Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאחר נסיונות בירור נוספים שערכתי בקשר לרכיבי מערכת השמע בפריוס, נתגלו הנתונים הבאים:

מדובר על HU של פנאסוניק (רדיו דיסק, לא MP3), בעוצמת הגברה של 40X4 כאשר פירוט נתוני הרמקולים מציין קוטר של 6.3 אינץ' (לארבעה רמקולים) ו- 1.5 אינץ' לטוויטרים. impedance - ארבעה אוהם. כמו-כן מצוין שיש פונקציית RDS ו- DSP.

זה כל מה שכתוב.

 

בסוכנות נטען שיש יציאת/כניסת AUX לחיבור מכשיר נוסף.

כרגע אני חושב להשאר עם ה- HU המקורי (הנ"ל), להוסיף DVD (המסך יהיה זה הקיים ברכב), ואני מבקש ייעוץ לגבי: קומפוננטים, סאב והגברה מתאימה. יש מספיק תקציב, ז"א שאני מבקש הצעות לרכיבים איכותיים (SQ) ולא לחסוך.

 

אם יש מישהו בפורום, שמכיר את המערכת שבפריוס (ואולי גם יש מישהו שהתקין רכיבים בפריוס), אני מבקש ממנו ליצור עימי קשר (כאן או בפרטית) כי חשוב לדעת מה היכולות של ה- HU בכל הקשור לשדרוג הרמקולים וההגברה הנדרשת.

 

תודה,

משה

 

אם יש יציאת AUX זה אומר שבעזרת מתאם אתה יכול לחבר התקן MP3 בUSB, אני טועה ?

במידה ולא זה יכול להיות פתרון לא רע בשבילך, כמו לחבר איפוד.

×
×
  • תוכן חדש...