Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קיבלתי הצעת מחיר למערכת + התקנה ורציתי לדעת מה אתם חושבים על המחיר והרכיבים

 

רדיו דיסק פיוניר 1900MP

 

מגבר 4 ערוצים RO-TECH 1200 וואט כולל

 

רמקולים אחוריים 6 על 9 של JBL 210 וואט /70 וואט RMS

 

רמקולים קדמיים קומפננט של פאור אקוסטיק 120 וואט RMS

 

קיט הרכבה

 

סה"כ 2500 ש"ח

 

והנה קצת קישורים ליותר פרטים ה6 על 9

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

 

קומפננט

http://www.soundoffaudio.com/item.cfm/id/1080

 

רדיו דיסק

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=502292

 

מגבר

http://sbh.co.il/sbhx/product.php?productid=16155&cat=0&page=1

 

תודה

פורסם

2500 ש"ח בשביל המפרט הזה שרובו זה זבל סיני זה יקר, אני לא יודע מי הציע לך את זה אבל אני אישית הייתי מתרחק ממנו

פורסם

במחירים האלה הכל סיני.

 

למה אתה צריך רמקולים אחוריים לא עדיף לשים סאב?

 

ב - 2500 שקל יהיה לך קשה מאוד להרכיב משהו שישמע טוב. הייתי ממליץ לך לחסוך עוד קצת מכיוון שתצטער שקנית דברים לא איכותיים אחרכך ובמידה ותרצה להחליף יהיה לך מאוד קשה למכור את הדברים הנ"ל. אפשרות נוספת זה ללכת על מוצרים יד שנייה , יש לא מעט מציאות .

 

שורה תחתונה 2500 ש"ח זה לא מעט כסף , אל תזרוק אותו סתם .

 

מאיפה אתה בארץ אולי אפשר לכוון אותך לאן ללכת.

פורסם

אפשר לבנות את זה יותר חכם כדברי דני..

אבל משהו יותר חשוב זה שלא קיים מכשיר כזה פיוניר 1950 MP[

אלא 1950 והוא לא MP-3

אז תחשוב שוב...

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם
אממ אוקיי תודה על התגובות

אם אני אחליף את הקומפננט שבאמת גם אני פחדתי מהחברה ללא שם לקומפננט של JBL ההצעה תיראה יותר טוב? לא!

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

נראה לי שעדיף שתתן תקציב סופי כולל. שכולל תקציב להתקנה כבלים הכול הכול.

וגם תכתוב איזה רכב יש לך, ומה אתה רוצה לראות בתוצאה הסופית וגם איזה מוזיקה אתה שומע.

וכבר יעזרו לך.

פורסם

2500 כולל הכל

מאזדה 626

 

בעיקרון, אני שומע את כל הסוגים אבל יותר לכיוון מוזיקה רועשת...

 

אני לא מבין מה לא בסדר כי מבחינת מחירים זה נראה בסדר

רדיו דיסק פיוניר אחוריים JBL קומפננט JBL מגבר קיט התקנה והתקנה

זה לא בסדר?

פורסם
2500 כולל הכל

מאזדה 626 עדיף שתגדיל את הסכום

 

בעיקרון, אני שומע את כל הסוגים אבל יותר לכיוון מוזיקה רועשת...

 

אני לא מבין מה לא בסדר כי מבחינת מחירים זה נראה בסדר

רדיו דיסק פיוניר אחוריים למוזיקה רועשת צריך באס אמיתי ולכן תוריד את האחוריים JBL קומפננט JBL מגבר תקנה סיני שיש לו משהו טוב כמו הפולס אהודיו 4400 עולה בת"מ ישנה כ500 ש"ח קיט התקנה והתקנה תשלם עבור התקנה אצל מישהו אחר , מי שנתן לך רכיבים כאלו חשוד שאו שהוא לא יודע מהחיים שלו או לחילופין הוא מנסה לדחוף לך . בשני המקרים התקנה אצלו לא לעשות

זה לא בסדר?

התשובות באדום

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...