Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבים עם ספוילר ו\או ג'אנטים גם כמו EVO ו STI גם המכוניות הגדולות כמו BMW 7 ופורשה, קורבט, וגם חבר'ה שנוסעים עם מערכות עצומות אפילו אם זה בקקה של אוטו P:

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לסובב את הראש?

כמעט כל מה שהוא לא פרייוט משמימה מושך את צומת ליבי.

מה גורם לי לחייך או יותר מזה?

4X4 אמתניים ,אופנועים למינהם ,קלאסיות מכל סוג ובכל מצב,רכבים מצחיקים .

 

כנ"ל.

 

פלוס מרצדס פרטית חדש פחות או יותר מכל דגם 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לוטוס ופרארי למה כי ראיתי כאלה במציאות [איטליה].

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
במוו במיוחד הטופלס וכול הרודסטרים

 

במקרה הזה עדיף בחורות.

 

ואם הם נוהגות במכונית יוקרה, אז בכלל...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

מוסטנג דור ראשון ומוסטנג דור אחרון

ו...אוטובוס מרצדס 303 משנות השמונים, קלאסיקה הולכת ונעלמת...

mustang.jpg

mustang_ad2.jpg

303.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
וואוו מזכיר לי, היום ב-2 בצהריים בערך:

 

אזוה"ת קריית אריה (פ"ת), רמזור אדום, פורשה בוקסטר שחורה ונוצצת עם מישהי מדהימה מאחורי ההגה...

לא רק שסובבתי את הראש, הייתי צריך עוד להחזיק אותו כשהתחלף לה הרמזור לירוק כדי שלא תישבר לי המפרקת!!

 

:yum: :yum: :yum: :yum:

 

אה ובכללי- כל בימר שנעה על הכביש/סביב, אני לא יכול שלא להעיף מבט.

 

היא תפוסה :wink: והרכב לא שלה, כולה קיבלה סיבוב כדי להרגיש את הרכב.

(במידה ואתה מתכוון לאתמול)

פורסם

קליאו mk2 בצבע כסף שנצפתה היום בכרמל נהוגה ע"י בחור מבוגר (+60 להערכתי)

והקנאה בבחור המאושר שיקנה אותה ממנו ויגיד "יד ראשונה מזקן"...

 

חוץ מזה, המרצדס קלימן השחורה שנמצאת באיזור מתחם הבורסה גורמת לי לתהות איך זה לשבת

מאחורי ההגה שלה ופשוט ללחוץ חזק...

פורסם

שברולט סאוונה - בגלל המומנט ומה היה קורה אם הוא היה בקופרה שלי על הגלגלים האחוריים :)

וגם בגלל שלאבא שלי יש כמה כאלה - בהמה אמיתית שלא נכנעת לשום סוג של עבודה מאומצת.

 

אודי TT דור 1 - יצירת אמנות אמיתית.

רנו קליאו 172+איביזה קופרה - בעיקר כדי לתת מבט של "תשמור עליה לדורות הבאים" !

פורד F350 - ואם היא אזרחית ושחורה, זה עלול לגרום לי לצמרמורת.

האמר H1 צהלי פתוח עם חיילים חבושי קסדה בפנים - מעלה נוסטלגיות ובעיקר גאווה וביטחון.

(האמר H2 ו H3 יגרום לי לבחילה מעצם העובדה שמדובר בעיקר בכלי "ווסאח" בלי יכולות אמתיות המאופיינות ע"י האמר אמיתי)

מוסטנג 67/69 - וכל מילה מיותרת.

 

פותח השרשור קבל ח"ח על רעיון יפה לשרשור !

 

בברכה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...