Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשמע לי מוזר - עשיתי בדיקה עם הרכב הקודם שלי - רוב התידלוקים שלי הם בסונול (גולדיזל), בשביל לראות אם זה באמת שווה משהו תידלקתי כמה פעמים בתחנת ten בבית יהושוע והרכב עשה כמעט 2 ק"מ פחות כל פעם שתידלקתי שם (מדובר על כמה פעמים, דאגתי לנסוע רגוע).

אבא שלי בדק כמה פעמים את הפילטרים שלי ואמר שאין סימן למים בסולר לאחר התידלוקים בten כך שכנראה הדלק לא היה מהול (לא במים לפחות)

סולר לא מהול אף פעם במים(אלא אם יש תקלה) אלא בנפטא!!!

שוב אני חוזר באופן ברור ומתוך ידיעה מלאה:כל חברות הדלק ממלאות את המשאיות שלהן בדלק באותו מסוף!!! לא נדיר ואפילו יום-יומי לראות משאית של פז ואחריה בתור למילוי משאית של סונול וכ"ו.

כנ"ל לגבי דלק "99" של סונול=98+בולשיט!

ולמען ההבהרה אין לי שום אינטרס לגבי חברה זו או אחרת עקב כך שאני עצמאי ולא שכיר !

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
סולר לא מהול אף פעם במים(אלא אם יש תקלה) אלא בנפטא!!!

שוב אני חוזר באופן ברור ומתוך ידיעה מלאה:כל חברות הדלק ממלאות את המשאיות שלהן בדלק באותו מסוף!!! לא נדיר ואפילו יום-יומי לראות משאית של פז ואחריה בתור למילוי משאית של סונול וכ"ו.

כנ"ל לגבי דלק "99" של סונול=98+בולשיט!

ולמען ההבהרה אין לי שום אינטרס לגבי חברה זו או אחרת עקב כך שאני עצמאי ולא שכיר !

גורג

מוזר - אבא שלי פעם סבל ממים בסולר כשהוא היה מתדלק במת"ס-ים..

אני זוכר שהוא היה מתעצבן כל פעם שהוא היה צריך לנקז מים, אחרי כמה זמן הלכה לו המשאבת דלק (אם אני זוכר נכון) והוא התלונן במת"ס...

 

בכל מקרה - אתה טוען (ואני מאמין לך) שבבסיס כולם אותם דלקים וההבדלים הם האם התחנה מוהלת או לא?

מעניין אותי לדעת - איך אפשר לדעת אם הסולר מהול או לא? (חוץ מתחושה...)

האם יש דרך פשוטה להפריד נפטא מסולר?

פורסם
מוזר - אבא שלי פעם סבל ממים בסולר כשהוא היה מתדלק במת"ס-ים..

אני זוכר שהוא היה מתעצבן כל פעם שהוא היה צריך לנקז מים, אחרי כמה זמן הלכה לו המשאבת דלק (אם אני זוכר נכון) והוא התלונן במת"ס...

 

בכל מקרה - אתה טוען (ואני מאמין לך) שבבסיס כולם אותם דלקים וההבדלים הם האם התחנה מוהלת או לא?

מעניין אותי לדעת - איך אפשר לדעת אם הסולר מהול או לא? (חוץ מתחושה...)

האם יש דרך פשוטה להפריד נפטא מסולר?

מת"ס = מרכז תדלוק סולר - קיים רק בדור אלון

 

עם היה לו מים במת"ס פירוש הדבר שהיה גם מים במשאבות הרגילות של התחנה

 

מניסיון, משאבה של מת"ס שואבת את אותו הסולר של התחנה !!!

 

הרמן, שעבד אי שם מתישהו בדור בני ציון

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

העצה הכי טובה שאני יכול לתת היא להצמד לתחנה שאתם מכירים באופן אישי ויודעים שלא היו לכם בעיות עם הדלק שלה במשך הזמן!

 

חוץ מבדיקת מעבדה אין דרך לבדוק מיהול של נפטא!

