Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור רכב שני למשפחה, ישומש ע"י שתי נהגים חדשים בעיקר (שנה+ רישיון).

 

איך הרכב מבחינת:

 

*צריכת דלק

*אמינות

*נוחות

*התנהגות

*מחירי ביטוח/טיפולים

 

והאם יש לכם הצעות לרכב עדיף לדעתכם בתקציב של 15k-18k?

 

תודה :-D

פורסם

הפונטו 60 וה-75 חסכוניות.

 

מכונית זולה לאחזקה ולביטוח.

 

ה-60 מגלה אמינות טובה למדי - מניסיון עם אקזמפלר מודל 00, שגמע מעל 130K.

 

הפונטו מרווחת למדי!

אך נוחות הנסיעה שלה אינה מצטיינת במיוחד - נוקשה למדי.

 

התנהגות? לא תמצא כאן הנאה מנהיגה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הפונטו 60 וה-75 חסכוניות.

 

מכונית זולה לאחזקה ולביטוח.

 

ה-60 מגלה אמינות טובה למדי - מניסיון עם אקזמפלר מודל 00, שגמע מעל 130K.

 

הפונטו מרווחת למדי!

אך נוחות הנסיעה שלה אינה מצטיינת במיוחד - נוקשה למדי.

 

התנהגות? לא תמצא כאן הנאה מנהיגה.

תודה, עוד מישהו עם דעה בנושא?

פורסם

כן תקנה CLIO B שנת 99. רמת איבזור ונוחות הרבה יותר גבוהה מהפונטו.

כתבתי פה בעבר על הקליו B שלי. תעשה חיפוש.

הייתי לי פונטו שנת 95 (דור ראשון) טוב שהיא הלכה טוטאלוס רק חבל שאחרי שהשארתי כמה אלפים טובים במוסך :? .

×
×
  • תוכן חדש...