Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני מגיע לתל אביב לאזור רחוב דניאל פריש (ליד הקיריה) איפה אתם מציעים לי לחנות ובזול? אני צריך ל כ 7-8 שעות

 

נ.ב משיהו בא איתי ומתחלקים בכסף אז זה כבר יותר שווה מאוטובוס(דיזל)

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
מחר אני מגיע לתל אביב לאזור רחוב דניאל פריש (ליד הקיריה) איפה אתם מציעים לי לחנות ובזול? אני צריך ל כ 7-8 שעות

 

נ.ב משיהו בא איתי ומתחלקים בכסף אז זה כבר יותר שווה מאוטובוס(דיזל)

 

אם אתה צריך ליד הקיריה

אז תמשיך יותר למעלה לכיון בית צוותה יש שם המון מקומות חניה

במחיר יחסית סביר, ולא רחוק

(עדיף מאשר שתחנה בעזריאלי, כי אז זה יעלה FULL כסף)

פורסם

יש את החניון של לונדון מיניסטור הכניסה מרחוב דובנוב החניון נקרא "נאות אביב"

ויש תחנת דלק בכניסה אליו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

טוב חזרתי בשלום.

עלה לי ולשני 50 שקל ביחד. אז יצא בסדר כי דלק זה אגורות...

 

א. שאלתי חניה לא אוטובוס...אז זה נקרא ספאם למי שלא מכיר....

ב. על הרכבת חשבתי אחרי.....למרות שזה עדיין היה דורש אוטו כי אני גר ברעננה...ולקחת לשם אוטובוס כבר לא משתלם...

ג. לתל אביב כדאי מאוד להגיע מוכנים בידיעה לאן אתה רוצה להגיע....אלא אם כן אתה נוהג כמו משוגע ולא אכפת לך ממה שקורא מסביביך...והשילוט בארצנו הקדושה לא משהו אז זה כן סוג של מלחמה שיש להתכונן אליה בצורה הטובה ביותר....

ד. תודה ל205 שהעיל בטובו לענות ישר ולענין(קצת באיחור אבל העיקר הכוונה)

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...