Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אני יכול לקנות פורט למגש האחורי שנראה ככה:

1_7_44265_20070115170102.jpg

אני מהצפון אזור נהריה מעלות.

תודה לעוזרים.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

כל חנות של של ציוד הגברה.

 

למה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני הולך לעשות במגש האחורי בנניה מפיברגלאס אז אני רוצה שיהיה לי יציאת אוויר מהבאגג' בשביל שיפחית את הוויברציות.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

אתה רוצה לשים פורט כדי להפחית את הוויברציות???

 

אתה רק תגביר אותן!

 

מה שפורט בתיבה עושה - הוא מרסן את הסאב מבחינת הפעולה שלו, אבל הוא מגביר את הבאס בתדר X ב6DB (בתנאי שהפורט מחושב נכון...)

 

אם אתה רוצה להפחית וויברציות:

 

א. תדאג שעבודת הפיבר שלך תהיה מסיבית ככל האפשר - לפחות 5 שכבות של בד עבה.

 

ב. תשתמש בספוג אקרילי או צמר סלעים בתוך שטח ה"תיבה".

 

ג. תבודד אזורים מרעישים בעזרת ספוג\קלקר\פלציב\גומי אוויר\פוליאוריטן או כל חומר מבודד אחר.

 

ד. איטום מסיבי (בידוד אקוסטי עם חומרים נוסח דיינאמאט) באזור הסאב, הדלתות הקדמיות ובכל מקום אחר שאתה מרגיש בו חרחורי מתכת.

 

בהצלחה!

 

לשים פורט סתם בלי לדעת למה - אתה רק תפגע בתוצאת הבאס, יהיה פחות מדוייק ויותר חזק (אלא אם כן זה מה שאתה מחפש), אם החישוב של הפורט (קוטר ואורך) ביחס לנפח התיבה ולנתוני הסאב לא יהיו נכונים אז בכלל אין על מה לדבר. ואתה גם תעשה חור בעבודת הפיבר שלך שאח"כ אם תתחרט - התיקון זה כאב ראש לא קטן.

 

ואם אתה עדיין מתעקש ויוצא לך להגיע לת"א - חנות כמו "העפרוני" בשדרות הר-ציון 18 (מול התחנה החדשה) זה בדיוק מה שאתה מחפש.

 

תחפש חנויות של תיקון רמקולים וציוד הגברה באזור הבית שלך...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי סאב בבגאג' ואני רוצה לעשות בנייה מפיברגלאס לרמקולים 6*9 על המגש אז חשבתי לעשות יציאת אוויר מהבאגאג'....

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

זה לא יעזור . הדרך היחידה זה איטום סקנד סקין או דנמייט.

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

אז לעשות בנייה בלי פורט? אני פשוט רוצה כמה שפחות וויברציות במגש האחורי ואין לי תקציב לדנמייט.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

אין לך תקציב לדיינאמאט אבל יש לך תקציב למגש שלם מפיבר? - זה אחד הדברים היותר מגוכחים ששמעתי.

 

אתה יכול לקנות רק יריעה אחת של דיינאמאט באוטופרט, ואם המטרה שלך היא להפחית ויברציות - חתיכת ספוג או פלציב יעלו לך כמה שקלים בודדים בשביל האזורים הקריטיים במגש האחורי שלך. ובשביל 6*9 אני לא חושב שאתה כל כך זקוק לדיינאמאט בתור התחלה.

 

מה הקשר לפורט ולפחות ויברציות?!

 

בשביל רמקולים 6*9 לשים פורט של וופר בקוטר 10 או 12 אינטש זה פשוט מגוחך.

 

קודם תעשה את הבניה כמבנה סגור.

 

אם יהיה חסר לך באס תנסה לעשות פורט קטן בהתחלה בשביל כל רמקול - בספק אם זה יוסיף לך הרבה כי מדובר במגש ולא בתיבה סגורה.

 

לגבי הוויברציות - הפתרון לא נמצא בפורט אלא בחומרים סופגים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דבר ראשון אפשר להיות יותר רגועים.

ודבר שני חשבתי שאם יש לי סאב בבגאג' אז זה אולי יפחית את הויברציות במגש האחורי אם אני ישים פורט.

בקשר לתקציב למגש אחורי מפיבר, זה לא עניין של תקציב פשוט נשאר לי הרבה חומר ואין לי מה לעשות איתו.

גם לא הבנתה אותי נכון אני לא רוצה לשים בבנייה של הרמקולים האחוריים אלא פשוט לשים את הפורט ישר על המגש.

ויש לי שאלה: לרמקולים 6*9 בסדרה הכי נמוכה של פיוניר, זה חשוב הנפח של הבנייה?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

יותר פשוט אבל לא יותר יפה.

יופי זה נקודה חשובה אצלי.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

תמיד אפשר לרפד או מראש אפשר לקנות MDF מצופה במלמין שניתן לצביעה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...