Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ששלוווםםםםםםם :roll::lol:

חבר ביקש לברר איפה בארץ אפשר להשיג תפאנל הזה :http://store.yahoo.com/millionbuy/aitoyk960.html

 

זה בעצם פאנל מיוחד לקורולה החדשה שמאפשר להחליף לכל HU אחר ולא דפקה של היצרן,השאלה איפה אפשר להשיג את זה בארץ ומה המחיר?

תודה...

פורסם

תנסר חור DIN איפה שאתה רוצה, או שתקנה EXTENשן שאפשר להבריג לדשבורד.

 

 

מבחנת חיווט, יש בטח מניואלים באינטרנט לגבי כל צבע מה הוא אומר, למרות שנראה לי שגם בספר רכב יש.

פורסם

מבחינת חיווט זה לא בעיה וכל מתקין ידע איך לחבר, מבחינת הקונסולה יש מתקינים שיוכלו לעשות לך פלטה מעץ ולרפד אותה או לצבוע, כנ"ל עם פיבר.

גש לכמה חנויות ותראה מה הם אומרים, אולי קיים גם מתאם בארץ.

פורסם

אני רואה שיותר ויותר יצרניות רכב מעדיפות להתקין פנל רדיו קאסטום משל עצמם.

כמו בקורולה.....

האם לדעתכם זה אופנה חולפת, או שבהרבה מהיצרניות מעכשיו זה יהיה ככה?

 

נ.ב

כל הענין הזה לא ממש לטעמי.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

באמת שזה לא לעניין של אף אחד וזה רווח נקי שלהם

אבל לחוביב מערכות זה באמת שטיות של גג אלתור של 10 דקות

ועוד חצי שעה עבודה

×
×
  • תוכן חדש...