Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 2001-2003 1800T - ה'שוק', והסחירות


ori793
שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

 

בימים הקרובים אני הולך לראות מס' רכבים.

אני מחפש A3 בין השנים 2001-2003 עם מנוע 1800T, עם עדיפות קלה לגיר רגיל ועדיפות גבוהה יותר לקופֵה.

 

רציתי להתיעץ אתכם בקשר ל'שוק' של המכוניות האלה, אני יודע שיש שיגידו "עוד לא קנית כבר אתה רוצה למכור?" אבל חשוב לי שהרכב יהיה שכיר במובן מסוים במקרה ואני נאלץ למכור אותו. מה נמכר טוב יותר? ידני או אוטומטי? ומה משלמים על רכב כזה בימנו? מחירון? מחירון+\-?

 

האם יש דברים ספציפיים שכדאי לבדוק ברכב כגון 'מחלות' ידועות של הדגם וכו'?

 

בתודה מראש,

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבוקש כמו חלב חמוץ.

הרכב לא מבוקש כלל (הגרהא הידנית מבוקשת קצת יותר מהגרסה האוטומטית).

מחירון-. תשלם בהתאם למצב הרכב אך בשום פנים ואופן לא מעל מחירון. יש כמו מים רכבים כאלה.

אחזקה וביטוחים יקרים להחריד ביחס לגולף ולסיאט במרכבים הדומים.

מחלות מיוחדות: הגיר אוטומטי רגיש להחריד. סה"כ אמינות לא רעה, אבל שמשהו משתבש בדר"כ צריכים להכין

את הכיס טוב טוב כדי לתקן את זה.

תבדוק תאונות, מנוע שלא עבר התעללות והאם מצב הפנים שמור ולא הרוס או מוזנח.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי עם מה שכח סוס אמר, למרות שאם מצאתה אקזמפלר במצב טוב, אזי לא תהיה לך בעיה להיפטר ממנו אם תשמור עליו במצב זה.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבוקש כמו חלב חמוץ.

הרכב לא מבוקש כלל (הגרהא הידנית מבוקשת קצת יותר מהגרסה האוטומטית).

מחירון-. תשלם בהתאם למצב הרכב אך בשום פנים ואופן לא מעל מחירון. יש כמו מים רכבים כאלה.

אחזקה וביטוחים יקרים להחריד ביחס לגולף ולסיאט במרכבים הדומים.

מחלות מיוחדות: הגיר אוטומטי רגיש להחריד. סה"כ אמינות לא רעה, אבל שמשהו משתבש בדר"כ צריכים להכין

את הכיס טוב טוב כדי לתקן את זה.

תבדוק תאונות, מנוע שלא עבר התעללות והאם מצב הפנים שמור ולא הרוס או מוזנח.

לא צריך להכין תכיס לשום דבר החלקים של האוטו זולים ועולים בדיוק כמו החלקים של האיביזה והגולף,רק צריך לדעת לא לקנות מצמפיון.

כמובן שחוץ מהגיר האוטומטי שבאמת יקר.

ה180 ידנית כן נמכרת מעל המחירון...תתחיל לחפש ותראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומאיזה ניסיון בסדיוק אתה מדבר ומתרבב?!

יש חלקים שאין דבר כזה שאין בצ'מפיון. ואל המחירים אינם מקבילים לאחיות שלה - גולף ולאון.

האביזה בכלל משוות לפולו. אין חלקים דומים ב-A3 ובסיאט איביזה.

לידיעתך הייתי בעלים של האחות היותר הקטנה של הגולף - הפולו ושל הלאון לא מעט זמן. שתיהן בגרסאות הקיצוניות ביותר.

לחבר קרוב יש כבר 3 שנים A3 2002 1.8T אוטומטית ועוד 3 חברים קרובים עם שלל דגמי ה-A3.

לא חסר לי אנשים ומכרים מהתחום ומעדוני רכב אחרים (מישהו אמר 'ואג'? :roll:) שיכולים להעיד ולצדד בטענותיי.

 

ה-180 הידנית תמכר מעל המחירון לילדים המפונקים בסביון ובכפר שמריהו.

ואם לא יהיה ילד כזה, הרכב יעמוד הרבה מאוד זמן עד שבעל הרכב יבין את מצב השוק של רכבו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומאיזה ניסיון בסדיוק אתה מדבר ומתרבב?!

יש חלקים שאין דבר כזה שאין בצ'מפיון. ואל המחירים אינם מקבילים לאחיות שלה - גולף ולאון.

האביזה בכלל משוות לפולו. אין חלקים דומים ב-A3 ובסיאט איביזה.

לידיעתך הייתי בעלים של האחות היותר הקטנה של הגולף - הפולו ושל הלאון לא מעט זמן. שתיהן בגרסאות הקיצוניות ביותר.

לחבר קרוב יש כבר 3 שנים A3 2002 1.8T אוטומטית ועוד 3 חברים קרובים עם שלל דגמי ה-A3.

