Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתכנן נסיעה לניו יורק בעוד כשבועיים ומעוניין לרכוש שם מגבר ואולי גם HU.

ביצעתי חיפוש על חנויות אלקטרוניקה, רוב הת'רדים ישנים. כמעט כולם הזכירו את ETRONICS, חנות עם אתר יפה אך שוכנת בצ'יינה טאון באיזור סוחרים מפוקפק.

האם למישהו יש נסיון עם החנות הנ"ל, או מכיר חנות טובה אחרת שכדאי לבקר בה?

פורסם

חנויות מומלצות:

j and r בדרום העיר מול העיריה (רכבת N או R)

b and H במרכז (32 על התשיעית)

The Wiz רשת

circuit city ביוניון סקוור

 

אחרי הרבה שנים שאני מבקר בקביעות, אני לא ממליץ על החניות הקטנות, בעיקר אלו שבאזור הקנאל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש שם כמה חנויות יש חנות שניקראת CANAL AUDIO חברה נחמדים קניתי מהם מגבר של זאפקו ועוד הרבה דברים יש גם חנות בשם טאג מאל בחורים פלסטינים [תזהר אחד מהם יש לא סטיות חרמן] אלה חברה נחמדים אבל נחשים יש גם חנות בשם קאר אודיו פרו של ישראלים כמעט כולם שם מדברים עיברית ומשחקים אותה אמריקאים מלידה בכול אופן אם אתה הולך ליקנות תלך עם מזומן ככה אתה לא תשלם מס תחסוך כסף כמה שיגידו לך תוריד להם במחיר אם אתה צריך מס ט"ל של חנויות יש לי מקווה שעזרתי קצת אם אתה צריך עוד משהו אתה יכול לדבר איתי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
בסירכל סיטי לא בדיוק הכי זול

 

בכל ההמלצות שלי זה לא הכי זול.

אבל אילו מקומות בטוחים עם סחורה חדשה ומדיניות החלפה.

 

בוא ננסה לראות אותך מחליף משהו אצל הפלסטינאי החרמן....

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בעניין הזה אתה צודק 100 אחוז דרך אגב אתה מכיר אותו [***נערך. גזענות לא בבית ספרנו***] אבל לא ניראה לי שאם תיקנה משהו ותחזור לארץ אתה לא תצטרך להחליף משהו אלה אם אתה נוסע כל שבועיים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני נוסע כל שבועיים ועדיין...מתעקש לקנות במקום מוכר, למרות שיש באפשרותי לחזור לחנות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
שלום,

אני מתכנן נסיעה לניו יורק בעוד כשבועיים ומעוניין לרכוש שם מגבר ואולי גם HU.

ביצעתי חיפוש על חנויות אלקטרוניקה, רוב הת'רדים ישנים. כמעט כולם הזכירו את ETRONICS, חנות עם אתר יפה אך שוכנת בצ'יינה טאון באיזור סוחרים מפוקפק.

האם למישהו יש נסיון עם החנות הנ"ל, או מכיר חנות טובה אחרת שכדאי לבקר בה?

 

שאלתי שאלה דומה לפני נסיעה בקיץ.

שהגעתי לאיטרוניקס החנות הייתה סגורה למרות ששאר החנויות באזור היו פתוחות. אולי אתה יכול להזמין מהם למלון בו תתאכסן.

שאר החנויות בקאנאל מפחידות בטירוף - מדובר באנשים שלא הייתי קונה מהם עגבנייה, המחירים לא רשומים על המוצרים והיחס לפני קנייה מתחת לכל ביקורת.

 

הפתרון שלי היה לצאת מהעיר - קניתי הד יוניט וסאב ברשת חנויות בשם טוויטר ושני מגברים בסירקט סיטי בג'רזי (החנויות בעיר לא מחזיקות CAR AUDIO). המוכרים מקצועיים, אתה מקבל הכל חדש ויפה באריזה, ואם קונים מה שבמבצע ההפרש לא כל כך גדול לעומת המקומות המפוקפקים. עדיין המחירים מגוחכים בהשוואה לארץ, כך שחבל להסתכן.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

לך לרחוב CANNAL בדאונטאון-מנהטן

הרחוב עמוס בחנויות של מערכות לרכב וכל אחד בעל מחירים יותר אטרקטיביים מהשני

מה שגם, אתה יכול להיכנס לאחד, לללכת לשני ולחזור לשלישי ולבקש מחיר טוב יותר מהראשון והם מקבלים את זה ברוח טובה כי הם יודעים שכולם עושים ככה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...