Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נו אם כבר הגענו לשם...

Got to hurry, got to hurry

I don't believe you worry

Take it back, take it back

You know you can't do that

Don't want no sleep

just hide and seek

Yes, I'm a speekfreak, baby im a speed freak speedfreak

 

Way too fast, way too fast

Gonna be the first and last

Shoot ya down, shoot ya down

Flamin' Wreck you hit the ground

Up for a week

I Don't want no sleep

Cos I'm a speedfreak, baby im a speed freak speedfreak

 

No regrets, no regrets

You know you can't afford'em yet

Comin' down, comin' down

Over, under, sideways, round

Up for a week

Playin' Hide and Seek

Cos I'm a speedfreak, everlasting speedfreak

פורסם

או אפילו

 

 

Living and dying laughing and crying

Once you have seen it you will never be the same

Life in the fast lane is just how it seems

Hard and it is heavy dirty and mean

 

Motorbreath

Its how I live my life

I can't take it any other way

Motorbreath

The sign of living fast

It is going to take

Your breath away

 

Don't stop for nothing its full speed or nothing

I am taking down you know whatever is in my way

Getting your kicks as you are shooting the line

Sending the shivers up and down my spine

 

Motorbreath

Its how I live my life

I can't take it any other way

Motorbreath

The sign of living fast

It is going to take

Your breath away

 

Those people who tell you not to take chances

They are all missing on what life is about

You only live once so take hold of the chance

Don't end up like others the same song and dance

 

Motorbreath

Its how I live my life

I can't take it any other way

Motorbreath

The sign of living fast

It is going to take

Your breath away

פורסם
זה מה שנשאר מהפרינץ.

 

8)

 

נמרוד

אני דווקא חושב שנגמר המקום בחצר אז הוא החביא את הפרינץ מתחת למכסה המנוע של הנובה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אחד מהשירים הטובים והאהובים עלי, מתנגן אצלי די הרבה ברכב-רן

סופי עם רדיו ? התקנת תדיראן או רדיודיסק ?

ואתה עוד מתלונן על בעיות חשמל....

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

ישי שלום חברי היקר:wink:

הוא מתכוון לניידת זו עם הצ'קלקה שאני מתה לראות אותה פעם אחת בג'ימיקאנה

אירית

פורסם
אוטו יפה!

ידעתם שבספרדית נובה=לא זזה ?

 

לא בדיוק. NO VA זה אומר "לא הולך/לא הולכת". בלטינית NOVA אומר "חדשה", שכפי שרואים לפי המיקום של השרשור באספנות, גם לא נכון.

 

 

 

NO SE MUEVE זה לא זזה בספרדית.

פורסם
סופי עם רדיו ? התקנת תדיראן או רדיודיסק ?

ואתה עוד מתלונן על בעיות חשמל....

 

כשאני רוכב על סופי מתנגן כל פעם שיר אחר ......בלב!

אירית, הניידות הולכות רק במרדפים....תרתי משמע-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כשאני רוכב על סופי מתנגן כל פעם שיר אחר ......בלב!

אירית, הניידות הולכות רק במרדפים....תרתי משמע-רן

 

יאללה בסדר נשכנע גם את הנרדף להמלט בסללום

הן הולכות במרדפים כי הנוהגים לא מיומנים

חג שמייח

אירית

×
×
  • תוכן חדש...