Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר לי אם יש איזה קמצוץ של אמת בתוסף הזה שהם מפרסמים?

ואם כם מה הוא עושה בדיוק?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

בדיוק אתמול מילאתי דלק וראיתי את השטות הפירסומית הזאת.

 

גם אני תוהה איזה תוסף זה שכן ידוע שלפי התקן הישראלי חברות הדלק מחוייבות להוסיף לדלק אי אילו תוספים בכל מקרה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לפני כמה זמן דיברתי עם אחד הבכירים בחברות בדלק בארץ ושאלתי אותו על ה "גולד דיזל" שומר הראש של המנוע :p

 

הוא אמר לי שמי שמעיד שזה שומר על המנוע וחוסך זה הטכנולוג של החברה ובפועל אין שום הפרש.

 

לפי דעתי פה מדובר באותו הדבר ... ואם לא אז אני רוצה לדעת בדיוק מה יש שם.

פורסם

בטח אפשר לקחת דוגמית ולהעביר אותה בדיקת מעבדה לא כמו שעושים לבדוק אם יש מים בדלק....

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

קראתי את החוברת של דלק דרגון

והם אומרים שלפי חוק יש בכל דלק תוסף לשמירה על ניקיון

אבל בדרגון התוסף מוגבר בחומר שלא רק שומר על נקיון

אלא גם מנקה ליכלוך ופיח ישן וגם מפזר שכבת מגן

אני מאמין שהתוסף יעזור לרכבים בני כמה שנים שכבר

לא ממש מכוונים וכו

שהתוסף הסטנדרטי כבר לא מספיק להם.

פורסם
קראתי את החוברת של דלק דרגון

והם אומרים שלפי חוק יש בכל דלק תוסף לשמירה על ניקיון

אבל בדרגון התוסף מוגבר בחומר שלא רק שומר על נקיון

אלא גם מנקה ליכלוך ופיח ישן וגם מפזר שכבת מגן

אני מאמין שהתוסף יעזור לרכבים בני כמה שנים שכבר

לא ממש מכוונים וכו

שהתוסף הסטנדרטי כבר לא מספיק להם.

 

אל תאמין לכל מה שאתה קורא...

פורסם
כתוב בכוכבית הקטנה למעט אוקטן 96

 

כלומר לדרקון יש ממיר קטליטי בתחת? :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יש גם "דלק דרגון" בדיזל.

 

מקריאה של חוברת פרסומת שמצאתי בתחנה אני מבין שהתוסף המיוחד הזה זה אותו תוסף שיש בכל אופן בכל הדלקים בארץ - תוסף דטרגנטי שמחויב להיות בדלק ע"פ ת"י 90.

 

ההבדל היחיד הוא בכמות התוסף שב"דלק דרגון" הינה לכאורה גדולה יותר.

 

לכו תדעו אם זה יותר טוב שיש יותר תוסף בדלק או לא... אני יודע שבדלק שלי אני והב שיהיה... דלק! לא אי אילו תוספים אלמותיים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אז מה נראה לכם חברה ? זה סתם עבודה בעינים, יותר נכון סתם עניין פירסומי?

אם פה בזבזו על גימיק שיווקי שרשור שלם, תחשבו כמה אנשים נכנסו לדלק

במיוחד בשביל לתדלק קצת "דרגון"... *ka-ching*

 

הדרקון עשה את שלו ופראיירים לא מתים, הם פשוט מתחלפים.

:?

MCS 2008

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב

כאחד שעוסק בתחום הדלק ומנהל תחנה אני יכול לומר לכם בוודאות שלכל הדלקים של כל החברות יש תוסף והוא אותו תוסף!

כל המיכליות של כל החברות מתדלקות מאותן פיות באותו מסוף דלק!!

"אמת בפרסום" עלק:roll:

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
שלום רב

כאחד שעוסק בתחום הדלק ומנהל תחנה אני יכול לומר לכם בוודאות שלכל הדלקים של כל החברות יש תוסף והוא אותו תוסף!

כל המיכליות של כל החברות מתדלקות מאותן פיות באותו מסוף דלק!!

"אמת בפרסום" עלק:roll:

גורג

נשמע לי מוזר - עשיתי בדיקה עם הרכב הקודם שלי - רוב התידלוקים שלי הם בסונול (גולדיזל) אז בשביל לראות אם זה באמת שווה לתדלק שם תידלקתי כמה פעמים בתחנת ten בבית יהושוע והרכב עשה כמעט 2 ק"מ פחות לליטר כל פעם שתידלקתי שם (מדובר על כמה פעמים, דאגתי לנסוע רגוע).

אבא שלי בדק כמה פעמים את הפילטרים שלי ואמר שאין סימן למים בסולר לאחר התידלוקים בten כך שכנראה הדלק לא היה מהול (לא במים לפחות)

×
×
  • תוכן חדש...