לא חסר לי אנשים ומכרים מהתחום ומעדוני רכב אחרים (מישהו אמר 'ואג'? :roll:) שיכולים להעיד ולצדד בטענותיי.

 

ה-180 הידנית תמכר מעל המחירון לילדים המפונקים בסביון ובכפר שמריהו.

ואם לא יהיה ילד כזה, הרכב יעמוד הרבה מאוד זמן עד שבעל הרכב יבין את מצב השוק של רכבו.

החלקים במנוע אותו הדבר אחד לאחד...עם אתה חבר ואג שאל את יריב שנוהג באיביזה עם מנוע A3180 איך הכול נכנס לו אחד לאחד ועוד עם המחשב איביזה שלו.

הכול אתה יכול לקנות שלא בצמפיון לא חסר אנשים שמבאים דרך האינטרנט אוו סדנאות שונות+אחריות לחלקים.

 

ואני לא מתרבב ידידי אני מדבר מנסיון של כמה שנים טובות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הA3 180 כ"ס ידני מאוד מבוקש בשוק כרגע.

אין בעיות מיוחדות באוטו,קח למכון בדיקה אמין כדי לשלול שילדה ולראות ספר טיפולים וזהו.

 

אני ממש לא יודע על מה אתה מדבר...

אני מנסה למכור אחת כזו (180 כס' ידנית 3 דלתות) ובינתיים אף אחד לא מתקשר...

 

או שאנחנו לא פונים לאותו השוק, ואז אני אשמח אם תוכל לפרסם אותו בשוק שלך, או... האמת אין או...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה רואה שאין לך נסיון ואתה מדבר שטויות. החלקים במנועים הם לא 1 ל-1 אך דומים מאוד.

זה כמו שתגיד לי שהאדם והקוף דומים אחד לשני במדוייק.

 

אני לא יזכיר שמות, אבל על מי שאתה מדבר- הוא נוסע על מנוע איביזה 1,798 סמ"'ק רגיל

עם טורבו K03s שמצוי במנועי הקונצרן שמפיקים 180 כוחות-סוס. הטורבו המקורי (K03) פשוט הוחלף.

לגבי המחשב- נעשתה שם עידכון תוכנה ועבדו עליה זמן רב כדיי לכוון אותה ולדייק אותה ברמה מקצועית מאוד.

תלמד כמה דברים לפני שאתה מזכיר שמות של אנשים ואת הרכבים שלהם בפרט.

 

לגבי החלקים.

יש חלקים מסויימים שלא תוכל לא לרכוש ממצ'מפיון או לתקן אצלם. זאת זכות ה-'מונופול' של היבואן המורשה.

אלא אם אתה מעוניין לטפל ברכב שלך כמו בפורד פיסאטה 89 או כמו סובארו ג'סטי.

חלק מהחלקים תוכל לרכוש דרך גורמים אחרים או להזמין מחו'"ל. אבל על זה אף אחד לא ייתן לך תעודת ביטוח או אחריות.

אף סדנא מחו"ל לא תבטיח לך אחריות ושהמוצר יגיע שלם. מה גם שמדי פעם אין זמן לחכות לחלקים. לא מדובר על 'שיפורים' פה,

ואף אחד לא יסמין מנגנון של חלון מחו"ל אם נפגם לו.

טיפולים שוטפים מומלץ אפילו לא לעשות בצ'מיפון, אלא אצל אדם/מוסך שמבין ברכבים אלו ויטפל בהם בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

 

החבר , > , שהגיב מעליי רק מחזק את דבריי היות והוא בעלים של רכב מסוג זה.

 

 

 

אז אנא ממך,

אם אינך בקיא בנושאים כאלה ואחרים אל תוריד מרמת הפורום ותרשום סתם דברים.

חלק מן הכתוב שרשמת מטעה את המתעניינים ואת הציבור בפרט.

 

 

נ.ב. כדי שתעשה הרבה שיעורי בית. הנסיון שיש לך מ'השנים הרבות' כנראה שעדיין לא מספיק לך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה רואה שאין לך נסיון ואתה מדבר שטויות. החלקים במנועים הם לא 1 ל-1 אך דומים מאוד.

זה כמו שתגיד לי שהאדם והקוף דומים אחד לשני במדוייק.

 

אני לא יזכיר שמות, אבל על מי שאתה מדבר- הוא נוסע על מנוע איביזה 1,798 סמ"'ק רגיל

עם טורבו K03s שמצוי במנועי הקונצרן שמפיקים 180 כוחות-סוס. הטורבו המקורי (K03) פשוט הוחלף.

לגבי המחשב- נעשתה שם עידכון תוכנה ועבדו עליה זמן רב כדיי לכוון אותה ולדייק אותה ברמה מקצועית מאוד.

תלמד כמה דברים לפני שאתה מזכיר שמות של אנשים ואת הרכבים שלהם בפרט.

 

לגבי החלקים.

יש חלקים מסויימים שלא תוכל לא לרכוש ממצ'מפיון או לתקן אצלם. זאת זכות ה-'מונופול' של היבואן המורשה.

