Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי טיפול 10000 לרכב שלי פולו 99 ידניתועכשיו כל פעם שאני מדליק את הרכב (בעיקר בבקרים) הוא מניע וישר נכבה

רק אם אני נותן טיפה גז הוא ממשיך להיות מונע וכאשר הוא מתחמם אין בעיה בכלל.

אני חושב שכנראה כאשר פתחתי את המסנן אוויר נגעתי שם בווסת טורים או שפשוט הוא לא יושב טוב .

זקוק לעצות.

היכן יושב הבורג של וויסות הטורים?

  • ספונסר פורום
פורסם

רמת הסלד ברכב הנל נקבעת על ידי מצערת המנוע לפי פקודה מהמחשב ,אתה לא יכול להתערב

בזה ואין לך אף בורג לכוון ,הכוון מתבצע באמצעות סורק .

אני מניח שכאשר ביצעת טיפול וניקית את המצערת לא ביצעת כוון בסיסי וזה כשלעצמו יכול לגרום

לך לתקלה הזאת שאתה מתאר.

אתה צריך מוסך שיאבחן לך את התקלה ,לדעתי אין לך אפשרות אחרת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קרא את השרשור הבא....http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=159571

אמנם הנסיבות לא זהות אבל נראה שהתקלה די דומה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתי במוסך הם פירקו את המצערת ניקו שמו תוסף דלק ב250 ש"ח זה חסך לי החלפת מצערת 1500 ש"ח

לבינתיים הבעיה עדיין קיימת אבל אפשר להתמודד איתה

האם זה יכול להזיק למנוע?

פורסם
הייתי במוסך הם פירקו את המצערת ניקו שמו תוסף דלק ב250 ש"ח זה חסך לי החלפת מצערת 1500 ש"ח

לבינתיים הבעיה עדיין קיימת אבל אפשר להתמודד איתה

האם זה יכול להזיק למנוע?

בעיה ידועה בפולו.

לפעמים ניקוי המצערת עוזרת לפעמים לא... מי שיכול לחיות עם זה חי.. מי שלא משלם...:-)

גם לי זה היה בפולו של אשתי וניקוי וכוון עזר (למזלי).

פורסם
הייתי במוסך הם פירקו את המצערת ניקו שמו תוסף דלק ב250 ש"ח זה חסך לי החלפת מצערת 1500 ש"ח

לבינתיים הבעיה עדיין קיימת אבל אפשר להתמודד איתה

האם זה יכול להזיק למנוע?

 

הבנתי שפרקו לך ועשו ניקוי... אבל בשביל מה תוסף דלק?? סתם דחפו לך תוסף ב 250 ש"ח.. בזבוז כסף.

ואם אתה מחפש מצערת משומשת תדבר איתי בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...