Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק פעם אחת הזכירו את ה-Z4, לדעתי אחד הרכבים היותר יפים שנעים על כבישי ישראל.

 

אוסיף עוד כמה רכבים:

קליאו 172, אחת היפיפיות (למרות שעד לא מזמן שנאתי צרפתיות)

 

ה-TT החדשה, גולף GTI דור 4, וגם המיקרו-ואן הזה של סובארו מתחילת שנות ה-90 (איך קוראים לו?), אני תמיד מסתכל

אחורה לראות אם הוא לא נפל הצידה :|

 

אם אינני טועה E12 או בפי העם "סובארית"

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעיקרון כל רכב מיוחד גורם לי לסובב את הראש.

החל ממרצדס AMG וכלה בפורד אנגליה.

מכוניות ספורט

אמריקאיות

איטליקיות

צפרתיות חמות

אספנות

מכוניות עם שרירים

ועוד רבים וטובים...:-)

פורסם

כל רכב שהוא מיוחד

 

אני עכשיו משרת ב-2 מחסומים בעוטף ירושלים, למי שמכיר אחד זה בכניסה לפסגת זאב ועוד אחד בכביש ממעלה אדומים

ככה שכל משמרת של 8 שעות יוצא לי לראות מה עובר, וכל פעם עוברים רכבים מעניינים וגם נדירים

 

וכבר עברו לי BMW 650 קבריולה, ניסאן Z350, אאודי S6 אוואנט עם לוחיות מגרמניה של עולה חדש, 3 פורשה 911 (אחת מהם היתה טורבו), מרצדס SL (ישנה וחדשה), לקסוס SC400.

 

ומלא מכוניות פאר וספורטיביות שכבר רואים הרבה בכבישים

וגם הוט האץ' שמורות, ואני יכול להביא דוגמא של פיג'ו 306 XSI ממעלה אדומים של אחד צעיר שנראית מועלה וגם מושקעת.

 

וגם יש בירושלים מלא רכבים של לא יהודים שבהחלט מעניינים ואני מדבר על סדרה 5 ו-7 חדשות ומרצדס S חדשות שעוברות כמו זבל, ג'יפים מפוארים ואפילו יש אחד בעיר העתיקה שיש לו אקורד קופה חדשה בייבוא אישי (הדגם מ-2003 שכבר לא נמכר בארץ)

ומלא BMW ומרצדסישנות שכל פעם מדהים אותי מחדש לראות כמה הם שמורות ונראות יפה מאוד.

 

ולפעמים גם יוצ לדבר עם הבעלים ל הרכבים ולהחמיא להם על הרכב.

אפילו קרה פעם אחת שג'יפ פורשה עצר ליד חיילת ושאל אותה אם מוצא חן בעיניה הרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני עכשיו משרת ב-2 מחסומים בעוטף ירושלים, למי שמכיר אחד זה בכניסה לפסגת זאב ועוד אחד בכביש ממעלה אדומים

כל פעם שאני עובר שם (כל יום) אני אומר לעצמי, זה התפקיד הכי גרוע בעולם, אבל תודה, אתם עושים עבודה טובה!

 

רק אם אפשר בבקשה כשאתם עוצרים רכב עם בני מיעוטים בפנים, להזיז אותו הצידה שאנחנו נוכל לעבור ולהגיע לעבודה בזמן, המון תודה!

 

סתם.

 

 

וגם יש בירושלים מלא רכבים של לא יהודים שבהחלט מעניינים ואני מדבר על סדרה 5 ו-7 חדשות ומרצדס S חדשות שעוברות כמו זבל, ג'יפים מפוארים ואפילו יש אחד בעיר העתיקה שיש לו אקורד קופה חדשה בייבוא אישי (הדגם מ-2003 שכבר לא נמכר בארץ)

אלו הם רכבים שלא נקנו ע"י הנוהגים בהם, אתה אמור לעצור אותם :twisted:

 

 

ולפעמים גם יוצ לדבר עם הבעלים ל הרכבים ולהחמיא להם על הרכב.

אפילו קרה פעם אחת שג'יפ פורשה עצר ליד חיילת ושאל אותה אם מוצא חן בעיניה הרכב.

יש למישהו בכלל ספק, שצריך להרוג אנשים כאלו? :x

 

 

בכל מקרה הזכרת רכב שלא הזכירו פה (אם אני לא טועה), הניסאן Z350, יש אחת זהובה שאני רואה כל כמה ימים,

מדהים כמה שהיא נראית טוב בארץ וכמה סטנדרטית בארה"ב.

פורסם

אני אדיש למכוניות יוקרה, אני מסובב את הראש אחרי רכבי אספנות ודיפנדרים.

ובעיקר אחרי בחורות יפות, לא משנה על מה הן נוהגות - זאת סיבה מוצדקת.

haters will hate

פורסם

ב.מ.וו למיניהן (בעיקר Z4 וקופה קבריו חדשות)

מרצדסים מסדרת AMG

כל העונדות והקולטים למיניהן עם אגזוז לחץ ופילטר פתוח כי פשוט אי אפשר להתעלם מהן :p

(וכנ"ל לגבי רכבים עם מערכות מפוצצות)

כל מכונית CC חדשה

מכוניות יוקרה נדירות (קאדילק אסקלייד וכ"ו) מיבוא אישי

מכוניות שרירים וענתיקות אמריקאיות קלאסיות (מישו יודע אם יש LOWRIDE בארץ? :p)

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

כל אלפא עם הצליל המוכר גורמת לי לאבד את הראש, בעיקר האלפטא והספרינט - רק תלתן ירוק.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
רכב אחד ספציפי- איבו צהובה!

 

ידוע לי איפה חונה אחת כזאת, ולא פעם אני מאריך לעצמי בקצת את הדרך הביתה רק בשביל לעבור ליד הרכב המדהים הזה.

 

אתה מראשון לציון ??

גם אני עושה את זה לפעמים .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

106XSI צבע כחול ...

 

אה וגם Hot Hatchs מכל השנים, ישנות וחדשות. ובכלל רכבים שלא רואים כל יום ..

נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

המכונית הזאת

במיוחד כשמישהו שאני לא מכיר נוהג בה:lol:

love1 of.jpg

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

וואוו המון רכבים מסובבים לי את הראש, לא תמיד בגלל הרכב אלא לנסות לקלוט משהו מעניין שכתוב באחד הצדדים מאחורה.

(אהמ, V6\V8 אהמ 5.7)

 

בכל אופן. מכוניות יוקרה בהחלט יזכו לתשומת לב ממני.

מכוניות ספורטיביות למיניהן.

 

לא יודע למה, אבל B4 בהחלט תגרום לי לסובב את הראש אחריה עם פה נודף ריר ולב מקנא. במיוחד בגרסאות החזקות.

 

רכבי אספנות לא כל-כך ימשכו את תשומת ליבי. אולי רק משהו שממש נדיר למצוא על הכבישים בישראל.

GS300.

פורסם

היום ראיתי מוסטנג דור קודם,

הניפוחים, כונס האויר ורשת הדייגים שמילאה כל חלקה טובה

בהחלט סובבו לי את הראש.

פשוט כואב הלב.

"I teach the fools some basic rules"


×
×
  • תוכן חדש...