Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשנו פורד פוקוס 2002

בבדיקה אמרו שצריך להחליף את רצועת הטימינג ומשאבת המים כמה צריך לעלות ?

והאם יש מוסך ממולץ באזור נתניה.

תודה matnadi

פורסם

רצועת תזמון בפוקוס יש להחליף אחרי 120K או 5 שנים המוקדם שבניהם(הרכב אכן הגיע ל-5 שנים).

האם יש לרכב ספר טיפולים או היסטוריה כלשהי המעידה על שגרת הטיפולים?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפני כחודש הוחלפה אצלי משאבת מים בגלל חופש בציר, משאבה עולה כ-400 ש', למיטב זכרוני לא כולל מע"מ ועבודה.

פורסם

עלות המשאבה לבדה מגיע ל650 שח-לא כולל מעמ

עלות טימינג רגיל-שזה רצועה ומחזירי שמן של הקאמשפטים ומחזיר שמן מנוע קדמי ורצועת אביזרים-כ2000 שח

אני אישית ממליץ כבר להחליף את כל הגלגלות-כי הכל פתוח גם ככה-תוספת של כ300 שח

לא לשכוח עלות של נוזל קירור יעודי-140 שח לפני מעמ.

יוצא לא זול בכלל...

 

 

אני קיבלתי הצעה של כל הנל לאחר הנחה של כ13 אחוז-2500 שח

 

רצועת תזמון בפוקוס יש להחליף אחרי 120K או 5 שנים המוקדם שבניהם(הרכב אכן הגיע ל-5 שנים).

האם יש לרכב ספר טיפולים או היסטוריה כלשהי המעידה על שגרת הטיפולים?

 

על זה יש מחלוקת

אומנם בספר רכב מומלץ כל 120 אלף או 5 שנים

אבל אם אתה מחשב את מקבילת השנים לנסועה לפי המלצת היצרן הרי שנקבל 8 שנים ולא 5

מנהל העבודה של מוסך עד בכפר סבא טען זאת בפני,ויחד עם זאת אמר כי זאת טעות ואפילו בספרות באנגלית מדברים על כל 10 שנים או 150 אלף קמ.מוזר ביותר

 

החישוב הוא שכל טיפול צריך להגיע במכפלות של 15 אלף קמ או שנה-המוקדם מביניהם

ואם אורך חיי הרצועה הינו 120 אלף קמ,שמחלקים ל15 אלף מקבלים 8 שנים ולא 5.הגיוני לא?

פורסם

בלאי הרצועה (כמו בכל חלק) נמדד בשני מישורים:

 

-זמן (גיל)

-משך השימוש

 

על כן, לאו דווקא חייבת להיות חפיפה ביניהם, על-פי כפולה של מספר הקילומטרים, כפי שציינת.

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
רכשנו פורד פוקוס 2002

בבדיקה אמרו שצריך להחליף את רצועת הטימינג ומשאבת המים כמה צריך לעלות ?

והאם יש מוסך ממולץ באזור נתניה.

תודה matnadi

 

סליחה אבל אולי אני יכול לחסוך לך כמה מאות שקלים.

כמה קמ הרכב עבר ?

תן לנו את הנוסח המדויק של מה שנירשם בבדיקה,

כי בכל בדיקת קניה של כל רכב רשום:"לבדוק מתי הוחלפה רצועת תזמון ו/או משאבת מים"

כי הרי בבדיקה אין יכולת לדעת האם ו/או מתי הוחלף טימיניג בפעם האחרונה.

 

רק במוסך שבו הרכב טופל (במידה וישנו תיעוד) תוכל לבדוק זאת,

אבל לשם כך תזדקק לאחד מהבאים-בעל הרכב הקודם שיסכים להדפיס לך היסטורית טיפולים

או מישהו במוסך שאתה מכיר או סתם קל דעת שיגיד לך או יותר ידפיס לך אם ומתי הוחלפה רצועת תיזמון ברכב.

פורסם
אפילו בספרות באנגלית מדברים על כל 10 שנים או 150 אלף קמ.מוזר ביותר

נכון, גם באוטודאטה מופיע הנתון של 150K או 10 שנים

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מדוע כל הטיפולים נעשים לפי מספר קילומטרים/שנים ולא לפי מספר שעות עבודה של המנוע?

כלי רכב רבים(לדוגמא-משאיות/אוטובוסים) משאירים את המנוע דולק שעות רבות גם ללא נסיעה של מטר אחד.

כל הרכבים שעומדים המון שעות מצטברות בפקקים מידיי בוקר

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • ספונסר פורום
פורסם
מדוע כל הטיפולים נעשים לפי מספר קילומטרים/שנים ולא לפי מספר שעות עבודה של המנוע?

כלי רכב רבים(לדוגמא-משאיות/אוטובוסים) משאירים את המנוע דולק שעות רבות גם ללא נסיעה של מטר אחד.

כל הרכבים שעומדים המון שעות מצטברות בפקקים מידיי בוקר

 

 

ואיך תמדוד שעות מנוע?

פורסם

עם שעון עצר, רק צריך לא לשכוח לכבות אותו לאחר הנסיעה לרשום בפנקס.

 

עמידות הרצועה היא גם פונקצייה השימוש ולא רק הזמן או הק"מ. לרכב שנוסע נסיעות קצרות רוב הזמן חיי הרצועה היו נמוכים. כמו כן האצות חזקות בלימות- שינויי מהירות מנוע תדירים יגדילו גם כן את הבלאי.

פורסם

מה הבעיה לבדוק שעות עבודה?

מכשיר שיתחיל לספור ברגע שהמנוע עובד ומסיים ברגע שמכבים את המנוע.

באמת נו, יש כזאת טכנולוגיה, מחשבי ABS, ESP וכו' אבל שעון שיספור שעות זה באמת מעבר ליכולת הטכנולוגיה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...