההוא מדבר בפורום אחד אומר לו תלונה במשטרה מה ישש?

אי אפשר להתמודד לבד? מה ניהיה פה אני לא מבין מצד אחד אתם כועסים על המשטרת תנועה שמחפשים אותכם בכל מקום מצד שני כל כל "אני יפרק אותך" אתם רוצים להגיש תלונה?

 

סיפור אישי:

יום אחד יצאתי עם חברה שלי ושלוש חברים. ישבו לי שלוש רוסים על האוטו ביקשתי מהם יפה לקום מאוטו שהם לא שמעו אמרתי להם מה אתם לא מבינים יאלה לקום מאוטו שלוש שניות. הם קמו אליי אחד נתן לי מכה בכתף עצרתי את זה פה.

שיחה קצרה למשפחה (מה שלא ההיתי צריך לעשות) תוך חמש דקות באו ודקרו 3 אנשים.

אמרתי להם ללכת ביינתים שלוש שוטרים ושוטרת באו אליי (אנשים התקשרו למשטרה) הלכתי לתחנה ונישפטתי על פגיעה הגורמת חבלה של ממש שלצערי אני סובל ממנה עד היום.

יכלתי פשוט לדבר יותר יפה והכל היה יותר טוב עכשיו. עכשיו שאני קצת יותר בוגר אני לא מתלהב שיש לי משפחה כזאת, מצד שני יש הרבה כבוד לכל מקום שאני הולך אליו.

 

מס' דברים לי אליך:

1. התמודדת לבד באופן נהדר (שיחה קצרה למשפחה...).

2. אתה בושה וחרפה: עבריין, גזען, עילג.

3. זוכר שקראת אנשים בפורום שאומרים: ערס / ישראלי מכוער וכו' שצריך להישמר מפניהם - הכוונה אליך !

4. למען הסר ספק, בסיפור האישי שהטרחת אותנו בו (אם דיברת אמת) - הצלחת לבזות גם את עצמך וגם את משפחתך , הרבה כבוד אין פה - להיפך.

 

תתבגר !

פורסם
מה קרה לכם מזה מדינת משטרה כל אחד פה תלונה במשטרה ההוא מדבר בפורום אחד אומר לו תלונה במשטרה מה ישש?

אי אפשר להתמודד לבד? מה ניהיה פה אני לא מבין מצד אחד אתם כועסים על המשטרת תנועה שמחפשים אותכם בכל מקום מצד שני כל כל "אני יפרק אותך" אתם רוצים להגיש תלונה?

 

סיפור אישי:

יום אחד יצאתי עם חברה שלי ושלוש חברים. ישבו לי שלוש רוסים על האוטו ביקשתי מהם יפה לקום מאוטו שהם לא שמעו אמרתי להם מה אתם לא מבינים יאלה לקום מאוטו שלוש שניות. הם קמו אליי אחד נתן לי מכה בכתף עצרתי את זה פה.

שיחה קצרה למשפחה (מה שלא ההיתי צריך לעשות) תוך חמש

אמרתי להם ללכת ביינתים שלוש שוטרים ושוטרת באו אליי (אנשים התקשרו למשטרה) הלכתי לתחנה ונישפטתי על פגיעה הגורמת חבלה של ממש שלצערי אני סובל ממנה עד היום.

יכלתי פשוט לדבר יותר יפה והכל היה יותר טוב עכשיו. עכשיו שאני קצת יותר בוגר אני לא מתלהב שיש לי משפחה כזאת, מצד שני יש הרבה כבוד לכל מקום שאני הולך אליו.

 

אתה ממש מחובר למס' 3 מה

:ladysman:

פורסם
ללא ספק מעצבן.

 

הפחד הכי גדול שלי מאנשים שנשענים על הרכב, זה מהניטים של הכיסים האחורים של הג'ינס שעלולים לשרוט....

 

כמה פעמים שהסברתי את זה לאנשים:roll: אני לא מרשה לאף אחד להשען, לגעת, לעבור בקירבתו של האוטו [החברים עם המפתחות התלויים מהכיס].

 

לפותח הנושא:

אתה מצאת רק ערס שיכור וכוס וודקה, אני מצאתי בר שלם! בקבוק אבסולוט, כוסות פלסטיק, קשים מפוזרים, פחיות רד-בול, הכל! על המיכסה מנוע של האוטו שלי! לראות את זה כשאתה יוצא ממועדון ולחשוב כמה בלאגן הלך סביב האוטו ועליו:-(.

 

בפעם אחרת שיצאתי ממועדן בת"א יושבת לי מישהי במשקל של לפחות 100 קילו ישיבה מזרחית על המיכסה מנוע! בלי בושה! רצתי לאוטו ואמרתי לה "את מוכנה לרדת?!" והיא: "למה מה קרה?!" בעצבים פתחתי את האוטו, זה תוך כדי הזזה של איזה זוג שנשען לי על הדלת של הנהג והנעתי, רק אז היצור הכבד הזה שם לב ובא ביציאה "אה זה האוטו שלך?" :shock:

 

קרה לי גם עם שוטרת ברחוב בו אני גר-היא התישבה על מכסה מנוע של אוטו שחנה מאחורי ואת רגליה הניחה על הטמבון שלי!

"חמודה, הרגליים!" הובילה תגובה של "אה" מזלזל והורדה של הרגליים בעצלנות.

 

עם האופנוע מחוץ לבית הספר זה היה סיוט, כל מי שיודע איך קוראים לי חושב שזה האופנוע של "חבר" שלו ומותר לו לשבת עליו, זה היה משגע אותי במיוחד כשאני יודע שהג'ק טריקי במיוחד ובכל תזוזה קופץ למעלה.

 

בקיצור אין מה לעשות, ככה זה הנוער שמחוץ למועדונים, מליון פעם ראיתי צעירים שותים על מיכסה מנוע או בגאז' של מישהו, תופעה שכניראה לא תעלם בקרוב.

הכי הציק לי לראות חבורת צעירים פותחים באר על מיאטה לבנה NC בתוך חניון בת"א, נשענים עליה, מניחים עליה בקבוק זכוכית של וודקה ומשתכרים להנהתם.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

קיצור חברה למסקנה חד משמעית:

תמיד להחזיק אקדח עם משתיק קול למקרה שמישהוא נשען\מניח כוס או כל דבר אחר שלא מוצא חן בעניכם

 

התהליך פשוט מאוד:

1) מבקשים בנימוס לזוז מן הרכב

2) מבקשים שוב אבל בטון יותר החלטי ותקיף

3) לובשים כפפות (מומלץ מעור)

4) מוציאים את האקדח עם המשתיק קול (מאוד חשוב שיהיה משתיק)

5) מחכים שלא יהיו עדים נוספים ויורים מספר כדורים עד להריגת החוליגנים

6) אוספים את התרמילים ומנקים את הרכב מראיות

7) מתרחקים במהירות ובזהירות מהמקום

8 רצים לספר בפורום!

 

נ.ב.

השקעתי בזה הרבה מחשבה... לא לזלזל!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...