אלא אם אתה מעוניין לטפל ברכב שלך כמו בפורד פיסאטה 89 או כמו סובארו ג'סטי.

חלק מהחלקים תוכל לרכוש דרך גורמים אחרים או להזמין מחו'"ל. אבל על זה אף אחד לא ייתן לך תעודת ביטוח או אחריות.

אף סדנא מחו"ל לא תבטיח לך אחריות ושהמוצר יגיע שלם. מה גם שמדי פעם אין זמן לחכות לחלקים. לא מדובר על 'שיפורים' פה,

ואף אחד לא יסמין מנגנון של חלון מחו"ל אם נפגם לו.

טיפולים שוטפים מומלץ אפילו לא לעשות בצ'מיפון, אלא אצל אדם/מוסך שמבין ברכבים אלו ויטפל בהם בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

 

החבר , > , שהגיב מעליי רק מחזק את דבריי היות והוא בעלים של רכב מסוג זה.

 

 

 

אז אנא ממך,

אם אינך בקיא בנושאים כאלה ואחרים אל תוריד מרמת הפורום ותרשום סתם דברים.

חלק מן הכתוב שרשמת מטעה את המתעניינים ואת הציבור בפרט.

 

 

נ.ב. כדי שתעשה הרבה שיעורי בית. הנסיון שיש לך מ'השנים הרבות' כנראה שעדיין לא מספיק לך.

קודם כול תפסיק להתנשא ולקפוץ מה אתה מתעצבן ובאיזו זכות אתה חושב שאני מוריד פה מהרמה של הפורום, אני רשמתי דברים שאני כן יודע בודאות על האיביזה הזאת,וכן יש לו מנוע A3 180 תשאל אותו ואז תחזור לכאן.

כמו שהבחור מעל לא מצליח למכור יש כאלה שכן מכרו במחיר יפה מאוד.

 

אני לא מחפש לריב איתך אוו משהו בוא נחזור לנושא.

 

 

תודה ויום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאנחנו מוציאים את הנושא מהקשרו אבל אין לו מנוע של A3.

קודם תכיר אותו ואת הרכב שלו ואח"כ תדבר.

 

לגבי הרמה - אתה טוען הרבה טיעונים בלי בסיס לאנשים ששואלים שאלות ורוצים לדעת.

בעצם, אתה מטעה אותם. תחשוב על זה מה שתרצה.

 

גם אני לא מחפש לריב.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאנחנו מוציאים את הנושא מהקשרו אבל אין לו מנוע של A3.

קודם תכיר אותו ואת הרכב שלו ואח"כ תדבר.

 

לגבי הרמה - אתה טוען הרבה טיעונים בלי בסיס לאנשים ששואלים שאלות ורוצים לדעת.

בעצם, אתה מטעה אותם. תחשוב על זה מה שתרצה.

 

גם אני לא מחפש לריב.

ידידי אני מכיר אותו מעל ל10 שנים אולי,אני לא יודע איך מעל דפי הפורום החלטת שאני טועה בעניין הזה.

כול חלקי המנוע של האודי בדגם של T1.8 מתאימים כמו כפפה באיביזה וגולף.

 

השבוע בדיוק הוא קנה קוילים למנוע שלו ונחש מה הביא?קווילים של איביזה כמובן ותחשוב למה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כח סוס - מירב החלקים זהים לחלוטין בין המכוניות. אולי לא כל החלקים עד הפרט הכי קטן, אבל הרוב הגדול כן, ולזה התכוון הבחור שמתווכח איתך.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה זה הבנתי וזה מה שטענתי גם- רוב חלקי המנוע, לא כולם.

להזכירך המנוע של הA3 והגולף מפיק 150 כוח-סוס והמנוע של האיבביזה 156.

 

מן הסתם שהוא יקנה קויילים של איביזה. יש לו איביזה.

וסתם על הדרך: הקויילים הספציפיים הם אונברסליים למנוע 1.8T של וואג. ככה שהם מתאימים לכל רכבי

הוואג בעלי אותו מנוע. מחיר קוייל כולל מע"מ הוא מעל 400 שקל במקרה הטוב שהלך אחד (מחלה נפוצה). מה קורה אם 'הולכים' 5 (5 צילנדרים)?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-1.8T של VAG הוא בעל 4 צילינדרים ו-5 שסתומים לצילינדר ולא 5 צילינדרים!

אחרי כמעט 5 שנים עם דגם ה-1.8 ל' האטמוספרי, עלות הטיפולים (במוסך מורשה) לא היתה בשמיים וגם לא קרובה לכך (לא מאוד שונה מעלות טיפולים ל-306 שלי במוסך מורשה של פיג'ו).

מניסיון עם A4 1.8T בת 5 שנים, המנוע והגיר מפגינים אמינות טובה, אבל מידגם של רכב אחד הוא לא ממש מייצג.

 

והדוגמא שלך להבדל של 6 כ"ס בין המנועים כטיעון לכך שהמנועים לא זהים די מגוחכת.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...