 

ברמה העקרונית וללא כל הכללות!!!! אני יכול לומר שאם הבעלים של התחנה גם מתפעל אותה אז יש לו יכולת לעשות המון קומבינות, לעומת זאת כאשר הבעלים משכיר\מוכר את התחנה לחברת הדלק והיא מביאה מפעיל שמתפעל את התחנה כקבלן משנה - למתפעל אין יכולת וגם רצון(לא שווה) לעשות קומבינציות בנושא הדלק, מה גם שכל נושא המכליות\פלומבות\בדיקות גם ביציאה מהמסוף וגם ע"י מפעיל התחנה - משאירות מרווח נמוך מאוד לקומבינות!

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מת"ס = מרכז תדלוק סולר - קיים רק בדור אלון

 

עם היה לו מים במת"ס פירוש הדבר שהיה גם מים במשאבות הרגילות של התחנה

 

מניסיון, משאבה של מת"ס שואבת את אותו הסולר של התחנה !!!

 

הרמן, שעבד אי שם מתישהו בדור בני ציון

רוב המת"סים שראיתי היו לסולר בלבד (מכאן השם "מרכז תדלוק סולר"...)

על איזה תחנה אתה מדבר? כל המשאבות שם היו של המת"ס.

 

ג'ורג' - תודה על המידע.

 

אגב - התחנה שאני מתדלק בה (סונול שער לוד) היא בבעלות פרטית ממה שהבנתי.

היא הכי זולה באיזור שלי (308 אגורות לליטר אחרי ההעלאה האחרונה),

נראה שהם לא מוהלים את הסולר שלהם (הרכבים שלנו נוסעים מצויין על הסולר שם) - אבל אין לי שום דרך לדעת את זה...

פורסם

סליחה על הבורות אבל, למה לעזאזל צריך תוספים למיניהם למנוע?

 

אני לא כל כך מבין בזה, מישהו יכול להסביר לי בקצרה בבקשה?

 

איך התוסף בא? ביחד עם הדלק בתדלוק, בנפרד?

 

אני ממלא 96 (די.אל בת 15), מה זה אומר לגבי התוספים לגבי?

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
:-P אז תנעל!
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

התוספים הנמצאים בדלקים מחוייבים עפ"י חוק למיטב ידיעתי.

 

קשה לי להאמין כי יש הבדלים בין הדלקים, של החברות הגדולות בכל אופן.

 

ולגבי הדרקון, בטח שזה עוזר.....לחברת "דלק

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
נשמע לי מוזר - עשיתי בדיקה עם הרכב הקודם שלי - רוב התידלוקים שלי הם בסונול (גולדיזל) אז בשביל לראות אם זה באמת שווה לתדלק שם תידלקתי כמה פעמים בתחנת ten בבית יהושוע והרכב עשה כמעט 2 ק"מ פחות לליטר כל פעם שתידלקתי שם (מדובר על כמה פעמים, דאגתי לנסוע רגוע).

אני מחזק מוסיף שבזמנו שהיה לי דיזל אימתני בעל 68 כ"ס יצא לי לתדלק קבוע בגולד דיזל ומידי פעם בתחנות אחרות (פז,דלק) היה הבדל משמעותי לטובת גולד דיזל, לפעמים צריך רכב "עגלה" בעל 68 כ"ס שכל סוסון חשוב כדי להזיז את הרכב בכדי להרגיש בהבדלים של הסולר.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

צר לי לאכזב את כולם, אבל לאחר שמילאתי פעם אחת מיכל מלא בפולו הקטנה שלי, הרגשתי שיפור מסוים. זה היה קצת מוזר בהתחלה, כי אני סקפטי מטבעי. אח"כ אחי המליץ לי למלא דרגון משום שגם באסקורט 95 שלו זה שיפר. והוא עוד יותר סקפטי ממני...

כעת אני משתדל למלא רק דרגון.

פולו 1.6 שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...